Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 23.12.2025 20:30. Дата последних изменений - 24.12.2025 02:27

Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-9-11 класів пільгових категорій) 10 лотів

Идентификатор закупки UA-2025-12-23-023319-a  
ID bae81762f71a428d824864a05ff94f93  
Идентификатор плана UA-P-2025-12-23-028015-a  
Общая ожидаемая стоимость закупки
5`272`000.00 Гривна
Стоимость участия в этой закупке (в зависимости от количества выбранноых лотов) составляет408.00 - 5916.00 Гривна
Зарегистрируйтесь и примите участие в аукционе или авторизируйтесь, если Вы уже являететсь Участником
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Забезпечення гарячим харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року № 1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти», (зі змінами) у розмірі 70 % субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам, 30% за рахунок співфінансування коштів з місцевого бюджету та учнів пільгових категорій 5-9-11 класів за рахунок коштів місцевого бюджету, Постанови КМУ України від 27.06.2025 року № 767 «Деякі питання надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) в частині забезпечення харчуванням учнів закладів загальної середньої освіти у 2025 році», (зі змінами), Постанови КМУ від 25.09.2025 року № 1211 «Деякі питання організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти».

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Відділ освіти Косівської міської ради  
Общая ожидаемая стоимость закупки 5`272`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
23.12.25
Период уточнений
до 30.12.25
Период обжалования
до 30.12.25
Прием предложений
до 02.01.26
Осталось7 дней Спешите принять участие!
Аукцион
05.01.26

Спецификация закупки

Лот № 1. Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-9 класів пільгових категорій Вербовецької гімназії

Параметры торгов

Ожидаемая стоимость 374`400.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 1`872.00 Гривна  
Дата начала аукциона по лоту 05.01.2026 13:33  

Условия оплаты согласно договора

Событие Предоставления услуг  
Описание Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником протягом 10 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Рабочие дни  

Условия поставки

Событие Подписания договра  
Описание . Виконавець зобов’язується забезпечити надання послуг з моменту підписання договору  
Тип оплаты ?:tender milestones item code recurring  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-9 класів пільгових категорій Вербовецької гімназії
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 78605, Україна, Івано-Франківська область, с. Вербовець, вул. Миру,71
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 29.05.2026
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга

Тендерная документация

Тендерная документация
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:25
Версия документа от: 24.12.2025 02:25
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерная документация
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:23
Версия документа от: 24.12.2025 02:23
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерная документация
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерная документация
додаток 1.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: d74a493e342e45788bace4f6077ce95c
Тендерная документация
додаток 2.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 82044a5ad627474c9ec3cac18921d7d8
Тендерная документация
додаток 3.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:23
Версия документа от: 24.12.2025 02:23
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Тендерная документация
додаток 3.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Техническое описание предмета закупки
додаток 4.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 5b2efce08ed0498e9511700106e6739a
Проект договора
додаток 5.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 49c978a4ff0d45d3ac60bbdf28ed34a2
Тендерная документация
додаток 6.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 750c5f20b4794966b5cc1ddb0069644d
Критерии оценки
додаток 7.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 78d01bfc15904e0483d53a501cf2b39b
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:27
Версия документа от: 24.12.2025 02:27
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 00:46
Версия документа от: 24.12.2025 00:46
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666

Лот № 2. Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-9 класів пільгових категорій Микитинецької гімназії

Параметры торгов

Ожидаемая стоимость 195`200.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 976.00 Гривна  
Дата начала аукциона по лоту 05.01.2026 13:58  

Условия оплаты согласно договора

Событие Предоставления услуг  
Описание Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником протягом 10 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Рабочие дни  

Условия поставки

Событие Подписания договра  
Описание Виконавець зобов’язується забезпечити надання послуг з моменту підписання договору  
Тип оплаты ?:tender milestones item code recurring  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-9 класів пільгових категорій Микитинецької гімназії
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 78634, Україна, Івано-Франківська область, с. Микитинці, вул. Шевченка, 26
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 29.05.2026
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга

