Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Announced: 23.12.2025 20:30. Last modified: 24.12.2025 02:27

Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-9-11 класів пільгових категорій) 10 лотів

Tender ID UA-2025-12-23-023319-a  
ID bae81762f71a428d824864a05ff94f93  
Plan ID UA-P-2025-12-23-028015-a  
The total budget for procurement
5`272`000.00 Hryvnia
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation

Забезпечення гарячим харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року № 1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти», (зі змінами) у розмірі 70 % субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам, 30% за рахунок співфінансування коштів з місцевого бюджету та учнів пільгових категорій 5-9-11 класів за рахунок коштів місцевого бюджету, Постанови КМУ України від 27.06.2025 року № 767 «Деякі питання надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) в частині забезпечення харчуванням учнів закладів загальної середньої освіти у 2025 році», (зі змінами), Постанови КМУ від 25.09.2025 року № 1211 «Деякі питання організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти».

Procurement entity

Official name Відділ освіти Косівської міської ради  
The total budget for procurement 5`272`000.00 Hryvnia (VAT included)  
Purchase procedure ?:tender method open_aboveThreshold  
Method of evaluation of tender offers of participants Evaluation of bids of bidders on the lowest bid  
Procurement Category: Servises  
Announced
23.12.25
Clarification
till 30.12.25
Complaint period
till 30.12.25
Bid apply
till 02.01.26
Remains9 days Hurry to participate!
Auction
05.01.26

Specification of procurement

Lot #1. Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-9 класів пільгових категорій Вербовецької гімназії

Auction parameters

Expected price 374`400.00 Hryvnia (VAT included)  
Amount of the minimal step of auction 1`872.00 Hryvnia  
Auction start date 05.01.2026 13:33  

Terms of the payment

Title of event ?:tender milestones item title submittingServices  
Description Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником протягом 10 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця  
Type of the payment Payment after delivery (made works)  
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) 100%  
Period 10 ?:tender milestones item duration type working  

Delivery terms

Title of event ?:tender milestones item title signingTheContract  
Description . Виконавець зобов’язується забезпечити надання послуг з моменту підписання договору  
Type of the payment ?:tender milestones item code recurring  
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) 100%  
Period 10 ?:tender milestones item duration type working  

Procurement specifications

1)
Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-9 класів пільгових категорій Вербовецької гімназії
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Delivery address: 78605, Україна, Івано-Франківська область, с. Вербовець, вул. Миру,71
Required maximum delivery date : 29.05.2026
Quantity: 1 послуга

Tender documents

Bidding Documents
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Published: 24.12.2025 02:25
version from date: 24.12.2025 02:25
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Bidding Documents
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Published: 24.12.2025 02:23
version from date: 24.12.2025 02:23
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Bidding Documents
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Bidding Documents
додаток 1.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: d74a493e342e45788bace4f6077ce95c
Bidding Documents
додаток 2.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 82044a5ad627474c9ec3cac18921d7d8
Bidding Documents
додаток 3.docx
Published: 24.12.2025 02:23
version from date: 24.12.2025 02:23
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Bidding Documents
додаток 3.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Technical description of the subject of procurement
додаток 4.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 5b2efce08ed0498e9511700106e6739a
Draft contract
додаток 5.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 49c978a4ff0d45d3ac60bbdf28ed34a2
Bidding Documents
додаток 6.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 750c5f20b4794966b5cc1ddb0069644d
Evaluation Criteria
додаток 7.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 78d01bfc15904e0483d53a501cf2b39b
Tender notice
sign.p7s
Published: 24.12.2025 02:27
version from date: 24.12.2025 02:27
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666
Tender notice
sign.p7s
Published: 24.12.2025 00:46
version from date: 24.12.2025 00:46
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666

Lot #2. Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-9 класів пільгових категорій Микитинецької гімназії

Auction parameters

Expected price 195`200.00 Hryvnia (VAT included)  
Amount of the minimal step of auction 976.00 Hryvnia  
Auction start date 05.01.2026 13:58  

