Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Announced: 24.12.2025 17:31. Last modified: 24.12.2025 17:31

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Огірки свіжі, тепличні, середньоплідні (до 25см), ДСТУ 3247; Помідори (томати) свіжі, тепличні, дрібноплідні, ДСТУ 3246)

Tender ID UA-2025-12-24-018433-a  
ID 3ec298b0879345cfb7a581c2a95f8b0a  
Plan ID UA-P-2025-12-24-022195-a  
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation

УМОВИ ПОСТАВКИ Строк поставки товару: з моменту укладення договору до 30 квітня 2026 року. Місце поставки товару: 61022, Україна, Харківська область, Харків, пр. Незалежності, будинок 13. Замовник отримує товар згідно своїх Заявок. Поставка товарів здійснюється окремими партіями, відповідно до фактичних потреб Замовника, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання замовлення (заявки). Орієнтовний графік поставки: один-два рази на тиждень. Постачальник зобов'язаний передавати товар Замовнику з 6-00 до 8-00 ранку, або в термін, вказаний в заявці Замовника. В момент поставки товару Замовнику, останній проводить прийомку по супроводжуючим документам. Постачальник за свій рахунок проводить доставку товару до місць використання спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання і якість товару, який обладнаний у відповідності з вимогами щодо транспортування харчових продуктів, затвердженими Санітарними правилами. ІНШІ УМОВИ ВИКЛАДЕНО В ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ УМОВИ ОПЛАТИ Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 календарних днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 календарних днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником повного пакета документів, необхідних для здійснення оплати відповідно до вимог законодавства та цього Договору, Додатків до нього чи їх неналежного оформлення. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків.

Procurement entity

Official name КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"  
Expected price 281`400.00 Hryvnia (VAT included)  
Purchase procedure Price Quotation  
Procurement Category: Goods  
Announced
24.12.25
Bid apply
till 30.12.25
Remains4 days. Hurry to participate! Hurry to participate!

Terms of the payment

Title of event Goods delivery  
Description Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 календарних днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 календарних днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником повного пакета документів, необхідних для здійснення оплати відповідно до вимог законодавства та цього Договору, Додатків до нього чи їх неналежного оформлення. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків.  
Type of the payment Payment after delivery (made works)  
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) 100%  
Period 14 ?:tender milestones item duration type calendar  

Procurement specifications

1)
Огірки свіжі, тепличні, середньоплідні (до 25см), ДСТУ 3247
ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Delivery address: 61022, Україна, Харківська область, Харків, пр. Незалежності, будинок 13
Required maximum delivery date : 30.04.2026
Delivery information in batches: УМОВИ ПОСТАВКИ Строк поставки товару: з моменту укладення договору до 30 квітня 2026 року. Місце поставки товару: 61022, Україна, Харківська область, Харків, пр. Незалежності, будинок 13. Замовник отримує товар згідно своїх Заявок. Поставка товарів здійснюється окремими партіями, відповідно до фактичних потреб Замовника, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання замовлення (заявки). Орієнтовний графік поставки: один-два рази на тиждень. Постачальник зобов'язаний передавати товар Замовнику з 6-00 до 8-00 ранку, або в термін, вказаний в заявці Замовника. В момент поставки товару Замовнику, останній проводить прийомку по супроводжуючим документам. Постачальник за свій рахунок проводить доставку товару до місць використання спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання і якість товару, який обладнаний у відповідності з вимогами щодо транспортування харчових продуктів, затвердженими Санітарними правилами. ІНШІ УМОВИ ВИКЛАДЕНО В ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ УМОВИ ОПЛАТИ Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 календарних днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 календарних днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником повного пакета документів, необхідних для здійснення оплати відповідно до вимог законодавства та цього Договору, Додатків до нього чи їх неналежного оформлення. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків.
Quantity: 600 кілограм
2)
Помідори (томати) свіжі, тепличні, дрібноплідні, ДСТУ 3246
ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Delivery address: 61022, Україна, Харківська область, Харків, пр. Незалежності, будинок 13
Required maximum delivery date : 30.04.2026
Delivery information in batches: УМОВИ ПОСТАВКИ Строк поставки товару: з моменту укладення договору до 30 квітня 2026 року. Місце поставки товару: 61022, Україна, Харківська область, Харків, пр. Незалежності, будинок 13. Замовник отримує товар згідно своїх Заявок. Поставка товарів здійснюється окремими партіями, відповідно до фактичних потреб Замовника, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання замовлення (заявки). Орієнтовний графік поставки: один-два рази на тиждень. Постачальник зобов'язаний передавати товар Замовнику з 6-00 до 8-00 ранку, або в термін, вказаний в заявці Замовника. В момент поставки товару Замовнику, останній проводить прийомку по супроводжуючим документам. Постачальник за свій рахунок проводить доставку товару до місць використання спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання і якість товару, який обладнаний у відповідності з вимогами щодо транспортування харчових продуктів, затвердженими Санітарними правилами. ІНШІ УМОВИ ВИКЛАДЕНО В ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ УМОВИ ОПЛАТИ Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 календарних днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 календарних днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником повного пакета документів, необхідних для здійснення оплати відповідно до вимог законодавства та цього Договору, Додатків до нього чи їх неналежного оформлення. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків.
Quantity: 600 кілограм

Tender documents

Draft contract
02_Проєкт Договору_0322.docx
Published: 24.12.2025 17:31
version from date: 24.12.2025 17:31
ID: bac7bbe88c334dcb90e17fafe0badcf7
Tender notice
sign.p7s
Published: 24.12.2025 17:31
version from date: 24.12.2025 17:31
ID: b5b158f1c9744e1bb084cedc0b0f2db1

Tender configuration

Description of criteria

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
The criterion refers to the subject of procurement Огірки свіжі, тепличні, середньоплідні (
Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance of participants of procedures
Підтверджується, що
Тип вирощування: тепличні
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 24.12.2025
Розмір плоду: середньоплідні (до 25 см)
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 24.12.2025
Діаметр плоду: не більше 5,5 см
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 24.12.2025
Відповідність ДСТУ 3247 Expected value: Yes
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 24.12.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
The criterion refers to the subject of procurement Помідори (томати) свіжі, тепличні, дрібн
Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance of participants of procedures
Підтверджується, що
Тип вирощування: тепличні
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 24.12.2025
Вид плоду: дрібноплідні
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 24.12.2025
Діаметр плоду: не менше 3 см
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 24.12.2025
Відповідність ДСТУ 3246 Expected value: Yes
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 24.12.2025
Колір: червоний
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 24.12.2025

Dates

Date of publication 24.12.2025 17:31  
Proposals start date 24.12.2025 17:31  
Proposals end date 30.12.2025 00:00  
Auction start date expected  

Procurement entity

Official name КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"  
National ID / Tax Number 02003563  
Legal address 61022, Україна, Харківська область, Харків, пр. Незалежності, будинок 13