Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 13.02.2025 23:17. Дата останніх змін - 25.02.2025 23:49

Молоко

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-13-015345-a  
ID 66ef7d4e3399440fb0fc90ee0c52e4f6  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-02-13-019351-a  
Очікувана вартість закупівлі
523`850.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,6%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г; Молоко згущене, звичайне, з цукром, 8,5%, фасування 900г, пляшка пластикова, ДСТУ 4274 Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника до продовольчого складу за адресою Замовника з 800 до 1500 у робочі дні тижня, два рази на тиждень, згідно заявки замовника дрібними партіями до 20 кг протягом одного робочого дня з моменту замовлення. Транспорт Постачальника повинен забезпечувати збереження товару під час перевезення, мати всі необхідні дозвільні документи, включно з документами на транспорт для перевезення товарів, які є об'єктами санітарного нагляду, забезпечувати необхідний у відповідності з технічними регламентами на товар температурний режим під час перевезення товару.Транспортні засоби для перевезення харчових продуктів повинні мати довідку про санітарну обробку, бути чистими, у справному стані.Працівники, що супроводжують поставку продуктів харчування, здійснюють їх транспортування, завантаження та розвантаження, підлягають обов’язковому медичному огляду. Вони повинні мати особисту медичну книжку встановленого зразка та спеціальний одяг. Санітарний паспорт на транспортний засіб, довідка про санітарну обробку транспортного засобу, особові медичні книжки працівників, що супроводжують поставку, повинні бути надані для огляду на першу вимогу відповідальних осіб закладу, які приймають продукти харчування, та службових осіб Замовника, які здійснюють контроль за постачанням продуктів харчування до закладів охорони здоров’я. Поставка товару здійснюється відповідно до специфікації до цього договору. Кількість, асортимент та ціна товару, що постачається, фіксується у видатковій накладній, яка формується у відповідності із узгодженою заявкою Замовника. Замовник приймає товар: за кількістю – відповідно до видаткової накладної; за якістю – відповідно до посвідчення якості виробника (декларації виробника). Строк поставки товару: по 31 грудня 2025 року. Адреса Замовника: 70026, Україна, с. Любомирівка, вул. Степова, 27, Запорізька обл.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЛЮБОМИРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 523`850.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
13.02.25
Подання пропозицій
до 18.02.25
Кваліфікація переможця
з 18.02.25
Пропозиції розглянуті
з 19.02.25
Завершена
25.02.25

