Процедура закупівлі оголошена 13.02.2025 23:17. Дата останніх змін - 25.02.2025 23:49
Молоко
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-02-13-015345-a | |
| ID | 66ef7d4e3399440fb0fc90ee0c52e4f6 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-02-13-019351-a |
Очікувана вартість закупівлі
523`850.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,6%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г; Молоко згущене, звичайне, з цукром, 8,5%, фасування 900г, пляшка пластикова, ДСТУ 4274 Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника до продовольчого складу за адресою Замовника з 800 до 1500 у робочі дні тижня, два рази на тиждень, згідно заявки замовника дрібними партіями до 20 кг протягом одного робочого дня з моменту замовлення. Транспорт Постачальника повинен забезпечувати збереження товару під час перевезення, мати всі необхідні дозвільні документи, включно з документами на транспорт для перевезення товарів, які є об'єктами санітарного нагляду, забезпечувати необхідний у відповідності з технічними регламентами на товар температурний режим під час перевезення товару.Транспортні засоби для перевезення харчових продуктів повинні мати довідку про санітарну обробку, бути чистими, у справному стані.Працівники, що супроводжують поставку продуктів харчування, здійснюють їх транспортування, завантаження та розвантаження, підлягають обов’язковому медичному огляду. Вони повинні мати особисту медичну книжку встановленого зразка та спеціальний одяг. Санітарний паспорт на транспортний засіб, довідка про санітарну обробку транспортного засобу, особові медичні книжки працівників, що супроводжують поставку, повинні бути надані для огляду на першу вимогу відповідальних осіб закладу, які приймають продукти харчування, та службових осіб Замовника, які здійснюють контроль за постачанням продуктів харчування до закладів охорони здоров’я. Поставка товару здійснюється відповідно до специфікації до цього договору. Кількість, асортимент та ціна товару, що постачається, фіксується у видатковій накладній, яка формується у відповідності із узгодженою заявкою Замовника. Замовник приймає товар: за кількістю – відповідно до видаткової накладної; за якістю – відповідно до посвідчення якості виробника (декларації виробника). Строк поставки товару: по 31 грудня 2025 року. Адреса Замовника: 70026, Україна, с. Любомирівка, вул. Степова, 27, Запорізька обл.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЛЮБОМИРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ | |
| Очікувана вартість закупівлі | 523`850.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
13.02.25
Подання пропозицій
до 18.02.25
Кваліфікація переможця
з 18.02.25
Пропозиції розглянуті
з 19.02.25
Завершена
25.02.25
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 30 календарні дні |
Умови поставки
| Подія | Дата подання заявки | |
| Опис | Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника до продовольчого складу за адресою Замовника з 800 до 1500 у робочі дні тижня, два рази на тиждень, згідно заявки замовника дрібними партіями до 20 кг протягом одного робочого дня з моменту замовлення. Транспорт Постачальника повинен забезпечувати збереження товару під час перевезення, мати всі необхідні дозвільні документи, включно з документами на транспорт для перевезення товарів, які є об'єктами санітарного нагляду, забезпечувати необхідний у відповідності з технічними регламентами на товар температурний режим під час перевезення товару.Транспортні засоби для перевезення харчових продуктів повинні мати довідку про санітарну обробку, бути чистими, у справному стані.Працівники, що супроводжують поставку продуктів харчування, здійснюють їх транспортування, завантаження та розвантаження, підлягають обов’язковому медичному огляду. Вони повинні мати особисту медичну книжку встановленого зразка та спеціальний одяг. Санітарний паспорт на транспортний засіб, довідка про санітарну обробку транспортного засобу, особові медичні книжки працівників, що супроводжують поставку, повинні бути надані для огляду на першу вимогу відповідальних осіб закладу, які приймають продукти харчування, та службових осіб Замовника, які здійснюють контроль за постачанням продуктів харчування до закладів охорони здоров’я. Поставка товару здійснюється відповідно до специфікації до цього договору. Кількість, асортимент та ціна товару, що постачається, фіксується у видатковій накладній, яка формується у відповідності із узгодженою заявкою Замовника. Замовник приймає товар: за кількістю – відповідно до видаткової накладної; за якістю – відповідно до посвідчення якості виробника (декларації виробника). Строк поставки товару: по 31 грудня 2025 року. Адреса Замовника: 70026, Україна, с. Любомирівка, вул. Степова, 27, Запорізька обл. | |
| Тип оплати | Повторювана поставка | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 1 робочі дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,6%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г
Класифікація за ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70026, Україна, Запорізька область, с. Любомирівка, вул. Степова, 27
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови поставки: Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,6%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г; Молоко згущене, звичайне, з цукром, 8,5%, фасування 900г, пляшка пластикова, ДСТУ 4274
Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника до продовольчого складу за адресою Замовника з 800 до 1500 у робочі дні тижня, два рази на тиждень, згідно заявки замовника дрібними партіями до 20 кг протягом одного робочого дня з моменту замовлення.
