Процедура закупки объявлена 19.12.2025 16:05. Дата последних изменений - 19.12.2025 16:05
ЦЗВ-25Т_218_ЕК: Туалетний папір (33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки)
| Идентификатор закупки | UA-2025-12-19-020454-a | |
| ID | d5900ea1c25e438eb8112dca7f673b59 | |
| Идентификатор плана | UA-P-2025-12-19-023188-a |
Ожидаемая стоимость
60`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Умови постачання: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах СРТ (Перевезення сплачено до…) пункт призначення м. Київ згідно рознарядки ПОКУПЦЯ відповідно до Правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. У випадку наявності розбіжностей між умовами Договору та Правилами «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року умови Договору матимуть перевагу. Місце поставки ТОВАРУ: м. Київ (адреса постачання згідно рознарядки ПОКУПЦЯ). Строк поставки: протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати надання рознарядки ПОКУПЦЕМ. Умови оплати : на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та/або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" | |
| Ожидаемая стоимость | 60`000.00 Гривна (без НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
19.12.25
Прием предложений
до 24.12.25
Осталось3 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Поставка товара | |
| Описание | Умови оплати : на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та/або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 15 Календарные дни |
Условия поставки
| Событие | Дата подачи заявки | |
| Описание | Умови постачання: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах СРТ (Перевезення сплачено до…) пункт призначення м. Київ згідно рознарядки ПОКУПЦЯ відповідно до Правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. У випадку наявності розбіжностей між умовами Договору та Правилами «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року умови Договору матимуть перевагу. Місце поставки ТОВАРУ: м. Київ (адреса постачання згідно рознарядки ПОКУПЦЯ). | |
| Тип оплаты | ?:tender milestones item code recurring | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 15 Календарные дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Туалетний папір
ДК 021:2015: 33761000-2 - Туалетний папір
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 03049 , Україна, Київська область, Київ, Україна, Київ, проспект Повітряних Сил 11/15
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.03.2026
Информация по поставке партиями: Умови постачання: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах СРТ (Перевезення сплачено до…) пункт призначення м. Київ згідно рознарядки ПОКУПЦЯ відповідно до Правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. У випадку наявності розбіжностей між умовами Договору та Правилами «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року умови Договору матимуть перевагу.
Місце поставки ТОВАРУ: м. Київ (адреса постачання згідно рознарядки ПОКУПЦЯ).
Строк поставки: протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати надання рознарядки ПОКУПЦЕМ.
Умови оплати : на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та/або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 6000 штука
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
218_25_ЕК проєкт договору та дод.інформація.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 16:04
Версия документа от: 19.12.2025 16:04
ID: c44d98f92dcb460dac2ce6e74dfbd782
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 16:05
Версия документа от: 19.12.2025 16:05
ID: 767613fb559c4e609ea2d5c29c05c619
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Тип: Рулон
Кількість шарів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2 - 5 штука
Матеріал основи: Целюлоза
Тип рулону: Побутовий
Наявність втулки (гільзи) Ожидаемое значение: Да
Можливість відриву (перфорація) Ожидаемое значение: Да
Довжина рулону Минимальное значение: 30 метр
Відповідність ДСТУ 8862:2019 Ожидаемое значение: Да
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 19.12.2025 16:05 | |
| Начало периода приема предложений | 19.12.2025 16:05 | |
| Окончание периода приема предложений | 24.12.2025 10:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 40081347 |
| Юридический адрес | 03049 , Україна, Київська область, Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 |
