Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 23.12.2025 20:30. Дата останніх змін - 24.12.2025 02:27

Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-9-11 класів пільгових категорій) 10 лотів

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-23-023319-a  
ID bae81762f71a428d824864a05ff94f93  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-23-028015-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
5`272`000.00 Гривня
Вартість участі в цій закупівлі (в залежності від кількості обраних лотів) становить 408.00 - 5916.00 Гривня
Зареєструйтесь та візьміть участь в аукціоні або авторизуйтеся, якщо Ви вже є Учасником
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Забезпечення гарячим харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року № 1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти», (зі змінами) у розмірі 70 % субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам, 30% за рахунок співфінансування коштів з місцевого бюджету та учнів пільгових категорій 5-9-11 класів за рахунок коштів місцевого бюджету, Постанови КМУ України від 27.06.2025 року № 767 «Деякі питання надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) в частині забезпечення харчуванням учнів закладів загальної середньої освіти у 2025 році», (зі змінами), Постанови КМУ від 25.09.2025 року № 1211 «Деякі питання організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти».

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Відділ освіти Косівської міської ради  
Загальна очікувана вартість закупівлі 5`272`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
23.12.25
Період уточнень
до 30.12.25
Період оскаржень
до 30.12.25
Подання пропозицій
до 02.01.26
Залишилось 8 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
05.01.26

Специфікація закупівлі

Лот №1. Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-9 класів пільгових категорій Вербовецької гімназії

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 374`400.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`872.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 05.01.2026 13:33  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Опис Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником протягом 10 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Умови поставки

Подія Підписання договору  
Опис . Виконавець зобов’язується забезпечити надання послуг з моменту підписання договору  
Тип оплати Повторювана поставка  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-9 класів пільгових категорій Вербовецької гімназії
Класифікація за ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78605, Україна, Івано-Франківська область, с. Вербовець, вул. Миру,71
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29.05.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Тендерна документація
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:25
Версія документу від: 24.12.2025 02:25
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерна документація
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:23
Версія документу від: 24.12.2025 02:23
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерна документація
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерна документація
додаток 1.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: d74a493e342e45788bace4f6077ce95c
Тендерна документація
додаток 2.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 82044a5ad627474c9ec3cac18921d7d8
Тендерна документація
додаток 3.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:23
Версія документу від: 24.12.2025 02:23
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Тендерна документація
додаток 3.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Технічний опис предмету закупівлі
додаток 4.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 5b2efce08ed0498e9511700106e6739a
Проект договору
додаток 5.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 49c978a4ff0d45d3ac60bbdf28ed34a2
Тендерна документація
додаток 6.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 750c5f20b4794966b5cc1ddb0069644d
Критерії оцінки
додаток 7.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 78d01bfc15904e0483d53a501cf2b39b
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:27
Версія документу від: 24.12.2025 02:27
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 00:46
Версія документу від: 24.12.2025 00:46
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666

Лот №2. Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-9 класів пільгових категорій Микитинецької гімназії

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 195`200.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 976.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 05.01.2026 13:58  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Опис Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником протягом 10 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Умови поставки

Подія Підписання договору  
Опис Виконавець зобов’язується забезпечити надання послуг з моменту підписання договору  
Тип оплати Повторювана поставка  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-9 класів пільгових категорій Микитинецької гімназії
Класифікація за ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78634, Україна, Івано-Франківська область, с. Микитинці, вул. Шевченка, 26
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29.05.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Тендерна документація
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:25
Версія документу від: 24.12.2025 02:25
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерна документація
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:23
Версія документу від: 24.12.2025 02:23
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерна документація
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерна документація
додаток 1.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: d74a493e342e45788bace4f6077ce95c
Тендерна документація
додаток 2.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 82044a5ad627474c9ec3cac18921d7d8
Тендерна документація
додаток 3.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:23
Версія документу від: 24.12.2025 02:23
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Тендерна документація
додаток 3.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Технічний опис предмету закупівлі
додаток 4.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 5b2efce08ed0498e9511700106e6739a
Проект договору
додаток 5.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 49c978a4ff0d45d3ac60bbdf28ed34a2
Тендерна документація
додаток 6.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 750c5f20b4794966b5cc1ddb0069644d
Критерії оцінки
додаток 7.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 78d01bfc15904e0483d53a501cf2b39b
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:27
Версія документу від: 24.12.2025 02:27
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 00:46
Версія документу від: 24.12.2025 00:46
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666

Лот №3. Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-9 класів пільгових категорій Шепітської гімназії