Транспорт Постачальника повинен забезпечувати збереження товару під час перевезення, мати всі необхідні дозвільні документи, включно з документами на транспорт для перевезення товарів, які є об'єктами санітарного нагляду, забезпечувати необхідний у відповідності з технічними регламентами на товар температурний режим під час перевезення товару.Транспортні засоби для перевезення харчових продуктів повинні мати довідку про санітарну обробку, бути чистими, у справному стані.Працівники, що супроводжують поставку продуктів харчування, здійснюють їх транспортування, завантаження та розвантаження, підлягають обов’язковому медичному огляду. Вони повинні мати особисту медичну книжку встановленого зразка та спеціальний одяг. Санітарний паспорт на транспортний засіб, довідка про санітарну обробку транспортного засобу, особові медичні книжки працівників, що супроводжують поставку, повинні бути надані для огляду на першу вимогу відповідальних осіб закладу, які приймають продукти харчування, та службових осіб Замовника, які здійснюють контроль за постачанням продуктів харчування до закладів охорони здоров’я.
Поставка товару здійснюється відповідно до специфікації до цього договору. Кількість, асортимент та ціна товару, що постачається, фіксується у видатковій накладній, яка формується у відповідності із узгодженою заявкою Замовника.
Замовник приймає товар: за кількістю – відповідно до видаткової накладної; за якістю – відповідно до посвідчення якості виробника (декларації виробника).
Строк поставки товару: по 31 грудня 2025 року.
Адреса Замовника: 70026, Україна, с. Любомирівка, вул. Степова, 27, Запорізька обл.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 13470 кілограм
|
| 2) |
Молоко згущене, звичайне, з цукром, 8,5%, фасування 900г, пляшка пластикова, ДСТУ 4274
Класифікація за ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70026, Україна, Запорізька область, с. Любомирівка, вул. Степова, 27
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови поставки: Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,6%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г; Молоко згущене, звичайне, з цукром, 8,5%, фасування 900г, пляшка пластикова, ДСТУ 4274
Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника до продовольчого складу за адресою Замовника з 800 до 1500 у робочі дні тижня, два рази на тиждень, згідно заявки замовника дрібними партіями до 20 кг протягом одного робочого дня з моменту замовлення.
Транспорт Постачальника повинен забезпечувати збереження товару під час перевезення, мати всі необхідні дозвільні документи, включно з документами на транспорт для перевезення товарів, які є об'єктами санітарного нагляду, забезпечувати необхідний у відповідності з технічними регламентами на товар температурний режим під час перевезення товару.Транспортні засоби для перевезення харчових продуктів повинні мати довідку про санітарну обробку, бути чистими, у справному стані.Працівники, що супроводжують поставку продуктів харчування, здійснюють їх транспортування, завантаження та розвантаження, підлягають обов’язковому медичному огляду. Вони повинні мати особисту медичну книжку встановленого зразка та спеціальний одяг. Санітарний паспорт на транспортний засіб, довідка про санітарну обробку транспортного засобу, особові медичні книжки працівників, що супроводжують поставку, повинні бути надані для огляду на першу вимогу відповідальних осіб закладу, які приймають продукти харчування, та службових осіб Замовника, які здійснюють контроль за постачанням продуктів харчування до закладів охорони здоров’я.
Поставка товару здійснюється відповідно до специфікації до цього договору. Кількість, асортимент та ціна товару, що постачається, фіксується у видатковій накладній, яка формується у відповідності із узгодженою заявкою Замовника.
Замовник приймає товар: за кількістю – відповідно до видаткової накладної; за якістю – відповідно до посвідчення якості виробника (декларації виробника).
