Процедура закупки объявлена 19.07.2025 20:11. Дата последних изменений - 07.08.2025 23:22
Шпаклівки
| Идентификатор закупки | UA-2025-07-19-000466-a | |
| ID | afdf97b4b9b34617869c6bafcae7c38b | |
| Идентификатор плана | UA-P-2025-07-19-000320-a |
Ожидаемая стоимость
60`926.80 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Поставка Товару здійснюється Постачальником з дати підписання Договору. Поставка Товару повинна здійснюватись Постачальником в період часу з 9:00 години до 16:00 години, крім суботи та неділі. Товар повинен бути упакованим Постачальником в упаковку, яка відповідає характеру Товару цього виду таким чином, щоб забезпечити його збереження від пошкоджень або знищення, атмосферних опадів при транспортуванні, зберіганні та здійсненні вантажно-розвантажувальних послуг при поставці. Постачальник несе ризик за пошкодження або знищення Товару до моменту поставки його Замовнику. Постачальник повинен поставити Замовнику новий Товар, якість якого відповідає вимогам та умовам, встановленим чинним законодавством України для цієї категорії Товару. Постачальник зобов’язується одночасно з поставкою Товару надати оформлені належним чином видаткові накладні, та документи, що підтверджують якість Товару. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у розмірі 100% вартості такого Товару, упродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданих товаросупровідних документів. Розрахунки за Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Ціна Договору включає: ціну Товару, всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, витрати, пов’язані з передпродажною підготовкою та реалізацією Товару Замовнику, всі витрати Постачальника, враховуючи вартість транспортних послуг на доставку Товару до місця поставки, визначеного Договором, здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці Товару, занос Товару в приміщення, перевірку комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень у присутності представників Замовника.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ОДЕСА | |
| Ожидаемая стоимость | 60`926.80 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
19.07.25
Прием предложений
до 24.07.25
Квалификация
с24.07.25
Предложения рассмотрены
с05.08.25
Завершен
07.08.25
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Поставка товара | |
| Описание | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у розмірі 100% вартості такого Товару, упродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданих товаросупровідних документів. Розрахунки за Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 30 Рабочие дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Шпаклівки
ДК 021:2015: 44830000-7 - Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Одеська область, Одеса
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 15.08.2025
Информация по поставке партиями: Поставка Товару здійснюється Постачальником з дати підписання Договору. Поставка Товару повинна здійснюватись Постачальником в період часу з 9:00 години до 16:00 години, крім суботи та неділі. Товар повинен бути упакованим Постачальником в упаковку, яка відповідає характеру Товару цього виду таким чином, щоб забезпечити його збереження від пошкоджень або знищення, атмосферних опадів при транспортуванні, зберіганні та здійсненні вантажно-розвантажувальних послуг при поставці. Постачальник несе ризик за пошкодження або знищення Товару до моменту поставки його Замовнику. Постачальник повинен поставити Замовнику новий Товар, якість якого відповідає вимогам та умовам, встановленим чинним законодавством України для цієї категорії Товару. Постачальник зобов’язується одночасно з поставкою Товару надати оформлені належним чином видаткові накладні, та документи, що підтверджують якість Товару. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у розмірі 100% вартості такого Товару, упродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданих товаросупровідних документів. Розрахунки за Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Ціна Договору включає: ціну Товару, всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, витрати, пов’язані з передпродажною підготовкою та реалізацією Товару Замовнику, всі витрати Постачальника, враховуючи вартість транспортних послуг на доставку Товару до місця поставки, визначеного Договором, здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці Товару, занос Товару в приміщення, перевірку комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень у присутності представників Замовника.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 6100 кілограм
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
Договір на закупівлю Товару (Проєкт).docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 19.07.2025 20:10
Версия документа от: 19.07.2025 20:10
ID: 096e99e9c6314b938519d3d166123fec
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 19.07.2025 20:10
Версия документа от: 19.07.2025 20:10
ID: 17c5b95e97bc4d9abf7506fd9c758700
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Ссылка на законодательство
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Забезпечення виконання договору про закупівлю – грошові кошти внесені на рахунок замовника (Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – грошові кошти внесені на рахунок замовника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 (п’ять) % від вартості договору. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківськи реквізити замовника детально визначені в розділі 14 Проєкту договора.) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю (Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – грошові кошти внесені на рахунок замовника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 (п’ять) % від вартості договору. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківськи реквізити замовника детально визначені в розділі 14 Проєкту договора.) Ожидаемое значение: 5 відсоток
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Тип шпаклівки: стартова
Основа: гіпсова
Готова до застосування Ожидаемое значение: нет
Форма випуску: мішок
Вага ?:tender criteria requirement min_maxValue: 25 - 25 кілограм
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 19.07.2025 20:11 | |
| Начало периода приема предложений | 19.07.2025 20:11 | |
| Окончание периода приема предложений | 24.07.2025 12:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ОДЕСА |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 08038284 |
| Юридический адрес | 65058, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Незалежності, будинок 18 |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 24.07.2025 12:00
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
3
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Перша будівельна база"
ID: 914d8205ce6b4f4b9af854221bb9e710
49`190.40
Гривна с НДС
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
46`116.00
Гривна с НДС
Шпаклівка гіпсова Aygips Izo Start 25 кг
6.30 Гривна без НДС
Предложение отклонено
29.07.2025 16:22
2
49`190.40
Гривна с НДС
Шпаклівка EUROGIPS Izo (46571) гіпсова, стартова, 25 кг
6.72 Гривна без НДС
Предложение отклонено
05.08.2025 21:35
3
52`411.20
Гривна с НДС
Шпаклівка EUROGIPS Izo (46571) гіпсова, стартова, 25 кг
7.16 Гривна без НДС
Победитель
05.08.2025 21:38
4
54`900.00
Гривна с НДС
Шпаклівка гіпсова Aygips Izo Start 25 кг
9.00 Гривна без НДС
Не рассматривался
5
58`560.00
Гривна с НДС
Шпаклівка EUROGIPS Izo (46571) гіпсова, стартова, 25 кг
9.60 Гривна без НДС
Не рассматривался
6
58`926.00
Гривна с НДС
Шпаклівка гіпсова Aygips Izo Start 25 кг
9.66 Гривна без НДС
Не рассматривался
Сообщение о намерении заключить договор
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВ "БАСКО"
Код ЕГРПОУ:20971740
52`411.20
Гривна с НДС
05.08.2025
21:38
Заключенные договоры
Номер договора
79
Дата подписания
07.08.2025
Дата начала действия
07.08.2025
Дата завершения действия
31.12.2025
Цена договора
52`411.20 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
43`676.00 Гривна