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 384`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`920.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 05.01.2026 13:43  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Опис Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником протягом 10 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Умови поставки

Подія Підписання договору  
Опис . Виконавець зобов’язується забезпечити надання послуг з моменту підписання договору  
Тип оплати Повторювана поставка  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-9 класів пільгових категорій Шепітської гімназії
Класифікація за ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78642, Україна, Івано-Франківська область, с. Шепіт, участок Підкородистий, 675
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29.05.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Тендерна документація
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:25
Версія документу від: 24.12.2025 02:25
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерна документація
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:23
Версія документу від: 24.12.2025 02:23
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерна документація
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерна документація
додаток 1.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: d74a493e342e45788bace4f6077ce95c
Тендерна документація
додаток 2.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 82044a5ad627474c9ec3cac18921d7d8
Тендерна документація
додаток 3.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:23
Версія документу від: 24.12.2025 02:23
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Тендерна документація
додаток 3.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Технічний опис предмету закупівлі
додаток 4.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 5b2efce08ed0498e9511700106e6739a
Проект договору
додаток 5.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 49c978a4ff0d45d3ac60bbdf28ed34a2
Тендерна документація
додаток 6.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 750c5f20b4794966b5cc1ddb0069644d
Критерії оцінки
додаток 7.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 78d01bfc15904e0483d53a501cf2b39b
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:27
Версія документу від: 24.12.2025 02:27
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 00:46
Версія документу від: 24.12.2025 00:46
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666

Лот №4. Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-9 класів пільгових категорій Шешорської гімназії імені В’ячеслава Чорновола

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 316`800.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`584.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 05.01.2026 14:16  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Опис Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником протягом 10 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Умови поставки

Подія Підписання договору  
Опис Виконавець зобов’язується забезпечити надання послуг з моменту підписання договору  
Тип оплати Повторювана поставка  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-9 класів пільгових категорій Шешорської гімназії імені В’ячеслава Чорновола
Класифікація за ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78623, Україна, Івано-Франківська область, с. Шешори, вул. Шевченка, 134
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29.05.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Тендерна документація
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:25
Версія документу від: 24.12.2025 02:25
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерна документація
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:23
Версія документу від: 24.12.2025 02:23
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерна документація
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерна документація
додаток 1.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: d74a493e342e45788bace4f6077ce95c
Тендерна документація
додаток 2.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 82044a5ad627474c9ec3cac18921d7d8
Тендерна документація
додаток 3.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:23
Версія документу від: 24.12.2025 02:23
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Тендерна документація
додаток 3.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Технічний опис предмету закупівлі
додаток 4.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 5b2efce08ed0498e9511700106e6739a
Проект договору
додаток 5.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 49c978a4ff0d45d3ac60bbdf28ed34a2
Тендерна документація
додаток 6.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 750c5f20b4794966b5cc1ddb0069644d
Критерії оцінки
додаток 7.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 78d01bfc15904e0483d53a501cf2b39b
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:27
Версія документу від: 24.12.2025 02:27
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 00:46
Версія документу від: 24.12.2025 00:46
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666

Лот №5. Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-11 класів пільгових категорій Косівського ліцею імені Ігоря Пелипейка

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 707`200.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 3`536.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 05.01.2026 15:39  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Опис Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником протягом 10 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Умови поставки

Подія Підписання договору  
Опис . Виконавець зобов’язується забезпечити надання послуг з моменту підписання договору  
Тип оплати Повторювана поставка  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-11 класів пільгових категорій Косівського ліцею імені Ігоря Пелипейка
Класифікація за ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78600, Україна, Івано-Франківська область, м. Косів, вул. Шевченка, 43
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29.05.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Тендерна документація
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:25
Версія документу від: 24.12.2025 02:25
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерна документація
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:23
Версія документу від: 24.12.2025 02:23
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерна документація
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерна документація
додаток 1.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: d74a493e342e45788bace4f6077ce95c
Тендерна документація
додаток 2.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 82044a5ad627474c9ec3cac18921d7d8
Тендерна документація
додаток 3.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:23
Версія документу від: 24.12.2025 02:23
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Тендерна документація
додаток 3.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Технічний опис предмету закупівлі
додаток 4.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 5b2efce08ed0498e9511700106e6739a
Проект договору
додаток 5.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 49c978a4ff0d45d3ac60bbdf28ed34a2
Тендерна документація
додаток 6.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 750c5f20b4794966b5cc1ddb0069644d
Критерії оцінки
додаток 7.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 78d01bfc15904e0483d53a501cf2b39b
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:27
Версія документу від: 24.12.2025 02:27
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 00:46
Версія документу від: 24.12.2025 00:46
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666

