Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Announced: 19.07.2025 20:11. Last modified: 07.08.2025 23:22

Шпаклівки

Tender ID UA-2025-07-19-000466-a  
ID afdf97b4b9b34617869c6bafcae7c38b  
Plan ID UA-P-2025-07-19-000320-a  
Expected price
60`926.80 Hryvnia
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation

Поставка Товару здійснюється Постачальником з дати підписання Договору. Поставка Товару повинна здійснюватись Постачальником в період часу з 9:00 години до 16:00 години, крім суботи та неділі. Товар повинен бути упакованим Постачальником в упаковку, яка відповідає характеру Товару цього виду таким чином, щоб забезпечити його збереження від пошкоджень або знищення, атмосферних опадів при транспортуванні, зберіганні та здійсненні вантажно-розвантажувальних послуг при поставці. Постачальник несе ризик за пошкодження або знищення Товару до моменту поставки його Замовнику. Постачальник повинен поставити Замовнику новий Товар, якість якого відповідає вимогам та умовам, встановленим чинним законодавством України для цієї категорії Товару. Постачальник зобов’язується одночасно з поставкою Товару надати оформлені належним чином видаткові накладні, та документи, що підтверджують якість Товару. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у розмірі 100% вартості такого Товару, упродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданих товаросупровідних документів. Розрахунки за Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Ціна Договору включає: ціну Товару, всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, витрати, пов’язані з передпродажною підготовкою та реалізацією Товару Замовнику, всі витрати Постачальника, враховуючи вартість транспортних послуг на доставку Товару до місця поставки, визначеного Договором, здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці Товару, занос Товару в приміщення, перевірку комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень у присутності представників Замовника.

Procurement entity

Official name КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ОДЕСА  
Expected price 60`926.80 Hryvnia (VAT included)  
Purchase procedure Price Quotation  
Procurement Category: Goods  
Announced
19.07.25
Bid apply
till 24.07.25
Qualification
from 24.07.25
Offers considered
from 05.08.25
Completed
07.08.25

Terms of the payment

Title of event Goods delivery  
Description Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у розмірі 100% вартості такого Товару, упродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданих товаросупровідних документів. Розрахунки за Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.  
Type of the payment Payment after delivery (made works)  
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) 100%  
Period 30 ?:tender milestones item duration type working  

Procurement specifications

1)
Шпаклівки
ДК 021:2015: 44830000-7 - Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
Delivery address: Україна, Одеська область, Одеса
Required maximum delivery date : 15.08.2025
Delivery information in batches: Поставка Товару здійснюється Постачальником з дати підписання Договору. Поставка Товару повинна здійснюватись Постачальником в період часу з 9:00 години до 16:00 години, крім суботи та неділі. Товар повинен бути упакованим Постачальником в упаковку, яка відповідає характеру Товару цього виду таким чином, щоб забезпечити його збереження від пошкоджень або знищення, атмосферних опадів при транспортуванні, зберіганні та здійсненні вантажно-розвантажувальних послуг при поставці. Постачальник несе ризик за пошкодження або знищення Товару до моменту поставки його Замовнику. Постачальник повинен поставити Замовнику новий Товар, якість якого відповідає вимогам та умовам, встановленим чинним законодавством України для цієї категорії Товару. Постачальник зобов’язується одночасно з поставкою Товару надати оформлені належним чином видаткові накладні, та документи, що підтверджують якість Товару. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у розмірі 100% вартості такого Товару, упродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданих товаросупровідних документів. Розрахунки за Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Ціна Договору включає: ціну Товару, всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, витрати, пов’язані з передпродажною підготовкою та реалізацією Товару Замовнику, всі витрати Постачальника, враховуючи вартість транспортних послуг на доставку Товару до місця поставки, визначеного Договором, здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці Товару, занос Товару в приміщення, перевірку комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень у присутності представників Замовника.
Quantity: 6100 кілограм

Tender documents

Draft contract
Договір на закупівлю Товару (Проєкт).docx
Published: 19.07.2025 20:10
version from date: 19.07.2025 20:10
ID: 096e99e9c6314b938519d3d166123fec
Tender notice
sign.p7s
Published: 19.07.2025 20:10
version from date: 19.07.2025 20:10
ID: 17c5b95e97bc4d9abf7506fd9c758700