Terms of the payment

Title of event ?:tender milestones item title submittingServices  
Description Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником протягом 10 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця  
Type of the payment Payment after delivery (made works)  
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) 100%  
Period 10 ?:tender milestones item duration type working  

Delivery terms

Title of event ?:tender milestones item title signingTheContract  
Description Виконавець зобов’язується забезпечити надання послуг з моменту підписання договору  
Type of the payment ?:tender milestones item code recurring  
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) 100%  
Period 10 ?:tender milestones item duration type working  

Procurement specifications

1)
Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-9 класів пільгових категорій Микитинецької гімназії
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Delivery address: 78634, Україна, Івано-Франківська область, с. Микитинці, вул. Шевченка, 26
Required maximum delivery date : 29.05.2026
Quantity: 1 послуга

Tender documents

Bidding Documents
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Published: 24.12.2025 02:25
version from date: 24.12.2025 02:25
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Bidding Documents
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Published: 24.12.2025 02:23
version from date: 24.12.2025 02:23
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Bidding Documents
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Bidding Documents
додаток 1.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: d74a493e342e45788bace4f6077ce95c
Bidding Documents
додаток 2.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 82044a5ad627474c9ec3cac18921d7d8
Bidding Documents
додаток 3.docx
Published: 24.12.2025 02:23
version from date: 24.12.2025 02:23
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Bidding Documents
додаток 3.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Technical description of the subject of procurement
додаток 4.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 5b2efce08ed0498e9511700106e6739a
Draft contract
додаток 5.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 49c978a4ff0d45d3ac60bbdf28ed34a2
Bidding Documents
додаток 6.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 750c5f20b4794966b5cc1ddb0069644d
Evaluation Criteria
додаток 7.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 78d01bfc15904e0483d53a501cf2b39b
Tender notice
sign.p7s
Published: 24.12.2025 02:27
version from date: 24.12.2025 02:27
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666
Tender notice
sign.p7s
Published: 24.12.2025 00:46
version from date: 24.12.2025 00:46
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666

Lot #3. Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-9 класів пільгових категорій Шепітської гімназії

Auction parameters

Expected price 384`000.00 Hryvnia (VAT included)  
Amount of the minimal step of auction 1`920.00 Hryvnia  
Auction start date 05.01.2026 13:43  

Terms of the payment

Title of event ?:tender milestones item title submittingServices  
Description Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником протягом 10 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця  
Type of the payment Payment after delivery (made works)  
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) 100%  
Period 10 ?:tender milestones item duration type working  

Delivery terms

Title of event ?:tender milestones item title signingTheContract  
Description . Виконавець зобов’язується забезпечити надання послуг з моменту підписання договору  
Type of the payment ?:tender milestones item code recurring  
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) 100%  
Period 10 ?:tender milestones item duration type working  

Procurement specifications

1)
Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-9 класів пільгових категорій Шепітської гімназії
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Delivery address: 78642, Україна, Івано-Франківська область, с. Шепіт, участок Підкородистий, 675
Required maximum delivery date : 29.05.2026
Quantity: 1 послуга

Tender documents

Bidding Documents
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Published: 24.12.2025 02:25
version from date: 24.12.2025 02:25
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Bidding Documents
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Published: 24.12.2025 02:23
version from date: 24.12.2025 02:23
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Bidding Documents
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Bidding Documents
додаток 1.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: d74a493e342e45788bace4f6077ce95c
Bidding Documents
додаток 2.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 82044a5ad627474c9ec3cac18921d7d8
Bidding Documents
додаток 3.docx
Published: 24.12.2025 02:23
version from date: 24.12.2025 02:23
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Bidding Documents
додаток 3.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Technical description of the subject of procurement
додаток 4.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 5b2efce08ed0498e9511700106e6739a
Draft contract
додаток 5.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 49c978a4ff0d45d3ac60bbdf28ed34a2
Bidding Documents
додаток 6.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 750c5f20b4794966b5cc1ddb0069644d
Evaluation Criteria
додаток 7.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 78d01bfc15904e0483d53a501cf2b39b
Tender notice
sign.p7s
Published: 24.12.2025 02:27
version from date: 24.12.2025 02:27
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666
Tender notice
sign.p7s
Published: 24.12.2025 00:46
version from date: 24.12.2025 00:46
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666

