Процедура закупівлі оголошена 24.12.2025 17:31. Дата останніх змін - 24.12.2025 17:31
ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Огірки свіжі, тепличні, середньоплідні (до 25см), ДСТУ 3247; Помідори (томати) свіжі, тепличні, дрібноплідні, ДСТУ 3246)
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-24-018433-a | |
| ID | 3ec298b0879345cfb7a581c2a95f8b0a | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-24-022195-a |
Очікувана вартість закупівлі
281`400.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
УМОВИ ПОСТАВКИ Строк поставки товару: з моменту укладення договору до 30 квітня 2026 року. Місце поставки товару: 61022, Україна, Харківська область, Харків, пр. Незалежності, будинок 13. Замовник отримує товар згідно своїх Заявок. Поставка товарів здійснюється окремими партіями, відповідно до фактичних потреб Замовника, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання замовлення (заявки). Орієнтовний графік поставки: один-два рази на тиждень. Постачальник зобов'язаний передавати товар Замовнику з 6-00 до 8-00 ранку, або в термін, вказаний в заявці Замовника. В момент поставки товару Замовнику, останній проводить прийомку по супроводжуючим документам. Постачальник за свій рахунок проводить доставку товару до місць використання спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання і якість товару, який обладнаний у відповідності з вимогами щодо транспортування харчових продуктів, затвердженими Санітарними правилами. ІНШІ УМОВИ ВИКЛАДЕНО В ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ УМОВИ ОПЛАТИ Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 календарних днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 календарних днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником повного пакета документів, необхідних для здійснення оплати відповідно до вимог законодавства та цього Договору, Додатків до нього чи їх неналежного оформлення. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" | |
| Очікувана вартість закупівлі | 281`400.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
24.12.25
Подання пропозицій
до 30.12.25
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 календарних днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 календарних днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником повного пакета документів, необхідних для здійснення оплати відповідно до вимог законодавства та цього Договору, Додатків до нього чи їх неналежного оформлення. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків. | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 14 календарні дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Огірки свіжі, тепличні, середньоплідні (до 25см), ДСТУ 3247
Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська область, Харків, пр. Незалежності, будинок 13
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.04.2026
Умови поставки: УМОВИ ПОСТАВКИ
Строк поставки товару: з моменту укладення договору до 30 квітня 2026 року.
Місце поставки товару: 61022, Україна, Харківська область, Харків, пр. Незалежності, будинок 13.
Замовник отримує товар згідно своїх Заявок.
Поставка товарів здійснюється окремими партіями, відповідно до фактичних потреб Замовника, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання замовлення (заявки).
Орієнтовний графік поставки: один-два рази на тиждень.
Постачальник зобов'язаний передавати товар Замовнику з 6-00 до 8-00 ранку, або в термін, вказаний в заявці Замовника. В момент поставки товару Замовнику, останній проводить прийомку по супроводжуючим документам.
Постачальник за свій рахунок проводить доставку товару до місць використання спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання і якість товару, який обладнаний у відповідності з вимогами щодо транспортування харчових продуктів, затвердженими Санітарними правилами.
ІНШІ УМОВИ ВИКЛАДЕНО В ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ
УМОВИ ОПЛАТИ
Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 календарних днів з дня поставки товару.
У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 календарних днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок.
Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником повного пакета документів, необхідних для здійснення оплати відповідно до вимог законодавства та цього Договору, Додатків до нього чи їх неналежного оформлення.
Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 600 кілограм
|
| 2) |
Помідори (томати) свіжі, тепличні, дрібноплідні, ДСТУ 3246
Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська область, Харків, пр. Незалежності, будинок 13
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.04.2026
Умови поставки: УМОВИ ПОСТАВКИ
Строк поставки товару: з моменту укладення договору до 30 квітня 2026 року.
Місце поставки товару: 61022, Україна, Харківська область, Харків, пр. Незалежності, будинок 13.
Замовник отримує товар згідно своїх Заявок.
Поставка товарів здійснюється окремими партіями, відповідно до фактичних потреб Замовника, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання замовлення (заявки).
Орієнтовний графік поставки: один-два рази на тиждень.
Постачальник зобов'язаний передавати товар Замовнику з 6-00 до 8-00 ранку, або в термін, вказаний в заявці Замовника. В момент поставки товару Замовнику, останній проводить прийомку по супроводжуючим документам.
Постачальник за свій рахунок проводить доставку товару до місць використання спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання і якість товару, який обладнаний у відповідності з вимогами щодо транспортування харчових продуктів, затвердженими Санітарними правилами.
ІНШІ УМОВИ ВИКЛАДЕНО В ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ
УМОВИ ОПЛАТИ
Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 календарних днів з дня поставки товару.
У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 календарних днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок.
Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником повного пакета документів, необхідних для здійснення оплати відповідно до вимог законодавства та цього Договору, Додатків до нього чи їх неналежного оформлення.
Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 600 кілограм
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
02_Проєкт Договору_0322.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 17:31
Версія документу від: 24.12.2025 17:31
ID: bac7bbe88c334dcb90e17fafe0badcf7
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 17:31
Версія документу від: 24.12.2025 17:31
ID: b5b158f1c9744e1bb084cedc0b0f2db1
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Тип вирощування: тепличні
Розмір плоду: середньоплідні (до 25 см)
Діаметр плоду: не більше 5,5 см
Відповідність ДСТУ 3247 Очікуване значення: Так
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Тип вирощування: тепличні
Вид плоду: дрібноплідні
Діаметр плоду: не менше 3 см
Відповідність ДСТУ 3246 Очікуване значення: Так
Колір: червоний
|
Дати та строки
| Дата публікації | 24.12.2025 17:31 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 24.12.2025 17:31 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 30.12.2025 00:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 02003563 |
| Юридична адреса | 61022, Україна, Харківська область, Харків, пр. Незалежності, будинок 13 |