Tender configuration

Description of criteria

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
The criterion refers to the tender
Information for acquaintance with the organizer of procedures Ensuring the implementation of the contract
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Забезпечення виконання договору про закупівлю – грошові кошти внесені на рахунок замовника (Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – грошові кошти внесені на рахунок замовника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 (п’ять) % від вартості договору. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківськи реквізити замовника детально визначені в розділі 14 Проєкту договора.) Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 19.07.2025
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю (Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – грошові кошти внесені на рахунок замовника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 (п’ять) % від вартості договору. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківськи реквізити замовника детально визначені в розділі 14 Проєкту договора.) Expected value: 5 відсоток
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 19.07.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
The criterion refers to the subject of procurement Шпаклівки
Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance of participants of procedures
Підтверджується, що
Тип шпаклівки: стартова
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 19.07.2025
Основа: гіпсова
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 19.07.2025
Готова до застосування Expected value: no
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 19.07.2025
Форма випуску: мішок
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 19.07.2025
Вага ?:tender criteria requirement min_maxValue: 25 - 25 кілограм
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 19.07.2025

Dates

Date of publication 19.07.2025 20:11  
Proposals start date 19.07.2025 20:11  
Proposals end date 24.07.2025 12:00  
Auction start date expected  

Procurement entity

Official name КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ОДЕСА  
National ID / Tax Number 08038284  
Legal address 65058, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Незалежності, будинок 18  

Offers registry

Date and time of publishing 24.07.2025 12:00
#
Participant
Initial offer
Price offer
Documents
1
ПП "АЛЬФА ЛЮКС"
ID: caf291e17cae41279424e7f2a8b4ac2d
46`116.00
Hryvnia VAT included
2
54`900.00
Hryvnia VAT included
3
49`190.40
Hryvnia VAT included
4
ТОВ "БАСКО"
ID: 324d48e520b647619749e44788caded4
52`411.20
Hryvnia VAT included
5
ТОВ "Епіцентр К"
ID: a562dd4085ed4925ba017effd853ee22
58`926.00
Hryvnia VAT included
6
ФОП "ОНІЩЕНКО ГАННА ПИЛИПІВНА"
ID: 3388faa4cdd1495986d238c22e369b86
58`560.00
Hryvnia VAT included

Qualification of participants

#
Participant
Price offer
Status
Documents
1
46`116.00
Hryvnia VAT included

Шпаклівка гіпсова Aygips Izo Start 25 кг

6.30 Hryvnia no VAT
Offer rejected
29.07.2025 16:22
2
49`190.40
Hryvnia VAT included

Шпаклівка EUROGIPS Izo (46571) гіпсова, стартова, 25 кг

6.72 Hryvnia no VAT
Offer rejected
05.08.2025 21:35
3
52`411.20
Hryvnia VAT included

Шпаклівка EUROGIPS Izo (46571) гіпсова, стартова, 25 кг

7.16 Hryvnia no VAT
Winner
05.08.2025 21:38
4
54`900.00
Hryvnia VAT included

Шпаклівка гіпсова Aygips Izo Start 25 кг

9.00 Hryvnia no VAT
was not considered
5
58`560.00
Hryvnia VAT included

Шпаклівка EUROGIPS Izo (46571) гіпсова, стартова, 25 кг

9.60 Hryvnia no VAT
was not considered
6
58`926.00
Hryvnia VAT included

Шпаклівка гіпсова Aygips Izo Start 25 кг

9.66 Hryvnia no VAT
was not considered

Notice of intention to conclude a contract

Participant
Final offer
Published at
ТОВ "БАСКО"
National ID: 20971740
52`411.20
Hryvnia VAT included
05.08.2025
21:38

Contracts

Contract number
79
Date of signing
07.08.2025
Start date
07.08.2025
Expiration Date
31.12.2025
Tender contract amount
52`411.20 Hryvnia VAT included
?:tender contract amountNet
43`676.00 Hryvnia