Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
The contract is published 19.02.2025 11:51. Date of last changes: 09.09.2025 22:39

Молоко -

Contract ID UA-2025-02-13-015345-a-b1  
ID 7681276455fa4e3598154146bcf4552c  
The amount of the contract
507`659.40 Hryvnia

Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,6%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г; Молоко згущене, звичайне, з цукром, 8,5%, фасування 900г, пляшка пластикова, ДСТУ 4274 Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника до продовольчого складу за адресою Замовника з 800 до 1500 у робочі дні тижня, два рази на тиждень, згідно заявки замовника дрібними партіями до 20 кг протягом одного робочого дня з моменту замовлення. Транспорт Постачальника повинен забезпечувати збереження товару під час перевезення, мати всі необхідні дозвільні документи, включно з документами на транспорт для перевезення товарів, які є об'єктами санітарного нагляду, забезпечувати необхідний у відповідності з технічними регламентами на товар температурний режим під час перевезення товару.Транспортні засоби для перевезення харчових продуктів повинні мати довідку про санітарну обробку, бути чистими, у справному стані.Працівники, що супроводжують поставку продуктів харчування, здійснюють їх транспортування, завантаження та розвантаження, підлягають обов’язковому медичному огляду. Вони повинні мати особисту медичну книжку встановленого зразка та спеціальний одяг. Санітарний паспорт на транспортний засіб, довідка про санітарну обробку транспортного засобу, особові медичні книжки працівників, що супроводжують поставку, повинні бути надані для огляду на першу вимогу відповідальних осіб закладу, які приймають продукти харчування, та службових осіб Замовника, які здійснюють контроль за постачанням продуктів харчування до закладів охорони здоров’я. Поставка товару здійснюється відповідно до специфікації до цього договору. Кількість, асортимент та ціна товару, що постачається, фіксується у видатковій накладній, яка формується у відповідності із узгодженою заявкою Замовника. Замовник приймає товар: за кількістю – відповідно до видаткової накладної; за якістю – відповідно до посвідчення якості виробника (декларації виробника). Строк поставки товару: по 31 грудня 2025 року. Адреса Замовника: 70026, Україна, с. Любомирівка, вул. Степова, 27, Запорізька обл.

Сontract identification

The amount of the contract 507`659.40 Hryvnia (VAT included)  
Agreement price without VAT 423`049.50 Hryvnia  
Contract number 20  
Date of signing 24.02.2025  
Start date 24.02.2025  
Expiration Date 31.12.2025  
Published
19.02.25
Signed
The contract signed by all parties, and is acting legally
Finished

Nomenclature contract

1)
Молоко коров'яче АДАЛІС пастеризоване 2,6%, 1000г
ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки
Delivery address: 70026, Україна, Запорізька область, с. Любомирівка, вул. Степова, 27
Required maximum delivery date : 31.12.2025
Quantity: 12978.915 кілограм
2)
Молоко згущене ІЧНЯ, 8,5%, 900г
ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки
Delivery address: 70026, Україна, Запорізька область, с. Любомирівка, вул. Степова, 27
Required maximum delivery date : 31.12.2025
Quantity: 500 кілограм
3)
Молоко сухе, 26%, ДСТУ 4273, 1 кг
ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки
Delivery address: 70026, Україна, Запорізька область, с. Любомирівка, вул. Степова, 27
Required maximum delivery date : 31.12.2025
Quantity: 35 кілограм

Contract documents / changes

Signed Contract
Договір № 20 молоко.PDF
Published: 25.02.2025 23:48
ID: ab8b74dab23a43a7b17d8e45f205b282
Document type is not specified
sign.p7s
Published: 25.02.2025 23:49
ID: a3c244e987924392a9551277d8d28fb4
Signed Contract
ДУ № 1 до дог 20 молоко.PDF Added to change №1from05.09.2025
Published: 09.09.2025 22:37
ID: ba6fe607215d4c5080df2ea65510d599
Document type is not specified
sign.p7s Added to change №1from05.09.2025
Published: 09.09.2025 22:39
ID: 1115fadb64884550b313972ef06016c9

Changes to the Agreement

Changes to the agreement №1from05.09.2025.

Detail changes

Reasons for the changes to the contract
 
Description of the reasons for change огодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.  
Date of publication changes 09.09.2025 22:39  
Notification of amendments to the Agreement PDF  

Procurement entity

Official name КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЛЮБОМИРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ  
National ID / Tax Number 03188613  
Legal address 70026, Україна, Запорізька область, село Любомирівка, вул. Степова, 27  
Purchase procedure Price Quotation  

Information about supplier

Name of Entity ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДХАУС"  
National ID 41956061  
Legal address 69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, ПОРТОВА будинок 16А