Процедура закупівлі оголошена 19.12.2025 16:05. Дата останніх змін - 19.12.2025 16:05
ЦЗВ-25Т_218_ЕК: Туалетний папір (33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки)
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-19-020454-a | |
| ID | d5900ea1c25e438eb8112dca7f673b59 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-19-023188-a |
Очікувана вартість закупівлі
60`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Умови постачання: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах СРТ (Перевезення сплачено до…) пункт призначення м. Київ згідно рознарядки ПОКУПЦЯ відповідно до Правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. У випадку наявності розбіжностей між умовами Договору та Правилами «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року умови Договору матимуть перевагу. Місце поставки ТОВАРУ: м. Київ (адреса постачання згідно рознарядки ПОКУПЦЯ). Строк поставки: протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати надання рознарядки ПОКУПЦЕМ. Умови оплати : на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та/або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" | |
| Очікувана вартість закупівлі | 60`000.00 Гривня (без ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
19.12.25
Подання пропозицій
до 24.12.25
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Умови оплати : на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та/або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 15 календарні дні |
Умови поставки
| Подія | Дата подання заявки | |
| Опис | Умови постачання: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах СРТ (Перевезення сплачено до…) пункт призначення м. Київ згідно рознарядки ПОКУПЦЯ відповідно до Правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. У випадку наявності розбіжностей між умовами Договору та Правилами «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року умови Договору матимуть перевагу. Місце поставки ТОВАРУ: м. Київ (адреса постачання згідно рознарядки ПОКУПЦЯ). | |
| Тип оплати | Повторювана поставка | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 15 календарні дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Туалетний папір
Класифікація за ДК 021:2015: 33761000-2 - Туалетний папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049 , Україна, Київська область, Київ, Україна, Київ, проспект Повітряних Сил 11/15
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Умови поставки: Умови постачання: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах СРТ (Перевезення сплачено до…) пункт призначення м. Київ згідно рознарядки ПОКУПЦЯ відповідно до Правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. У випадку наявності розбіжностей між умовами Договору та Правилами «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року умови Договору матимуть перевагу.
Місце поставки ТОВАРУ: м. Київ (адреса постачання згідно рознарядки ПОКУПЦЯ).
Строк поставки: протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати надання рознарядки ПОКУПЦЕМ.
Умови оплати : на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та/або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6000 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
218_25_ЕК проєкт договору та дод.інформація.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 16:04
Версія документу від: 19.12.2025 16:04
ID: c44d98f92dcb460dac2ce6e74dfbd782
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 16:05
Версія документу від: 19.12.2025 16:05
ID: 767613fb559c4e609ea2d5c29c05c619
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Тип: Рулон
Кількість шарів від: 2 - 5 штука
Матеріал основи: Целюлоза
Тип рулону: Побутовий
Наявність втулки (гільзи) Очікуване значення: Так
Можливість відриву (перфорація) Очікуване значення: Так
Довжина рулону Мінімальне значення: 30 метр
Відповідність ДСТУ 8862:2019 Очікуване значення: Так
|
Дати та строки
| Дата публікації | 19.12.2025 16:05 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 19.12.2025 16:05 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 24.12.2025 10:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 40081347 |
| Юридична адреса | 03049 , Україна, Київська область, Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 |
