Announced: 24.12.2025 17:31. Last modified: 24.12.2025 17:31
ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Огірки свіжі, тепличні, середньоплідні (до 25см), ДСТУ 3247; Помідори (томати) свіжі, тепличні, дрібноплідні, ДСТУ 3246) - ?:tender subpage tender menu monitorings
| Tender ID | UA-2025-12-24-018433-a | |
| ID | 3ec298b0879345cfb7a581c2a95f8b0a |
Expected price
281`400.00 Hryvnia
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation
УМОВИ ПОСТАВКИ Строк поставки товару: з моменту укладення договору до 30 квітня 2026 року. Місце поставки товару: 61022, Україна, Харківська область, Харків, пр. Незалежності, будинок 13. Замовник отримує товар згідно своїх Заявок. Поставка товарів здійснюється окремими партіями, відповідно до фактичних потреб Замовника, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання замовлення (заявки). Орієнтовний графік поставки: один-два рази на тиждень. Постачальник зобов'язаний передавати товар Замовнику з 6-00 до 8-00 ранку, або в термін, вказаний в заявці Замовника. В момент поставки товару Замовнику, останній проводить прийомку по супроводжуючим документам. Постачальник за свій рахунок проводить доставку товару до місць використання спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання і якість товару, який обладнаний у відповідності з вимогами щодо транспортування харчових продуктів, затвердженими Санітарними правилами. ІНШІ УМОВИ ВИКЛАДЕНО В ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ УМОВИ ОПЛАТИ Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 календарних днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 календарних днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником повного пакета документів, необхідних для здійснення оплати відповідно до вимог законодавства та цього Договору, Додатків до нього чи їх неналежного оформлення. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків.
Procurement entity
| Official name | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" | |
| Expected price | 281`400.00 Hryvnia (VAT included) | |
| Purchase procedure | Price Quotation |
Announced
24.12.25
Bid apply
till 30.12.25
Remains4 days. Hurry to participate! Hurry to participate!