Lot #4. Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-9 класів пільгових категорій Шешорської гімназії імені В’ячеслава Чорновола

Auction parameters

Expected price 316`800.00 Hryvnia (VAT included)  
Amount of the minimal step of auction 1`584.00 Hryvnia  
Auction start date 05.01.2026 14:16  

Terms of the payment

Title of event ?:tender milestones item title submittingServices  
Description Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником протягом 10 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця  
Type of the payment Payment after delivery (made works)  
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) 100%  
Period 10 ?:tender milestones item duration type working  

Delivery terms

Title of event ?:tender milestones item title signingTheContract  
Description Виконавець зобов’язується забезпечити надання послуг з моменту підписання договору  
Type of the payment ?:tender milestones item code recurring  
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) 100%  
Period 10 ?:tender milestones item duration type working  

Procurement specifications

1)
Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-9 класів пільгових категорій Шешорської гімназії імені В’ячеслава Чорновола
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Delivery address: 78623, Україна, Івано-Франківська область, с. Шешори, вул. Шевченка, 134
Required maximum delivery date : 29.05.2026
Quantity: 1 послуга

Tender documents

Bidding Documents
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Published: 24.12.2025 02:25
version from date: 24.12.2025 02:25
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Bidding Documents
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Published: 24.12.2025 02:23
version from date: 24.12.2025 02:23
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Bidding Documents
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Bidding Documents
додаток 1.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: d74a493e342e45788bace4f6077ce95c
Bidding Documents
додаток 2.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 82044a5ad627474c9ec3cac18921d7d8
Bidding Documents
додаток 3.docx
Published: 24.12.2025 02:23
version from date: 24.12.2025 02:23
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Bidding Documents
додаток 3.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Technical description of the subject of procurement
додаток 4.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 5b2efce08ed0498e9511700106e6739a
Draft contract
додаток 5.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 49c978a4ff0d45d3ac60bbdf28ed34a2
Bidding Documents
додаток 6.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 750c5f20b4794966b5cc1ddb0069644d
Evaluation Criteria
додаток 7.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 78d01bfc15904e0483d53a501cf2b39b
Tender notice
sign.p7s
Published: 24.12.2025 02:27
version from date: 24.12.2025 02:27
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666
Tender notice
sign.p7s
Published: 24.12.2025 00:46
version from date: 24.12.2025 00:46
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666

Lot #5. Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-11 класів пільгових категорій Косівського ліцею імені Ігоря Пелипейка

Auction parameters

Expected price 707`200.00 Hryvnia (VAT included)  
Amount of the minimal step of auction 3`536.00 Hryvnia  
Auction start date 05.01.2026 15:39  

Terms of the payment

Title of event ?:tender milestones item title submittingServices  
Description Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником протягом 10 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця  
Type of the payment Payment after delivery (made works)  
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) 100%  
Period 10 ?:tender milestones item duration type working  

Delivery terms

Title of event ?:tender milestones item title signingTheContract  
Description . Виконавець зобов’язується забезпечити надання послуг з моменту підписання договору  
Type of the payment ?:tender milestones item code recurring  
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) 100%  
Period 10 ?:tender milestones item duration type working  

Procurement specifications

1)
Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-11 класів пільгових категорій Косівського ліцею імені Ігоря Пелипейка
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Delivery address: 78600, Україна, Івано-Франківська область, м. Косів, вул. Шевченка, 43
Required maximum delivery date : 29.05.2026
Quantity: 1 послуга

