Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договір опубліковано 19.02.2025 11:51. Дата останніх змін: 09.09.2025 22:39

Молоко -

Ідентифікатор укладеного договору UA-2025-02-13-015345-a-b1  
ID 7681276455fa4e3598154146bcf4552c  
Сума договору
507`659.40 Гривня

Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,6%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г; Молоко згущене, звичайне, з цукром, 8,5%, фасування 900г, пляшка пластикова, ДСТУ 4274 Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника до продовольчого складу за адресою Замовника з 800 до 1500 у робочі дні тижня, два рази на тиждень, згідно заявки замовника дрібними партіями до 20 кг протягом одного робочого дня з моменту замовлення. Транспорт Постачальника повинен забезпечувати збереження товару під час перевезення, мати всі необхідні дозвільні документи, включно з документами на транспорт для перевезення товарів, які є об'єктами санітарного нагляду, забезпечувати необхідний у відповідності з технічними регламентами на товар температурний режим під час перевезення товару.Транспортні засоби для перевезення харчових продуктів повинні мати довідку про санітарну обробку, бути чистими, у справному стані.Працівники, що супроводжують поставку продуктів харчування, здійснюють їх транспортування, завантаження та розвантаження, підлягають обов’язковому медичному огляду. Вони повинні мати особисту медичну книжку встановленого зразка та спеціальний одяг. Санітарний паспорт на транспортний засіб, довідка про санітарну обробку транспортного засобу, особові медичні книжки працівників, що супроводжують поставку, повинні бути надані для огляду на першу вимогу відповідальних осіб закладу, які приймають продукти харчування, та службових осіб Замовника, які здійснюють контроль за постачанням продуктів харчування до закладів охорони здоров’я. Поставка товару здійснюється відповідно до специфікації до цього договору. Кількість, асортимент та ціна товару, що постачається, фіксується у видатковій накладній, яка формується у відповідності із узгодженою заявкою Замовника. Замовник приймає товар: за кількістю – відповідно до видаткової накладної; за якістю – відповідно до посвідчення якості виробника (декларації виробника). Строк поставки товару: по 31 грудня 2025 року. Адреса Замовника: 70026, Україна, с. Любомирівка, вул. Степова, 27, Запорізька обл.

Реквізити договору

Сума договору 507`659.40 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 423`049.50 Гривня  
Номер договору 20  
Дата підписання 24.02.2025  
Дата початку дії 24.02.2025  
Дата завершення дії 31.12.2025  
Опубліковано
19.02.25
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
Молоко коров'яче АДАЛІС пастеризоване 2,6%, 1000г
Класифікація за ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70026, Україна, Запорізька область, с. Любомирівка, вул. Степова, 27
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12978.915 кілограм
2)
Молоко згущене ІЧНЯ, 8,5%, 900г
Класифікація за ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70026, Україна, Запорізька область, с. Любомирівка, вул. Степова, 27
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 кілограм
3)
Молоко сухе, 26%, ДСТУ 4273, 1 кг
Класифікація за ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70026, Україна, Запорізька область, с. Любомирівка, вул. Степова, 27
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 35 кілограм

Документи договору/змін

Підписаний контракт
Договір № 20 молоко.PDF
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.02.2025 23:48
ID: ab8b74dab23a43a7b17d8e45f205b282
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.02.2025 23:49
ID: a3c244e987924392a9551277d8d28fb4
Підписаний контракт
ДУ № 1 до дог 20 молоко.PDF Додано в зміні №1 від 05.09.2025
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.09.2025 22:37
ID: ba6fe607215d4c5080df2ea65510d599
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №1 від 05.09.2025
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.09.2025 22:39
ID: 1115fadb64884550b313972ef06016c9

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 05.09.2025.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Зміна ціни за одиницю товару
 
Опис причини змін огодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.  
Дата публікації змін 09.09.2025 22:39  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЛЮБОМИРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 03188613  
Юридична адреса 70026, Україна, Запорізька область, село Любомирівка, вул. Степова, 27  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДХАУС"  
Код ЄДРПОУ 41956061  
Юридична адреса 69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, ПОРТОВА будинок 16А