Строк поставки товару: по 31 грудня 2025 року.
Адреса Замовника: 70026, Україна, с. Любомирівка, вул. Степова, 27, Запорізька обл.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 кілограм
|
| 3) |
Молоко сухе, 26%
Класифікація за ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70026, Україна, Запорізька область, с. Любомирівка, вул. Степова, 27
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови поставки: Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,6%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г; Молоко згущене, звичайне, з цукром, 8,5%, фасування 900г, пляшка пластикова, ДСТУ 4274
Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника до продовольчого складу за адресою Замовника з 800 до 1500 у робочі дні тижня, два рази на тиждень, згідно заявки замовника дрібними партіями до 20 кг протягом одного робочого дня з моменту замовлення.
Транспорт Постачальника повинен забезпечувати збереження товару під час перевезення, мати всі необхідні дозвільні документи, включно з документами на транспорт для перевезення товарів, які є об'єктами санітарного нагляду, забезпечувати необхідний у відповідності з технічними регламентами на товар температурний режим під час перевезення товару.Транспортні засоби для перевезення харчових продуктів повинні мати довідку про санітарну обробку, бути чистими, у справному стані.Працівники, що супроводжують поставку продуктів харчування, здійснюють їх транспортування, завантаження та розвантаження, підлягають обов’язковому медичному огляду. Вони повинні мати особисту медичну книжку встановленого зразка та спеціальний одяг. Санітарний паспорт на транспортний засіб, довідка про санітарну обробку транспортного засобу, особові медичні книжки працівників, що супроводжують поставку, повинні бути надані для огляду на першу вимогу відповідальних осіб закладу, які приймають продукти харчування, та службових осіб Замовника, які здійснюють контроль за постачанням продуктів харчування до закладів охорони здоров’я.
Поставка товару здійснюється відповідно до специфікації до цього договору. Кількість, асортимент та ціна товару, що постачається, фіксується у видатковій накладній, яка формується у відповідності із узгодженою заявкою Замовника.
Замовник приймає товар: за кількістю – відповідно до видаткової накладної; за якістю – відповідно до посвідчення якості виробника (декларації виробника).
Строк поставки товару: по 31 грудня 2025 року.
Адреса Замовника: 70026, Україна, с. Любомирівка, вул. Степова, 27, Запорізька обл.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 35 кілограм
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ молоко.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.02.2025 23:16
Версія документу від: 13.02.2025 23:16
ID: 42a61e7ad0c64c449f9f38dc4a566dca
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.02.2025 23:17
Версія документу від: 13.02.2025 23:17
ID: 4ea96407867a44a4a5d21db9079ad01d
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 2661 Очікуване значення: Так
Упаковка: плівка поліетиленова
Вид: пастеризоване
Масова частка жиру від: 2.6 - 2.6 відсоток
Маса нетто від: 1000 - 1000 грам
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 4274 Очікуване значення: Так
Упаковка: пляшка пластикова
Підсолоджувач: цукор
Масова частка жиру: 8.5
Вид: звичайне
Маса нетто від: 900 - 900 грам
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 4273 Очікуване значення: Так
Вміст жиру Очікуване значення: 26 відсоток
|
Дати та строки
| Дата публікації | 13.02.2025 23:17 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 13.02.2025 23:17 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 18.02.2025 00:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЛЮБОМИРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 03188613 |
| Юридична адреса | 70026, Україна, Запорізька область, село Любомирівка, вул. Степова, 27 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 18.02.2025 00:00
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДХАУС"
ID: 409919ed04134a43acffed7741e36221
507`659.40
Гривня з ПДВ
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
507`659.40
Гривня з ПДВ
Молоко коров'яче АДАЛІС пастеризоване 2,6%, 1000г
34.02 Гривня з ПДВ
Молоко згущене ІЧНЯ, 8,5%, 900г
90.00 Гривня з ПДВ
Молоко сухе, 26%, ДСТУ 4273, 1 кг
126.00 Гривня з ПДВ
Переможець
19.02.2025 11:51
Повідомлення про намір укласти договір
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДХАУС"
Код ЄДРПОУ: 41956061
507`659.40
Гривня з ПДВ
19.02.2025
11:51
Укладені договори
Номер договору
20
Дата підписання
24.02.2025
Дата початку дії
24.02.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
507`659.40 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
423`049.50 Гривня
