The contract is published 19.02.2025 11:51. Date of last changes: 09.09.2025 22:39
Молоко -
| Contract ID | UA-2025-02-13-015345-a-b1 | |
| ID | 7681276455fa4e3598154146bcf4552c |
The amount of the contract
507`659.40 Hryvnia
Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,6%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г; Молоко згущене, звичайне, з цукром, 8,5%, фасування 900г, пляшка пластикова, ДСТУ 4274 Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника до продовольчого складу за адресою Замовника з 800 до 1500 у робочі дні тижня, два рази на тиждень, згідно заявки замовника дрібними партіями до 20 кг протягом одного робочого дня з моменту замовлення. Транспорт Постачальника повинен забезпечувати збереження товару під час перевезення, мати всі необхідні дозвільні документи, включно з документами на транспорт для перевезення товарів, які є об'єктами санітарного нагляду, забезпечувати необхідний у відповідності з технічними регламентами на товар температурний режим під час перевезення товару.Транспортні засоби для перевезення харчових продуктів повинні мати довідку про санітарну обробку, бути чистими, у справному стані.Працівники, що супроводжують поставку продуктів харчування, здійснюють їх транспортування, завантаження та розвантаження, підлягають обов’язковому медичному огляду. Вони повинні мати особисту медичну книжку встановленого зразка та спеціальний одяг. Санітарний паспорт на транспортний засіб, довідка про санітарну обробку транспортного засобу, особові медичні книжки працівників, що супроводжують поставку, повинні бути надані для огляду на першу вимогу відповідальних осіб закладу, які приймають продукти харчування, та службових осіб Замовника, які здійснюють контроль за постачанням продуктів харчування до закладів охорони здоров’я. Поставка товару здійснюється відповідно до специфікації до цього договору. Кількість, асортимент та ціна товару, що постачається, фіксується у видатковій накладній, яка формується у відповідності із узгодженою заявкою Замовника. Замовник приймає товар: за кількістю – відповідно до видаткової накладної; за якістю – відповідно до посвідчення якості виробника (декларації виробника). Строк поставки товару: по 31 грудня 2025 року. Адреса Замовника: 70026, Україна, с. Любомирівка, вул. Степова, 27, Запорізька обл.
Сontract identification
| The amount of the contract | 507`659.40 Hryvnia (VAT included) | |
| Agreement price without VAT | 423`049.50 Hryvnia | |
| Contract number | 20 | |
| Date of signing | 24.02.2025 | |
| Start date | 24.02.2025 | |
| Expiration Date | 31.12.2025 |
Published
19.02.25
Signed
The contract signed by all parties, and is acting legally
Finished
Nomenclature contract
| 1) |
Молоко коров'яче АДАЛІС пастеризоване 2,6%, 1000г
ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки
Delivery address: 70026, Україна, Запорізька область, с. Любомирівка, вул. Степова, 27
Required maximum delivery date
: 31.12.2025
|
Quantity: 12978.915 кілограм
|
| 2) |
Молоко згущене ІЧНЯ, 8,5%, 900г
ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки
Delivery address: 70026, Україна, Запорізька область, с. Любомирівка, вул. Степова, 27
Required maximum delivery date
: 31.12.2025
|
Quantity: 500 кілограм
|
| 3) |
Молоко сухе, 26%, ДСТУ 4273, 1 кг
ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки
Delivery address: 70026, Україна, Запорізька область, с. Любомирівка, вул. Степова, 27
Required maximum delivery date
: 31.12.2025
|
Quantity: 35 кілограм
|
Contract documents / changes
![]() |
Signed Contract
Договір № 20 молоко.PDF
|
Published: 25.02.2025 23:48
ID: ab8b74dab23a43a7b17d8e45f205b282
|
![]() |
Document type is not specified
sign.p7s
|
Published: 25.02.2025 23:49
ID: a3c244e987924392a9551277d8d28fb4
|
![]() |
Signed Contract
ДУ № 1 до дог 20 молоко.PDF
Added to change №1from05.09.2025
|
Published: 09.09.2025 22:37
ID: ba6fe607215d4c5080df2ea65510d599
|
![]() |
Document type is not specified
sign.p7s
Added to change №1from05.09.2025
|
Published: 09.09.2025 22:39
ID: 1115fadb64884550b313972ef06016c9
|
Changes to the Agreement
Changes to the agreement №1from05.09.2025.
Detail changes
| Reasons for the changes to the contract | |
| Description of the reasons for change | огодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення. |
| Date of publication changes | 09.09.2025 22:39 |
| Notification of amendments to the Agreement |
Procurement entity
| Official name | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЛЮБОМИРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
| National ID / Tax Number | 03188613 |
| Legal address | 70026, Україна, Запорізька область, село Любомирівка, вул. Степова, 27 |
| Purchase procedure | Price Quotation |
Information about supplier
| Name of Entity | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДХАУС" |
| National ID | 41956061 |
| Legal address | 69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, ПОРТОВА будинок 16А |