Лот №6. Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-11 класів пільгових категорій Косівського ліцею № 2 імені Михайла Павлика

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 926`400.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 4`632.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 05.01.2026 15:06  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Опис Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником протягом 10 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Умови поставки

Подія Підписання договору  
Опис . Виконавець зобов’язується забезпечити надання послуг з моменту підписання договору  
Тип оплати Повторювана поставка  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-11 класів пільгових категорій Косівського ліцею № 2 імені Михайла Павлика
Класифікація за ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78600, Україна, Івано-Франківська область, м. Косів, вул. Грушевського,8
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29.05.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Тендерна документація
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:25
Версія документу від: 24.12.2025 02:25
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерна документація
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:23
Версія документу від: 24.12.2025 02:23
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерна документація
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерна документація
додаток 1.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: d74a493e342e45788bace4f6077ce95c
Тендерна документація
додаток 2.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 82044a5ad627474c9ec3cac18921d7d8
Тендерна документація
додаток 3.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:23
Версія документу від: 24.12.2025 02:23
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Тендерна документація
додаток 3.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Технічний опис предмету закупівлі
додаток 4.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 5b2efce08ed0498e9511700106e6739a
Проект договору
додаток 5.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 49c978a4ff0d45d3ac60bbdf28ed34a2
Тендерна документація
додаток 6.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 750c5f20b4794966b5cc1ddb0069644d
Критерії оцінки
додаток 7.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 78d01bfc15904e0483d53a501cf2b39b
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:27
Версія документу від: 24.12.2025 02:27
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 00:46
Версія документу від: 24.12.2025 00:46
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666

Лот №7. Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-11 класів пільгових категорій Пістинського ліцею

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 652`800.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 3`264.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 05.01.2026 15:36  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Опис Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником протягом 10 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Умови поставки

Подія Підписання договору  
Опис . Виконавець зобов’язується забезпечити надання послуг з моменту підписання договору  
Тип оплати Повторювана поставка  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-11 класів пільгових категорій Пістинського ліцею
Класифікація за ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78633, Україна, Івано-Франківська область, с. Пістинь, вул. Героїв України, 33 а
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29.05.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Тендерна документація
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:25
Версія документу від: 24.12.2025 02:25
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерна документація
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:23
Версія документу від: 24.12.2025 02:23
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерна документація
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерна документація
додаток 1.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: d74a493e342e45788bace4f6077ce95c
Тендерна документація
додаток 2.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 82044a5ad627474c9ec3cac18921d7d8
Тендерна документація
додаток 3.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:23
Версія документу від: 24.12.2025 02:23
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Тендерна документація
додаток 3.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Технічний опис предмету закупівлі
додаток 4.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 5b2efce08ed0498e9511700106e6739a
Проект договору
додаток 5.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 49c978a4ff0d45d3ac60bbdf28ed34a2
Тендерна документація
додаток 6.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 750c5f20b4794966b5cc1ddb0069644d
Критерії оцінки
додаток 7.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 78d01bfc15904e0483d53a501cf2b39b
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:27
Версія документу від: 24.12.2025 02:27
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 00:46
Версія документу від: 24.12.2025 00:46
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666

Лот №8. Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-11 класів пільгових категорій Річківського ліцею

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 278`400.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`392.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 05.01.2026 14:41  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Опис Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником протягом 10 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Умови поставки

Подія Підписання договору  
Опис . Виконавець зобов’язується забезпечити надання послуг з моменту підписання договору  
Тип оплати Повторювана поставка  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-11 класів пільгових категорій Річківського ліцею
Класифікація за ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78643, Україна, Івано-Франківська область, с. Річка, участок Село, ІІ,4
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29.05.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Тендерна документація
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:25
Версія документу від: 24.12.2025 02:25
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерна документація
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:23
Версія документу від: 24.12.2025 02:23
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерна документація
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерна документація
додаток 1.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: d74a493e342e45788bace4f6077ce95c
Тендерна документація
додаток 2.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 82044a5ad627474c9ec3cac18921d7d8
Тендерна документація
додаток 3.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:23
Версія документу від: 24.12.2025 02:23
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Тендерна документація
додаток 3.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Технічний опис предмету закупівлі
додаток 4.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 5b2efce08ed0498e9511700106e6739a
Проект договору
додаток 5.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 49c978a4ff0d45d3ac60bbdf28ed34a2
Тендерна документація
додаток 6.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 750c5f20b4794966b5cc1ddb0069644d
Критерії оцінки
додаток 7.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 78d01bfc15904e0483d53a501cf2b39b
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:27
Версія документу від: 24.12.2025 02:27
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 00:46
Версія документу від: 24.12.2025 00:46
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666

