Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
The contract is published 05.08.2025 21:40. Date of last changes: 15.08.2025 17:20

Шпаклівки -

Contract ID UA-2025-07-19-000466-a-a3  
ID 445c48f7c34c4fbc8666b803664ded5a  
The amount of the contract
52`411.20 Hryvnia

Поставка Товару здійснюється Постачальником з дати підписання Договору. Поставка Товару повинна здійснюватись Постачальником в період часу з 9:00 години до 16:00 години, крім суботи та неділі. Товар повинен бути упакованим Постачальником в упаковку, яка відповідає характеру Товару цього виду таким чином, щоб забезпечити його збереження від пошкоджень або знищення, атмосферних опадів при транспортуванні, зберіганні та здійсненні вантажно-розвантажувальних послуг при поставці. Постачальник несе ризик за пошкодження або знищення Товару до моменту поставки його Замовнику. Постачальник повинен поставити Замовнику новий Товар, якість якого відповідає вимогам та умовам, встановленим чинним законодавством України для цієї категорії Товару. Постачальник зобов’язується одночасно з поставкою Товару надати оформлені належним чином видаткові накладні, та документи, що підтверджують якість Товару. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у розмірі 100% вартості такого Товару, упродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданих товаросупровідних документів. Розрахунки за Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Ціна Договору включає: ціну Товару, всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, витрати, пов’язані з передпродажною підготовкою та реалізацією Товару Замовнику, всі витрати Постачальника, враховуючи вартість транспортних послуг на доставку Товару до місця поставки, визначеного Договором, здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці Товару, занос Товару в приміщення, перевірку комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень у присутності представників Замовника.

Сontract identification

The amount of the contract 52`411.20 Hryvnia (VAT included)  
Agreement price without VAT 43`676.00 Hryvnia  
Contract number 79  
Date of signing 07.08.2025  
Start date 07.08.2025  
Expiration Date 31.12.2025  
Published
05.08.25
Signed
The contract signed by all parties, and is acting legally
Finished

Nomenclature contract

1)
Шпаклівка EUROGIPS Izo (46571) гіпсова, стартова, 25 кг
ДК 021:2015: 44830000-7 - Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
Delivery address: Україна, Одеська область, Одеса
Required maximum delivery date : 15.08.2025
A price per unit: 8.592 Hryvnia
Quantity: 6100 кілограм

Contract documents / changes

Signed Contract
Договір №79 від 07.08.2025.PDF
Published: 07.08.2025 23:22
ID: 5bc567dc3db7480e968aea309730b5e6
Document type is not specified
sign.p7s
Published: 07.08.2025 23:22
ID: 6d78824904dc420884a817f57be705ef

Procurement entity

Official name КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ОДЕСА  
National ID / Tax Number 08038284  
Legal address 65058, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Незалежності, будинок 18  
Purchase procedure Price Quotation  

Information about supplier

Name of Entity ТОВ "БАСКО"  
National ID 20971740  
Legal address 65029, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ НОВОСЕЛЬСЬКОГО, будинок 40