Тендерная документация

Тендерная документация
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:25
Версия документа от: 24.12.2025 02:25
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерная документация
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:23
Версия документа от: 24.12.2025 02:23
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерная документация
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерная документация
додаток 1.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: d74a493e342e45788bace4f6077ce95c
Тендерная документация
додаток 2.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 82044a5ad627474c9ec3cac18921d7d8
Тендерная документация
додаток 3.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:23
Версия документа от: 24.12.2025 02:23
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Тендерная документация
додаток 3.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Техническое описание предмета закупки
додаток 4.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 5b2efce08ed0498e9511700106e6739a
Проект договора
додаток 5.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 49c978a4ff0d45d3ac60bbdf28ed34a2
Тендерная документация
додаток 6.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 750c5f20b4794966b5cc1ddb0069644d
Критерии оценки
додаток 7.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 78d01bfc15904e0483d53a501cf2b39b
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:27
Версия документа от: 24.12.2025 02:27
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 00:46
Версия документа от: 24.12.2025 00:46
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666

Лот № 3. Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-9 класів пільгових категорій Шепітської гімназії

Параметры торгов

Ожидаемая стоимость 384`000.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 1`920.00 Гривна  
Дата начала аукциона по лоту 05.01.2026 13:43  

Условия оплаты согласно договора

Событие Предоставления услуг  
Описание Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником протягом 10 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Рабочие дни  

Условия поставки

Событие Подписания договра  
Описание . Виконавець зобов’язується забезпечити надання послуг з моменту підписання договору  
Тип оплаты ?:tender milestones item code recurring  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-9 класів пільгових категорій Шепітської гімназії
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 78642, Україна, Івано-Франківська область, с. Шепіт, участок Підкородистий, 675
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 29.05.2026
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга

Тендерная документация

Тендерная документация
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:25
Версия документа от: 24.12.2025 02:25
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерная документация
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:23
Версия документа от: 24.12.2025 02:23
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерная документация
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерная документация
додаток 1.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: d74a493e342e45788bace4f6077ce95c
Тендерная документация
додаток 2.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 82044a5ad627474c9ec3cac18921d7d8
Тендерная документация
додаток 3.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:23
Версия документа от: 24.12.2025 02:23
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Тендерная документация
додаток 3.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Техническое описание предмета закупки
додаток 4.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 5b2efce08ed0498e9511700106e6739a
Проект договора
додаток 5.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 49c978a4ff0d45d3ac60bbdf28ed34a2
Тендерная документация
додаток 6.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 750c5f20b4794966b5cc1ddb0069644d
Критерии оценки
додаток 7.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 78d01bfc15904e0483d53a501cf2b39b
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:27
Версия документа от: 24.12.2025 02:27
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 00:46
Версия документа от: 24.12.2025 00:46
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666

Лот № 4. Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-9 класів пільгових категорій Шешорської гімназії імені В’ячеслава Чорновола

Параметры торгов

Ожидаемая стоимость 316`800.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 1`584.00 Гривна  
Дата начала аукциона по лоту 05.01.2026 14:16  

Условия оплаты согласно договора

Событие Предоставления услуг  
Описание Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником протягом 10 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Рабочие дни  

Условия поставки

Событие Подписания договра  
Описание Виконавець зобов’язується забезпечити надання послуг з моменту підписання договору  
Тип оплаты ?:tender milestones item code recurring  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-9 класів пільгових категорій Шешорської гімназії імені В’ячеслава Чорновола
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 78623, Україна, Івано-Франківська область, с. Шешори, вул. Шевченка, 134
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 29.05.2026
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга

Тендерная документация

Тендерная документация
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:25
Версия документа от: 24.12.2025 02:25
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерная документация
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:23
Версия документа от: 24.12.2025 02:23
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерная документация
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерная документация
додаток 1.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: d74a493e342e45788bace4f6077ce95c
Тендерная документация
додаток 2.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 82044a5ad627474c9ec3cac18921d7d8
Тендерная документация
додаток 3.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:23
Версия документа от: 24.12.2025 02:23
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Тендерная документация
додаток 3.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Техническое описание предмета закупки
додаток 4.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 5b2efce08ed0498e9511700106e6739a
Проект договора
додаток 5.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 49c978a4ff0d45d3ac60bbdf28ed34a2
Тендерная документация
додаток 6.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 750c5f20b4794966b5cc1ddb0069644d
Критерии оценки
додаток 7.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 78d01bfc15904e0483d53a501cf2b39b
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:27
Версия документа от: 24.12.2025 02:27
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 00:46
Версия документа от: 24.12.2025 00:46
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666

