Announced: 24.12.2025 17:31. Last modified: 24.12.2025 17:31
ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Огірки свіжі, тепличні, середньоплідні (до 25см), ДСТУ 3247; Помідори (томати) свіжі, тепличні, дрібноплідні, ДСТУ 3246)
| Tender ID | UA-2025-12-24-018433-a | |
| ID | 3ec298b0879345cfb7a581c2a95f8b0a | |
| Plan ID | UA-P-2025-12-24-022195-a |
Expected price
281`400.00 Hryvnia
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation
УМОВИ ПОСТАВКИ Строк поставки товару: з моменту укладення договору до 30 квітня 2026 року. Місце поставки товару: 61022, Україна, Харківська область, Харків, пр. Незалежності, будинок 13. Замовник отримує товар згідно своїх Заявок. Поставка товарів здійснюється окремими партіями, відповідно до фактичних потреб Замовника, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання замовлення (заявки). Орієнтовний графік поставки: один-два рази на тиждень. Постачальник зобов'язаний передавати товар Замовнику з 6-00 до 8-00 ранку, або в термін, вказаний в заявці Замовника. В момент поставки товару Замовнику, останній проводить прийомку по супроводжуючим документам. Постачальник за свій рахунок проводить доставку товару до місць використання спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання і якість товару, який обладнаний у відповідності з вимогами щодо транспортування харчових продуктів, затвердженими Санітарними правилами. ІНШІ УМОВИ ВИКЛАДЕНО В ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ УМОВИ ОПЛАТИ Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 календарних днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 календарних днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником повного пакета документів, необхідних для здійснення оплати відповідно до вимог законодавства та цього Договору, Додатків до нього чи їх неналежного оформлення. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків.
Procurement entity
| Official name | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" | |
| Expected price | 281`400.00 Hryvnia (VAT included) | |
| Purchase procedure | Price Quotation | |
| Procurement Category: | Goods |
Announced
24.12.25
Bid apply
till 30.12.25
Remains4 days. Hurry to participate! Hurry to participate!
Terms of the payment
| Title of event | Goods delivery | |
| Description | Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 календарних днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 календарних днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником повного пакета документів, необхідних для здійснення оплати відповідно до вимог законодавства та цього Договору, Додатків до нього чи їх неналежного оформлення. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків. | |
| Type of the payment | Payment after delivery (made works) | |
| Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) | 100% | |
| Period | 14 ?:tender milestones item duration type calendar |
Procurement specifications
| 1) |
Огірки свіжі, тепличні, середньоплідні (до 25см), ДСТУ 3247
ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Delivery address: 61022, Україна, Харківська область, Харків, пр. Незалежності, будинок 13
Required maximum delivery date
: 30.04.2026
Delivery information in batches: УМОВИ ПОСТАВКИ
Строк поставки товару: з моменту укладення договору до 30 квітня 2026 року.
Місце поставки товару: 61022, Україна, Харківська область, Харків, пр. Незалежності, будинок 13.
Замовник отримує товар згідно своїх Заявок.
Поставка товарів здійснюється окремими партіями, відповідно до фактичних потреб Замовника, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання замовлення (заявки).
Орієнтовний графік поставки: один-два рази на тиждень.
Постачальник зобов'язаний передавати товар Замовнику з 6-00 до 8-00 ранку, або в термін, вказаний в заявці Замовника. В момент поставки товару Замовнику, останній проводить прийомку по супроводжуючим документам.
Постачальник за свій рахунок проводить доставку товару до місць використання спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання і якість товару, який обладнаний у відповідності з вимогами щодо транспортування харчових продуктів, затвердженими Санітарними правилами.
ІНШІ УМОВИ ВИКЛАДЕНО В ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ
УМОВИ ОПЛАТИ
Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 календарних днів з дня поставки товару.
У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 календарних днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок.
Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником повного пакета документів, необхідних для здійснення оплати відповідно до вимог законодавства та цього Договору, Додатків до нього чи їх неналежного оформлення.
Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків.
|
Quantity: 600 кілограм
|
| 2) |
Помідори (томати) свіжі, тепличні, дрібноплідні, ДСТУ 3246
ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Delivery address: 61022, Україна, Харківська область, Харків, пр. Незалежності, будинок 13
Required maximum delivery date
: 30.04.2026
Delivery information in batches: УМОВИ ПОСТАВКИ
Строк поставки товару: з моменту укладення договору до 30 квітня 2026 року.
Місце поставки товару: 61022, Україна, Харківська область, Харків, пр. Незалежності, будинок 13.
Замовник отримує товар згідно своїх Заявок.
Поставка товарів здійснюється окремими партіями, відповідно до фактичних потреб Замовника, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання замовлення (заявки).
Орієнтовний графік поставки: один-два рази на тиждень.
Постачальник зобов'язаний передавати товар Замовнику з 6-00 до 8-00 ранку, або в термін, вказаний в заявці Замовника. В момент поставки товару Замовнику, останній проводить прийомку по супроводжуючим документам.
Постачальник за свій рахунок проводить доставку товару до місць використання спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання і якість товару, який обладнаний у відповідності з вимогами щодо транспортування харчових продуктів, затвердженими Санітарними правилами.
ІНШІ УМОВИ ВИКЛАДЕНО В ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ
УМОВИ ОПЛАТИ
Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 календарних днів з дня поставки товару.
У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 календарних днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок.
Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником повного пакета документів, необхідних для здійснення оплати відповідно до вимог законодавства та цього Договору, Додатків до нього чи їх неналежного оформлення.
Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків.
|
Quantity: 600 кілограм
|
Tender documents
![]() |
Draft contract
02_Проєкт Договору_0322.docx
|
Published: 24.12.2025 17:31
version from date: 24.12.2025 17:31
ID: bac7bbe88c334dcb90e17fafe0badcf7
|
![]() |
Tender notice
sign.p7s
|
Published: 24.12.2025 17:31
version from date: 24.12.2025 17:31
ID: b5b158f1c9744e1bb084cedc0b0f2db1
|
Tender configuration
▼Description of criteria
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
References to legislation
Підтверджується, що
Тип вирощування: тепличні
Розмір плоду: середньоплідні (до 25 см)
Діаметр плоду: не більше 5,5 см
Відповідність ДСТУ 3247 Expected value: Yes
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
References to legislation
Підтверджується, що
Тип вирощування: тепличні
Вид плоду: дрібноплідні
Діаметр плоду: не менше 3 см
Відповідність ДСТУ 3246 Expected value: Yes
Колір: червоний
|
Dates
| Date of publication | 24.12.2025 17:31 | |
| Proposals start date | 24.12.2025 17:31 | |
| Proposals end date | 30.12.2025 00:00 | |
| Auction start date | expected |
Procurement entity
| Official name | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
| National ID / Tax Number | 02003563 |
| Legal address | 61022, Україна, Харківська область, Харків, пр. Незалежності, будинок 13 |