Tender documents

Bidding Documents
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Published: 24.12.2025 02:25
version from date: 24.12.2025 02:25
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Bidding Documents
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Published: 24.12.2025 02:23
version from date: 24.12.2025 02:23
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Bidding Documents
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Bidding Documents
додаток 1.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: d74a493e342e45788bace4f6077ce95c
Bidding Documents
додаток 2.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 82044a5ad627474c9ec3cac18921d7d8
Bidding Documents
додаток 3.docx
Published: 24.12.2025 02:23
version from date: 24.12.2025 02:23
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Bidding Documents
додаток 3.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Technical description of the subject of procurement
додаток 4.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 5b2efce08ed0498e9511700106e6739a
Draft contract
додаток 5.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 49c978a4ff0d45d3ac60bbdf28ed34a2
Bidding Documents
додаток 6.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 750c5f20b4794966b5cc1ddb0069644d
Evaluation Criteria
додаток 7.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 78d01bfc15904e0483d53a501cf2b39b
Tender notice
sign.p7s
Published: 24.12.2025 02:27
version from date: 24.12.2025 02:27
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666
Tender notice
sign.p7s
Published: 24.12.2025 00:46
version from date: 24.12.2025 00:46
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666

Lot #6. Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-11 класів пільгових категорій Косівського ліцею № 2 імені Михайла Павлика

Auction parameters

Expected price 926`400.00 Hryvnia (VAT included)  
Amount of the minimal step of auction 4`632.00 Hryvnia  
Auction start date 05.01.2026 15:06  

Terms of the payment

Title of event ?:tender milestones item title submittingServices  
Description Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником протягом 10 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця  
Type of the payment Payment after delivery (made works)  
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) 100%  
Period 10 ?:tender milestones item duration type working  

Delivery terms

Title of event ?:tender milestones item title signingTheContract  
Description . Виконавець зобов’язується забезпечити надання послуг з моменту підписання договору  
Type of the payment ?:tender milestones item code recurring  
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) 100%  
Period 10 ?:tender milestones item duration type working  

Procurement specifications

1)
Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-11 класів пільгових категорій Косівського ліцею № 2 імені Михайла Павлика
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Delivery address: 78600, Україна, Івано-Франківська область, м. Косів, вул. Грушевського,8
Required maximum delivery date : 29.05.2026
Quantity: 1 послуга

Tender documents

Bidding Documents
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Published: 24.12.2025 02:25
version from date: 24.12.2025 02:25
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Bidding Documents
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Published: 24.12.2025 02:23
version from date: 24.12.2025 02:23
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Bidding Documents
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Bidding Documents
додаток 1.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: d74a493e342e45788bace4f6077ce95c
Bidding Documents
додаток 2.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 82044a5ad627474c9ec3cac18921d7d8
Bidding Documents
додаток 3.docx
Published: 24.12.2025 02:23
version from date: 24.12.2025 02:23
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Bidding Documents
додаток 3.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Technical description of the subject of procurement
додаток 4.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 5b2efce08ed0498e9511700106e6739a
Draft contract
додаток 5.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 49c978a4ff0d45d3ac60bbdf28ed34a2
Bidding Documents
додаток 6.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 750c5f20b4794966b5cc1ddb0069644d
Evaluation Criteria
додаток 7.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 78d01bfc15904e0483d53a501cf2b39b
Tender notice
sign.p7s
Published: 24.12.2025 02:27
version from date: 24.12.2025 02:27
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666
Tender notice
sign.p7s
Published: 24.12.2025 00:46
version from date: 24.12.2025 00:46
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666

Lot #7. Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-11 класів пільгових категорій Пістинського ліцею

Auction parameters

Expected price 652`800.00 Hryvnia (VAT included)  
Amount of the minimal step of auction 3`264.00 Hryvnia  
Auction start date 05.01.2026 15:36  