Лот № 5. Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-11 класів пільгових категорій Косівського ліцею імені Ігоря Пелипейка

Параметры торгов

Ожидаемая стоимость 707`200.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 3`536.00 Гривна  
Дата начала аукциона по лоту 05.01.2026 15:39  

Условия оплаты согласно договора

Событие Предоставления услуг  
Описание Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником протягом 10 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Рабочие дни  

Условия поставки

Событие Подписания договра  
Описание . Виконавець зобов’язується забезпечити надання послуг з моменту підписання договору  
Тип оплаты ?:tender milestones item code recurring  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-11 класів пільгових категорій Косівського ліцею імені Ігоря Пелипейка
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 78600, Україна, Івано-Франківська область, м. Косів, вул. Шевченка, 43
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 29.05.2026
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга

Тендерная документация

Тендерная документация
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:25
Версия документа от: 24.12.2025 02:25
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерная документация
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:23
Версия документа от: 24.12.2025 02:23
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерная документация
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерная документация
додаток 1.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: d74a493e342e45788bace4f6077ce95c
Тендерная документация
додаток 2.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 82044a5ad627474c9ec3cac18921d7d8
Тендерная документация
додаток 3.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:23
Версия документа от: 24.12.2025 02:23
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Тендерная документация
додаток 3.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Техническое описание предмета закупки
додаток 4.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 5b2efce08ed0498e9511700106e6739a
Проект договора
додаток 5.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 49c978a4ff0d45d3ac60bbdf28ed34a2
Тендерная документация
додаток 6.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 750c5f20b4794966b5cc1ddb0069644d
Критерии оценки
додаток 7.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 78d01bfc15904e0483d53a501cf2b39b
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:27
Версия документа от: 24.12.2025 02:27
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 00:46
Версия документа от: 24.12.2025 00:46
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666

Лот № 6. Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-11 класів пільгових категорій Косівського ліцею № 2 імені Михайла Павлика

Параметры торгов

Ожидаемая стоимость 926`400.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 4`632.00 Гривна  
Дата начала аукциона по лоту 05.01.2026 15:06  

Условия оплаты согласно договора

Событие Предоставления услуг  
Описание Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником протягом 10 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Рабочие дни  

Условия поставки

Событие Подписания договра  
Описание . Виконавець зобов’язується забезпечити надання послуг з моменту підписання договору  
Тип оплаты ?:tender milestones item code recurring  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-11 класів пільгових категорій Косівського ліцею № 2 імені Михайла Павлика
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 78600, Україна, Івано-Франківська область, м. Косів, вул. Грушевського,8
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 29.05.2026
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга

Тендерная документация

Тендерная документация
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:25
Версия документа от: 24.12.2025 02:25
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерная документация
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:23
Версия документа от: 24.12.2025 02:23
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерная документация
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерная документация
додаток 1.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: d74a493e342e45788bace4f6077ce95c
Тендерная документация
додаток 2.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 82044a5ad627474c9ec3cac18921d7d8
Тендерная документация
додаток 3.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:23
Версия документа от: 24.12.2025 02:23
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Тендерная документация
додаток 3.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Техническое описание предмета закупки
додаток 4.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 5b2efce08ed0498e9511700106e6739a
Проект договора
додаток 5.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 49c978a4ff0d45d3ac60bbdf28ed34a2
Тендерная документация
додаток 6.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 750c5f20b4794966b5cc1ddb0069644d
Критерии оценки
додаток 7.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 78d01bfc15904e0483d53a501cf2b39b
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:27
Версия документа от: 24.12.2025 02:27
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 00:46
Версия документа от: 24.12.2025 00:46
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666

Лот № 7. Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-11 класів пільгових категорій Пістинського ліцею

Параметры торгов

Ожидаемая стоимость 652`800.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 3`264.00 Гривна  
Дата начала аукциона по лоту 05.01.2026 15:36  