Лот №9. Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-11 класів пільгових категорій Старокосівського ліцею

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 884`800.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 4`424.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 05.01.2026 11:51  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Опис Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником протягом 10 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Умови поставки

Подія Підписання договору  
Опис . Виконавець зобов’язується забезпечити надання послуг з моменту підписання договору  
Тип оплати Повторювана поставка  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-11 класів пільгових категорій Старокосівського ліцею
Класифікація за ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78607, Україна, Івано-Франківська область, с. Смодна, вул. Ірчана,292 а
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29.05.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Тендерна документація
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:25
Версія документу від: 24.12.2025 02:25
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерна документація
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:23
Версія документу від: 24.12.2025 02:23
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерна документація
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерна документація
додаток 1.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: d74a493e342e45788bace4f6077ce95c
Тендерна документація
додаток 2.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 82044a5ad627474c9ec3cac18921d7d8
Тендерна документація
додаток 3.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:23
Версія документу від: 24.12.2025 02:23
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Тендерна документація
додаток 3.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Технічний опис предмету закупівлі
додаток 4.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 5b2efce08ed0498e9511700106e6739a
Проект договору
додаток 5.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 49c978a4ff0d45d3ac60bbdf28ed34a2
Тендерна документація
додаток 6.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 750c5f20b4794966b5cc1ddb0069644d
Критерії оцінки
додаток 7.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 78d01bfc15904e0483d53a501cf2b39b
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:27
Версія документу від: 24.12.2025 02:27
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 00:46
Версія документу від: 24.12.2025 00:46
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666

Лот №10. Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-11 класів пільгових категорій Яворівського ліцею Петра Лосюка

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 552`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 2`760.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 05.01.2026 13:52  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Опис Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником протягом 10 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Умови поставки

Подія Підписання договору  
Опис . Виконавець зобов’язується забезпечити надання послуг з моменту підписання договору  
Тип оплати Повторювана поставка  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) та учнів 5-11 класів пільгових категорій Яворівського ліцею Петра Лосюка
Класифікація за ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78644, Україна, Івано-Франківська область, с. Яворів, участок Стоянів
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29.05.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Тендерна документація
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:25
Версія документу від: 24.12.2025 02:25
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерна документація
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:23
Версія документу від: 24.12.2025 02:23
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерна документація
Тендерна аутсорсинг 2026 рік.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 15ec150f2c9d4ddbb84aedd2299dc5ff
Тендерна документація
додаток 1.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: d74a493e342e45788bace4f6077ce95c
Тендерна документація
додаток 2.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 82044a5ad627474c9ec3cac18921d7d8
Тендерна документація
додаток 3.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:23
Версія документу від: 24.12.2025 02:23
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Тендерна документація
додаток 3.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 6ee8f16a3b1a4ccab650793316cc452f
Технічний опис предмету закупівлі
додаток 4.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 5b2efce08ed0498e9511700106e6739a
Проект договору
додаток 5.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 49c978a4ff0d45d3ac60bbdf28ed34a2
Тендерна документація
додаток 6.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 750c5f20b4794966b5cc1ddb0069644d
Критерії оцінки
додаток 7.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 20:30
Версія документу від: 23.12.2025 20:30
ID: 78d01bfc15904e0483d53a501cf2b39b
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 02:27
Версія документу від: 24.12.2025 02:27
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.12.2025 00:46
Версія документу від: 24.12.2025 00:46
ID: 188f7cc6f90b4247bbf55a9688949666

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Мова (мови) тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Строк дії тендерної пропозиції
Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Мінімальне значення: 90 день
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
У тендерній пропозиції зазначається інформація (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Інформаційна довідка у довільній формі про виконання аналогічного договору. Аналогічними вважаються виконані договори на послуги з організації гарячого харчування. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. інформаційна довідка. Інформаційна довідка у довільній формі про виконання аналогічного договору. Аналогічними вважаються виконані договори на послуги з організації гарячого харчування.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 23.12.2025

Дати та строки

Дата публікації 24.12.2025 02:27  
Завершення періоду уточнень 30.12.2025 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 24.12.2025 02:27  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 02.01.2026 08:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Відділ освіти Косівської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44131768  
Юридична адреса 78601, Україна, Івано-Франківська область, місто Косів, вулиця Шевченка 40