Terms of the payment

Title of event ?:tender milestones item title submittingServices  
Description Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником протягом 10 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця  
Type of the payment Payment after delivery (made works)  
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) 100%  
Period 10 ?:tender milestones item duration type working  

Delivery terms

Title of event ?:tender milestones item title signingTheContract  
Description . Виконавець зобов’язується забезпечити надання послуг з моменту підписання договору  
Type of the payment ?:tender milestones item code recurring  
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) 100%  
Period 10 ?:tender milestones item duration type working  

Procurement specifications

1)
Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-11 класів пільгових категорій Пістинського ліцею
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Delivery address: 78633, Україна, Івано-Франківська область, с. Пістинь, вул. Героїв України, 33 а
Required maximum delivery date : 29.05.2026
Quantity: 1 послуга

Tender documents

Bidding Documents
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Published: 24.12.2025 02:25
version from date: 24.12.2025 02:25
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Bidding Documents
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Published: 24.12.2025 02:23
version from date: 24.12.2025 02:23
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Bidding Documents
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Bidding Documents
додаток 1.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: d74a493e342e45788bace4f6077ce95c
Bidding Documents
додаток 2.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 82044a5ad627474c9ec3cac18921d7d8
Bidding Documents
додаток 3.docx
Published: 24.12.2025 02:23
version from date: 24.12.2025 02:23
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Bidding Documents
додаток 3.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Technical description of the subject of procurement
додаток 4.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 5b2efce08ed0498e9511700106e6739a
Draft contract
додаток 5.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 49c978a4ff0d45d3ac60bbdf28ed34a2
Bidding Documents
додаток 6.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 750c5f20b4794966b5cc1ddb0069644d
Evaluation Criteria
додаток 7.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 78d01bfc15904e0483d53a501cf2b39b
Tender notice
sign.p7s
Published: 24.12.2025 02:27
version from date: 24.12.2025 02:27
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666
Tender notice
sign.p7s
Published: 24.12.2025 00:46
version from date: 24.12.2025 00:46
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666

Lot #8. Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-11 класів пільгових категорій Річківського ліцею

Auction parameters

Expected price 278`400.00 Hryvnia (VAT included)  
Amount of the minimal step of auction 1`392.00 Hryvnia  
Auction start date 05.01.2026 14:41  

Terms of the payment

Title of event ?:tender milestones item title submittingServices  
Description Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником протягом 10 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця  
Type of the payment Payment after delivery (made works)  
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) 100%  
Period 10 ?:tender milestones item duration type working  

Delivery terms

Title of event ?:tender milestones item title signingTheContract  
Description . Виконавець зобов’язується забезпечити надання послуг з моменту підписання договору  
Type of the payment ?:tender milestones item code recurring  
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) 100%  
Period 10 ?:tender milestones item duration type working  

Procurement specifications

1)
Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-11 класів пільгових категорій Річківського ліцею
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Delivery address: 78643, Україна, Івано-Франківська область, с. Річка, участок Село, ІІ,4
Required maximum delivery date : 29.05.2026
Quantity: 1 послуга

Tender documents

Bidding Documents
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Published: 24.12.2025 02:25
version from date: 24.12.2025 02:25
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Bidding Documents
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Published: 24.12.2025 02:23
version from date: 24.12.2025 02:23
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Bidding Documents
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Bidding Documents
додаток 1.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: d74a493e342e45788bace4f6077ce95c
Bidding Documents
додаток 2.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 82044a5ad627474c9ec3cac18921d7d8
Bidding Documents
додаток 3.docx
Published: 24.12.2025 02:23
version from date: 24.12.2025 02:23
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Bidding Documents
додаток 3.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Technical description of the subject of procurement
додаток 4.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 5b2efce08ed0498e9511700106e6739a
Draft contract
додаток 5.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 49c978a4ff0d45d3ac60bbdf28ed34a2
Bidding Documents
додаток 6.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 750c5f20b4794966b5cc1ddb0069644d
Evaluation Criteria
додаток 7.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 78d01bfc15904e0483d53a501cf2b39b
Tender notice
sign.p7s
Published: 24.12.2025 02:27
version from date: 24.12.2025 02:27
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666
Tender notice
sign.p7s
Published: 24.12.2025 00:46
version from date: 24.12.2025 00:46
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666

