Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 19.07.2025 20:11. Дата последних изменений - 07.08.2025 23:22

Шпаклівки

Идентификатор закупки UA-2025-07-19-000466-a  
ID afdf97b4b9b34617869c6bafcae7c38b  
Идентификатор плана UA-P-2025-07-19-000320-a  
Ожидаемая стоимость
60`926.80 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Поставка Товару здійснюється Постачальником з дати підписання Договору. Поставка Товару повинна здійснюватись Постачальником в період часу з 9:00 години до 16:00 години, крім суботи та неділі. Товар повинен бути упакованим Постачальником в упаковку, яка відповідає характеру Товару цього виду таким чином, щоб забезпечити його збереження від пошкоджень або знищення, атмосферних опадів при транспортуванні, зберіганні та здійсненні вантажно-розвантажувальних послуг при поставці. Постачальник несе ризик за пошкодження або знищення Товару до моменту поставки його Замовнику. Постачальник повинен поставити Замовнику новий Товар, якість якого відповідає вимогам та умовам, встановленим чинним законодавством України для цієї категорії Товару. Постачальник зобов’язується одночасно з поставкою Товару надати оформлені належним чином видаткові накладні, та документи, що підтверджують якість Товару. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у розмірі 100% вартості такого Товару, упродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданих товаросупровідних документів. Розрахунки за Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Ціна Договору включає: ціну Товару, всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, витрати, пов’язані з передпродажною підготовкою та реалізацією Товару Замовнику, всі витрати Постачальника, враховуючи вартість транспортних послуг на доставку Товару до місця поставки, визначеного Договором, здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці Товару, занос Товару в приміщення, перевірку комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень у присутності представників Замовника.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ОДЕСА  
Ожидаемая стоимость 60`926.80 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
19.07.25
Прием предложений
до 24.07.25
Квалификация
с24.07.25
Предложения рассмотрены
с05.08.25
Завершен
07.08.25

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у розмірі 100% вартості такого Товару, упродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданих товаросупровідних документів. Розрахунки за Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 30 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Шпаклівки
ДК 021:2015: 44830000-7 - Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Одеська область, Одеса
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 15.08.2025
Информация по поставке партиями: Поставка Товару здійснюється Постачальником з дати підписання Договору. Поставка Товару повинна здійснюватись Постачальником в період часу з 9:00 години до 16:00 години, крім суботи та неділі. Товар повинен бути упакованим Постачальником в упаковку, яка відповідає характеру Товару цього виду таким чином, щоб забезпечити його збереження від пошкоджень або знищення, атмосферних опадів при транспортуванні, зберіганні та здійсненні вантажно-розвантажувальних послуг при поставці. Постачальник несе ризик за пошкодження або знищення Товару до моменту поставки його Замовнику. Постачальник повинен поставити Замовнику новий Товар, якість якого відповідає вимогам та умовам, встановленим чинним законодавством України для цієї категорії Товару. Постачальник зобов’язується одночасно з поставкою Товару надати оформлені належним чином видаткові накладні, та документи, що підтверджують якість Товару. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у розмірі 100% вартості такого Товару, упродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданих товаросупровідних документів. Розрахунки за Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Ціна Договору включає: ціну Товару, всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, витрати, пов’язані з передпродажною підготовкою та реалізацією Товару Замовнику, всі витрати Постачальника, враховуючи вартість транспортних послуг на доставку Товару до місця поставки, визначеного Договором, здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці Товару, занос Товару в приміщення, перевірку комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень у присутності представників Замовника.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 6100 кілограм

Тендерная документация

Проект договора
Договір на закупівлю Товару (Проєкт).docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 19.07.2025 20:10
Версия документа от: 19.07.2025 20:10
ID: 096e99e9c6314b938519d3d166123fec
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 19.07.2025 20:10
Версия документа от: 19.07.2025 20:10
ID: 17c5b95e97bc4d9abf7506fd9c758700

?:tender item config

Oписание критериев

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Обеспечение исполнения договора
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Забезпечення виконання договору про закупівлю – грошові кошти внесені на рахунок замовника (Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – грошові кошти внесені на рахунок замовника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 (п’ять) % від вартості договору. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківськи реквізити замовника детально визначені в розділі 14 Проєкту договора.) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.07.2025
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю (Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – грошові кошти внесені на рахунок замовника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 (п’ять) % від вартості договору. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківськи реквізити замовника детально визначені в розділі 14 Проєкту договора.) Ожидаемое значение: 5 відсоток
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.07.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерий относится к предмету закупки Шпаклівки
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Тип шпаклівки: стартова
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.07.2025
Основа: гіпсова
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.07.2025
Готова до застосування Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.07.2025
Форма випуску: мішок
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.07.2025
Вага ?:tender criteria requirement min_maxValue: 25 - 25 кілограм
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 19.07.2025

Даты и сроки

Дата публикации 19.07.2025 20:11  
Начало периода приема предложений 19.07.2025 20:11  
Окончание периода приема предложений 24.07.2025 12:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ОДЕСА  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 08038284  
Юридический адрес 65058, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Незалежності, будинок 18  

Реестр предложений

Дата и время раскрытия 24.07.2025 12:00
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
ПП "АЛЬФА ЛЮКС"
ID: caf291e17cae41279424e7f2a8b4ac2d
46`116.00
Гривна с НДС
2
54`900.00
Гривна с НДС
3
49`190.40
Гривна с НДС
4
ТОВ "БАСКО"
ID: 324d48e520b647619749e44788caded4
52`411.20
Гривна с НДС
5
ТОВ "Епіцентр К"
ID: a562dd4085ed4925ba017effd853ee22
58`926.00
Гривна с НДС
6
ФОП "ОНІЩЕНКО ГАННА ПИЛИПІВНА"
ID: 3388faa4cdd1495986d238c22e369b86
58`560.00
Гривна с НДС

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
46`116.00
Гривна с НДС

Шпаклівка гіпсова Aygips Izo Start 25 кг

6.30 Гривна без НДС
Предложение отклонено
29.07.2025 16:22
2
49`190.40
Гривна с НДС

Шпаклівка EUROGIPS Izo (46571) гіпсова, стартова, 25 кг

6.72 Гривна без НДС
Предложение отклонено
05.08.2025 21:35
3
52`411.20
Гривна с НДС

Шпаклівка EUROGIPS Izo (46571) гіпсова, стартова, 25 кг

7.16 Гривна без НДС
Победитель
05.08.2025 21:38
4
54`900.00
Гривна с НДС

Шпаклівка гіпсова Aygips Izo Start 25 кг

9.00 Гривна без НДС
Не рассматривался
5
58`560.00
Гривна с НДС

Шпаклівка EUROGIPS Izo (46571) гіпсова, стартова, 25 кг

9.60 Гривна без НДС
Не рассматривался
6
58`926.00
Гривна с НДС

Шпаклівка гіпсова Aygips Izo Start 25 кг

9.66 Гривна без НДС
Не рассматривался

Сообщение о намерении заключить договор

Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВ "БАСКО"
Код ЕГРПОУ:20971740
52`411.20
Гривна с НДС
05.08.2025
21:38

Заключенные договоры

Номер договора
79
Дата подписания
07.08.2025
Дата начала действия
07.08.2025
Дата завершения действия
31.12.2025
Цена договора
52`411.20 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
43`676.00 Гривна