Условия оплаты согласно договора

Событие Предоставления услуг  
Описание Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником протягом 10 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Рабочие дни  

Условия поставки

Событие Подписания договра  
Описание . Виконавець зобов’язується забезпечити надання послуг з моменту підписання договору  
Тип оплаты ?:tender milestones item code recurring  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-11 класів пільгових категорій Пістинського ліцею
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 78633, Україна, Івано-Франківська область, с. Пістинь, вул. Героїв України, 33 а
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 29.05.2026
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга

Тендерная документация

Тендерная документация
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:25
Версия документа от: 24.12.2025 02:25
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерная документация
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:23
Версия документа от: 24.12.2025 02:23
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерная документация
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерная документация
додаток 1.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: d74a493e342e45788bace4f6077ce95c
Тендерная документация
додаток 2.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 82044a5ad627474c9ec3cac18921d7d8
Тендерная документация
додаток 3.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:23
Версия документа от: 24.12.2025 02:23
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Тендерная документация
додаток 3.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Техническое описание предмета закупки
додаток 4.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 5b2efce08ed0498e9511700106e6739a
Проект договора
додаток 5.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 49c978a4ff0d45d3ac60bbdf28ed34a2
Тендерная документация
додаток 6.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 750c5f20b4794966b5cc1ddb0069644d
Критерии оценки
додаток 7.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 78d01bfc15904e0483d53a501cf2b39b
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:27
Версия документа от: 24.12.2025 02:27
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 00:46
Версия документа от: 24.12.2025 00:46
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666

Лот № 8. Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-11 класів пільгових категорій Річківського ліцею

Параметры торгов

Ожидаемая стоимость 278`400.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 1`392.00 Гривна  
Дата начала аукциона по лоту 05.01.2026 14:41  

Условия оплаты согласно договора

Событие Предоставления услуг  
Описание Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником протягом 10 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Рабочие дни  

Условия поставки

Событие Подписания договра  
Описание . Виконавець зобов’язується забезпечити надання послуг з моменту підписання договору  
Тип оплаты ?:tender milestones item code recurring  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-11 класів пільгових категорій Річківського ліцею
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 78643, Україна, Івано-Франківська область, с. Річка, участок Село, ІІ,4
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 29.05.2026
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга

Тендерная документация

Тендерная документация
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:25
Версия документа от: 24.12.2025 02:25
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерная документация
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:23
Версия документа от: 24.12.2025 02:23
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерная документация
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерная документация
додаток 1.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: d74a493e342e45788bace4f6077ce95c
Тендерная документация
додаток 2.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 82044a5ad627474c9ec3cac18921d7d8
Тендерная документация
додаток 3.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:23
Версия документа от: 24.12.2025 02:23
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Тендерная документация
додаток 3.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Техническое описание предмета закупки
додаток 4.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 5b2efce08ed0498e9511700106e6739a
Проект договора
додаток 5.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 49c978a4ff0d45d3ac60bbdf28ed34a2
Тендерная документация
додаток 6.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 750c5f20b4794966b5cc1ddb0069644d
Критерии оценки
додаток 7.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 78d01bfc15904e0483d53a501cf2b39b
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:27
Версия документа от: 24.12.2025 02:27
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 00:46
Версия документа от: 24.12.2025 00:46
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666

Лот № 9. Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-11 класів пільгових категорій Старокосівського ліцею

Параметры торгов

Ожидаемая стоимость 884`800.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 4`424.00 Гривна  
Дата начала аукциона по лоту 05.01.2026 11:51  

Условия оплаты согласно договора

Событие Предоставления услуг  
Описание Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником протягом 10 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Рабочие дни  

Условия поставки

Событие Подписания договра  
Описание . Виконавець зобов’язується забезпечити надання послуг з моменту підписання договору  
Тип оплаты ?:tender milestones item code recurring  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-11 класів пільгових категорій Старокосівського ліцею
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 78607, Україна, Івано-Франківська область, с. Смодна, вул. Ірчана,292 а
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 29.05.2026
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга

Тендерная документация

Тендерная документация
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:25
Версия документа от: 24.12.2025 02:25
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерная документация
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:23
Версия документа от: 24.12.2025 02:23
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерная документация
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерная документация
додаток 1.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: d74a493e342e45788bace4f6077ce95c
Тендерная документация
додаток 2.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 82044a5ad627474c9ec3cac18921d7d8
Тендерная документация
додаток 3.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:23
Версия документа от: 24.12.2025 02:23
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Тендерная документация
додаток 3.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Техническое описание предмета закупки
додаток 4.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 5b2efce08ed0498e9511700106e6739a
Проект договора
додаток 5.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 49c978a4ff0d45d3ac60bbdf28ed34a2
Тендерная документация
додаток 6.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 750c5f20b4794966b5cc1ddb0069644d
Критерии оценки
додаток 7.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 78d01bfc15904e0483d53a501cf2b39b
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:27
Версия документа от: 24.12.2025 02:27
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 00:46
Версия документа от: 24.12.2025 00:46
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666

Лот № 10. Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-11 класів пільгових категорій Яворівського ліцею Петра Лосюка

Параметры торгов

Ожидаемая стоимость 552`000.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 2`760.00 Гривна  
Дата начала аукциона по лоту 05.01.2026 13:52  

Условия оплаты согласно договора

Событие Предоставления услуг  
Описание Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником протягом 10 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Рабочие дни  

Условия поставки

Событие Подписания договра  
Описание . Виконавець зобов’язується забезпечити надання послуг з моменту підписання договору  
Тип оплаты ?:tender milestones item code recurring  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-11 класів пільгових категорій Яворівського ліцею Петра Лосюка
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 78644, Україна, Івано-Франківська область, с. Яворів, участок Стоянів
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 29.05.2026
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга

Тендерная документация

Тендерная документация
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:25
Версия документа от: 24.12.2025 02:25
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерная документация
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:23
Версия документа от: 24.12.2025 02:23
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерная документация
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерная документация
додаток 1.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: d74a493e342e45788bace4f6077ce95c
Тендерная документация
додаток 2.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 82044a5ad627474c9ec3cac18921d7d8
Тендерная документация
додаток 3.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:23
Версия документа от: 24.12.2025 02:23
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Тендерная документация
додаток 3.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Техническое описание предмета закупки
додаток 4.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 5b2efce08ed0498e9511700106e6739a
Проект договора
додаток 5.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 49c978a4ff0d45d3ac60bbdf28ed34a2
Тендерная документация
додаток 6.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 750c5f20b4794966b5cc1ddb0069644d
Критерии оценки
додаток 7.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версия документа от: 23.12.2025 20:30
ID: 78d01bfc15904e0483d53a501cf2b39b
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:27
Версия документа от: 24.12.2025 02:27
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 00:46
Версия документа от: 24.12.2025 00:46
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666

?:tender item config

Oписание критериев

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 23.12.2025
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 23.12.2025
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления организатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 23.12.2025
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Обеспечение исполнения договора
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 23.12.2025
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 23.12.2025
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 23.12.2025
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 23.12.2025
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Обеспечение исполнения договора
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 23.12.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 23.12.2025
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления организатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 23.12.2025
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 23.12.2025
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 23.12.2025
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Обеспечение исполнения договора
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 23.12.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 23.12.2025
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 23.12.2025
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 23.12.2025
Мова (мови) тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 23.12.2025
Строк дії тендерної пропозиції
Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Минимальное значение: 90 день
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 23.12.2025
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
У тендерній пропозиції зазначається інформація (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Обеспечение исполнения договора
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 23.12.2025
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 23.12.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Інформаційна довідка у довільній формі про виконання аналогічного договору. Аналогічними вважаються виконані договори на послуги з організації гарячого харчування. Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ. інформаційна довідка. Інформаційна довідка у довільній формі про виконання аналогічного договору. Аналогічними вважаються виконані договори на послуги з організації гарячого харчування.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 23.12.2025

Даты и сроки

Дата публикации 24.12.2025 02:27  
Завершение периода уточнений 30.12.2025 00:00  
Начало периода приема предложений 24.12.2025 02:27  
Окончание периода приема предложений 02.01.2026 08:00  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Відділ освіти Косівської міської ради  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 44131768  
Юридический адрес 78601, Україна, Івано-Франківська область, місто Косів, вулиця Шевченка 40