Lot #9. Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-11 класів пільгових категорій Старокосівського ліцею

Auction parameters

Expected price 884`800.00 Hryvnia (VAT included)  
Amount of the minimal step of auction 4`424.00 Hryvnia  
Auction start date 05.01.2026 11:51  

Terms of the payment

Title of event ?:tender milestones item title submittingServices  
Description Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником протягом 10 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця  
Type of the payment Payment after delivery (made works)  
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) 100%  
Period 10 ?:tender milestones item duration type working  

Delivery terms

Title of event ?:tender milestones item title signingTheContract  
Description . Виконавець зобов’язується забезпечити надання послуг з моменту підписання договору  
Type of the payment ?:tender milestones item code recurring  
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) 100%  
Period 10 ?:tender milestones item duration type working  

Procurement specifications

1)
Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-11 класів пільгових категорій Старокосівського ліцею
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Delivery address: 78607, Україна, Івано-Франківська область, с. Смодна, вул. Ірчана,292 а
Required maximum delivery date : 29.05.2026
Quantity: 1 послуга

Tender documents

Bidding Documents
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Published: 24.12.2025 02:25
version from date: 24.12.2025 02:25
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Bidding Documents
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Published: 24.12.2025 02:23
version from date: 24.12.2025 02:23
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Bidding Documents
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Bidding Documents
додаток 1.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: d74a493e342e45788bace4f6077ce95c
Bidding Documents
додаток 2.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 82044a5ad627474c9ec3cac18921d7d8
Bidding Documents
додаток 3.docx
Published: 24.12.2025 02:23
version from date: 24.12.2025 02:23
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Bidding Documents
додаток 3.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Technical description of the subject of procurement
додаток 4.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 5b2efce08ed0498e9511700106e6739a
Draft contract
додаток 5.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 49c978a4ff0d45d3ac60bbdf28ed34a2
Bidding Documents
додаток 6.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 750c5f20b4794966b5cc1ddb0069644d
Evaluation Criteria
додаток 7.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 78d01bfc15904e0483d53a501cf2b39b
Tender notice
sign.p7s
Published: 24.12.2025 02:27
version from date: 24.12.2025 02:27
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666
Tender notice
sign.p7s
Published: 24.12.2025 00:46
version from date: 24.12.2025 00:46
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666

Lot #10. Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-11 класів пільгових категорій Яворівського ліцею Петра Лосюка

Auction parameters

Expected price 552`000.00 Hryvnia (VAT included)  
Amount of the minimal step of auction 2`760.00 Hryvnia  
Auction start date 05.01.2026 13:52  

Terms of the payment

Title of event ?:tender milestones item title submittingServices  
Description Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником протягом 10 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця  
Type of the payment Payment after delivery (made works)  
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) 100%  
Period 10 ?:tender milestones item duration type working  

Delivery terms

Title of event ?:tender milestones item title signingTheContract  
Description . Виконавець зобов’язується забезпечити надання послуг з моменту підписання договору  
Type of the payment ?:tender milestones item code recurring  
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) 100%  
Period 10 ?:tender milestones item duration type working  

Procurement specifications

1)
Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-11 класів пільгових категорій Яворівського ліцею Петра Лосюка
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Delivery address: 78644, Україна, Івано-Франківська область, с. Яворів, участок Стоянів
Required maximum delivery date : 29.05.2026
Quantity: 1 послуга

