Announced: 19.12.2025 16:05. Last modified: 19.12.2025 16:05
ЦЗВ-25Т_218_ЕК: Туалетний папір (33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки)
| Tender ID | UA-2025-12-19-020454-a | |
| ID | d5900ea1c25e438eb8112dca7f673b59 | |
| Plan ID | UA-P-2025-12-19-023188-a |
Expected price
60`000.00 Hryvnia
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation
Умови постачання: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах СРТ (Перевезення сплачено до…) пункт призначення м. Київ згідно рознарядки ПОКУПЦЯ відповідно до Правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. У випадку наявності розбіжностей між умовами Договору та Правилами «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року умови Договору матимуть перевагу. Місце поставки ТОВАРУ: м. Київ (адреса постачання згідно рознарядки ПОКУПЦЯ). Строк поставки: протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати надання рознарядки ПОКУПЦЕМ. Умови оплати : на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та/або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
Procurement entity
| Official name | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" | |
| Expected price | 60`000.00 Hryvnia (no VAT) | |
| Purchase procedure | Price Quotation | |
| Procurement Category: | Goods |
Announced
19.12.25
Bid apply
till 24.12.25
Remains4 days. Hurry to participate! Hurry to participate!
Terms of the payment
| Title of event | Goods delivery | |
| Description | Умови оплати : на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та/або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. | |
| Type of the payment | Payment after delivery (made works) | |
| Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) | 100% | |
| Period | 15 ?:tender milestones item duration type calendar |
Delivery terms
| Title of event | ?:tender milestones item title submissionDateOfApplications | |
| Description | Умови постачання: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах СРТ (Перевезення сплачено до…) пункт призначення м. Київ згідно рознарядки ПОКУПЦЯ відповідно до Правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. У випадку наявності розбіжностей між умовами Договору та Правилами «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року умови Договору матимуть перевагу. Місце поставки ТОВАРУ: м. Київ (адреса постачання згідно рознарядки ПОКУПЦЯ). | |
| Type of the payment | ?:tender milestones item code recurring | |
| Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) | 100% | |
| Period | 15 ?:tender milestones item duration type calendar |
Procurement specifications
| 1) |
Туалетний папір
ДК 021:2015: 33761000-2 - Туалетний папір
Delivery address: 03049 , Україна, Київська область, Київ, Україна, Київ, проспект Повітряних Сил 11/15
Required maximum delivery date
: 31.03.2026
Delivery information in batches: Умови постачання: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах СРТ (Перевезення сплачено до…) пункт призначення м. Київ згідно рознарядки ПОКУПЦЯ відповідно до Правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. У випадку наявності розбіжностей між умовами Договору та Правилами «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року умови Договору матимуть перевагу.
Місце поставки ТОВАРУ: м. Київ (адреса постачання згідно рознарядки ПОКУПЦЯ).
Строк поставки: протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати надання рознарядки ПОКУПЦЕМ.
Умови оплати : на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та/або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
|
Quantity: 6000 штука
|
Tender documents
![]() |
Draft contract
218_25_ЕК проєкт договору та дод.інформація.docx
|
Published: 19.12.2025 16:04
version from date: 19.12.2025 16:04
ID: c44d98f92dcb460dac2ce6e74dfbd782
|
![]() |
Tender notice
sign.p7s
|
Published: 19.12.2025 16:05
version from date: 19.12.2025 16:05
ID: 767613fb559c4e609ea2d5c29c05c619
|
Tender configuration
▼Description of criteria
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
References to legislation
Підтверджується, що
Тип: Рулон
Кількість шарів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2 - 5 штука
Матеріал основи: Целюлоза
Тип рулону: Побутовий
Наявність втулки (гільзи) Expected value: Yes
Можливість відриву (перфорація) Expected value: Yes
Довжина рулону Minimum value: 30 метр
Відповідність ДСТУ 8862:2019 Expected value: Yes
|
Dates
| Date of publication | 19.12.2025 16:05 | |
| Proposals start date | 19.12.2025 16:05 | |
| Proposals end date | 24.12.2025 10:00 | |
| Auction start date | expected |
Procurement entity
| Official name | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" |
| National ID / Tax Number | 40081347 |
| Legal address | 03049 , Україна, Київська область, Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 |