Tender documents

Bidding Documents
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Published: 24.12.2025 02:25
version from date: 24.12.2025 02:25
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Bidding Documents
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Published: 24.12.2025 02:23
version from date: 24.12.2025 02:23
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Bidding Documents
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Bidding Documents
додаток 1.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: d74a493e342e45788bace4f6077ce95c
Bidding Documents
додаток 2.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 82044a5ad627474c9ec3cac18921d7d8
Bidding Documents
додаток 3.docx
Published: 24.12.2025 02:23
version from date: 24.12.2025 02:23
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Bidding Documents
додаток 3.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Technical description of the subject of procurement
додаток 4.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 5b2efce08ed0498e9511700106e6739a
Draft contract
додаток 5.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 49c978a4ff0d45d3ac60bbdf28ed34a2
Bidding Documents
додаток 6.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 750c5f20b4794966b5cc1ddb0069644d
Evaluation Criteria
додаток 7.docx
Published: 23.12.2025 20:30
version from date: 23.12.2025 20:30
ID: 78d01bfc15904e0483d53a501cf2b39b
Tender notice
sign.p7s
Published: 24.12.2025 02:27
version from date: 24.12.2025 02:27
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666
Tender notice
sign.p7s
Published: 24.12.2025 00:46
version from date: 24.12.2025 00:46
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666

Tender configuration

Description of criteria

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
The criterion refers to the tender
Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance of participants of procedures
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Expected value: Yes
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 23.12.2025
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Expected value: Yes
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 23.12.2025
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
The criterion refers to the tender
Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance with the organizer of procedures
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 23.12.2025
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
The criterion refers to the tender
Information for acquaintance with the organizer of procedures Ensuring the implementation of the contract
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Expected value: Yes
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 23.12.2025
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Expected value: Yes
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 23.12.2025
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Expected value: Yes
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 23.12.2025
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
The criterion refers to the tender
Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance of participants of procedures
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Expected value: Yes
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 23.12.2025
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
The criterion refers to the tender
Information for acquaintance with the organizer of procedures Ensuring the implementation of the contract
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Expected value: Yes
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 23.12.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Expected value: Yes
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 23.12.2025
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
The criterion refers to the tender
Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance with the organizer of procedures
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 23.12.2025
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
The criterion refers to the tender
Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance of participants of procedures
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Expected value: Yes
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 23.12.2025
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
The criterion refers to the tender
Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance of participants of procedures
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Expected value: Yes
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 23.12.2025
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
The criterion refers to the tender
Information for acquaintance with the organizer of procedures Ensuring the implementation of the contract
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Expected value: Yes
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 23.12.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Expected value: Yes
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 23.12.2025
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
The criterion refers to the tender
Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance of participants of procedures
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Expected value: Yes
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 23.12.2025
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Expected value: Yes
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 23.12.2025
Мова (мови) тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
The criterion refers to the tender
Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance of participants of procedures
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Ukrainian
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 23.12.2025
Строк дії тендерної пропозиції
Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
The criterion refers to the tender
Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance of participants of procedures
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Minimum value: 90 день
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 23.12.2025
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
У тендерній пропозиції зазначається інформація (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
The criterion refers to the tender
Information for acquaintance with the organizer of procedures Ensuring the implementation of the contract
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" Expected value: Yes
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 23.12.2025
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" Expected value: Yes
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 23.12.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
The criterion refers to the tender
Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance of participants of procedures
Підтверджується, що
Інформаційна довідка у довільній формі про виконання аналогічного договору. Аналогічними вважаються виконані договори на послуги з організації гарячого харчування. Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document. інформаційна довідка. Інформаційна довідка у довільній формі про виконання аналогічного договору. Аналогічними вважаються виконані договори на послуги з організації гарячого харчування.
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 23.12.2025

Dates

Date of publication 24.12.2025 02:27  
Enquiry period end date 30.12.2025 00:00  
Proposals start date 24.12.2025 02:27  
Proposals end date 02.01.2026 08:00  

Procurement entity

Official name Відділ освіти Косівської міської ради  
National ID / Tax Number 44131768  
Legal address 78601, Україна, Івано-Франківська область, місто Косів, вулиця Шевченка 40