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Умови поставки

Подія Дата подання заявки  
Опис Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника до продовольчого складу за адресою Замовника з 800 до 1500 у робочі дні тижня, два рази на тиждень, згідно заявки замовника дрібними партіями до 20 кг протягом одного робочого дня з моменту замовлення. Транспорт Постачальника повинен забезпечувати збереження товару під час перевезення, мати всі необхідні дозвільні документи, включно з документами на транспорт для перевезення товарів, які є об'єктами санітарного нагляду, забезпечувати необхідний у відповідності з технічними регламентами на товар температурний режим під час перевезення товару.Транспортні засоби для перевезення харчових продуктів повинні мати довідку про санітарну обробку, бути чистими, у справному стані.Працівники, що супроводжують поставку продуктів харчування, здійснюють їх транспортування, завантаження та розвантаження, підлягають обов’язковому медичному огляду. Вони повинні мати особисту медичну книжку встановленого зразка та спеціальний одяг. Санітарний паспорт на транспортний засіб, довідка про санітарну обробку транспортного засобу, особові медичні книжки працівників, що супроводжують поставку, повинні бути надані для огляду на першу вимогу відповідальних осіб закладу, які приймають продукти харчування, та службових осіб Замовника, які здійснюють контроль за постачанням продуктів харчування до закладів охорони здоров’я. Поставка товару здійснюється відповідно до специфікації до цього договору. Кількість, асортимент та ціна товару, що постачається, фіксується у видатковій накладній, яка формується у відповідності із узгодженою заявкою Замовника. Замовник приймає товар: за кількістю – відповідно до видаткової накладної; за якістю – відповідно до посвідчення якості виробника (декларації виробника). Строк поставки товару: по 31 грудня 2025 року. Адреса Замовника: 70026, Україна, с. Любомирівка, вул. Степова, 27, Запорізька обл.  
Тип оплати Повторювана поставка  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 1 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,6%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г
Класифікація за ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70026, Україна, Запорізька область, с. Любомирівка, вул. Степова, 27
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови поставки: Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,6%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г; Молоко згущене, звичайне, з цукром, 8,5%, фасування 900г, пляшка пластикова, ДСТУ 4274 Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника до продовольчого складу за адресою Замовника з 800 до 1500 у робочі дні тижня, два рази на тиждень, згідно заявки замовника дрібними партіями до 20 кг протягом одного робочого дня з моменту замовлення. Транспорт Постачальника повинен забезпечувати збереження товару під час перевезення, мати всі необхідні дозвільні документи, включно з документами на транспорт для перевезення товарів, які є об'єктами санітарного нагляду, забезпечувати необхідний у відповідності з технічними регламентами на товар температурний режим під час перевезення товару.Транспортні засоби для перевезення харчових продуктів повинні мати довідку про санітарну обробку, бути чистими, у справному стані.Працівники, що супроводжують поставку продуктів харчування, здійснюють їх транспортування, завантаження та розвантаження, підлягають обов’язковому медичному огляду. Вони повинні мати особисту медичну книжку встановленого зразка та спеціальний одяг. Санітарний паспорт на транспортний засіб, довідка про санітарну обробку транспортного засобу, особові медичні книжки працівників, що супроводжують поставку, повинні бути надані для огляду на першу вимогу відповідальних осіб закладу, які приймають продукти харчування, та службових осіб Замовника, які здійснюють контроль за постачанням продуктів харчування до закладів охорони здоров’я. Поставка товару здійснюється відповідно до специфікації до цього договору. Кількість, асортимент та ціна товару, що постачається, фіксується у видатковій накладній, яка формується у відповідності із узгодженою заявкою Замовника. Замовник приймає товар: за кількістю – відповідно до видаткової накладної; за якістю – відповідно до посвідчення якості виробника (декларації виробника). Строк поставки товару: по 31 грудня 2025 року. Адреса Замовника: 70026, Україна, с. Любомирівка, вул. Степова, 27, Запорізька обл.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 13470 кілограм
2)
Молоко згущене, звичайне, з цукром, 8,5%, фасування 900г, пляшка пластикова, ДСТУ 4274
Класифікація за ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70026, Україна, Запорізька область, с. Любомирівка, вул. Степова, 27
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови поставки: Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,6%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г; Молоко згущене, звичайне, з цукром, 8,5%, фасування 900г, пляшка пластикова, ДСТУ 4274 Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника до продовольчого складу за адресою Замовника з 800 до 1500 у робочі дні тижня, два рази на тиждень, згідно заявки замовника дрібними партіями до 20 кг протягом одного робочого дня з моменту замовлення. Транспорт Постачальника повинен забезпечувати збереження товару під час перевезення, мати всі необхідні дозвільні документи, включно з документами на транспорт для перевезення товарів, які є об'єктами санітарного нагляду, забезпечувати необхідний у відповідності з технічними регламентами на товар температурний режим під час перевезення товару.Транспортні засоби для перевезення харчових продуктів повинні мати довідку про санітарну обробку, бути чистими, у справному стані.Працівники, що супроводжують поставку продуктів харчування, здійснюють їх транспортування, завантаження та розвантаження, підлягають обов’язковому медичному огляду. Вони повинні мати особисту медичну книжку встановленого зразка та спеціальний одяг. Санітарний паспорт на транспортний засіб, довідка про санітарну обробку транспортного засобу, особові медичні книжки працівників, що супроводжують поставку, повинні бути надані для огляду на першу вимогу відповідальних осіб закладу, які приймають продукти харчування, та службових осіб Замовника, які здійснюють контроль за постачанням продуктів харчування до закладів охорони здоров’я. Поставка товару здійснюється відповідно до специфікації до цього договору. Кількість, асортимент та ціна товару, що постачається, фіксується у видатковій накладній, яка формується у відповідності із узгодженою заявкою Замовника. Замовник приймає товар: за кількістю – відповідно до видаткової накладної; за якістю – відповідно до посвідчення якості виробника (декларації виробника). Строк поставки товару: по 31 грудня 2025 року. Адреса Замовника: 70026, Україна, с. Любомирівка, вул. Степова, 27, Запорізька обл.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 кілограм
3)
Молоко сухе, 26%
Класифікація за ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70026, Україна, Запорізька область, с. Любомирівка, вул. Степова, 27
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови поставки: Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,6%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г; Молоко згущене, звичайне, з цукром, 8,5%, фасування 900г, пляшка пластикова, ДСТУ 4274 Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника до продовольчого складу за адресою Замовника з 800 до 1500 у робочі дні тижня, два рази на тиждень, згідно заявки замовника дрібними партіями до 20 кг протягом одного робочого дня з моменту замовлення. Транспорт Постачальника повинен забезпечувати збереження товару під час перевезення, мати всі необхідні дозвільні документи, включно з документами на транспорт для перевезення товарів, які є об'єктами санітарного нагляду, забезпечувати необхідний у відповідності з технічними регламентами на товар температурний режим під час перевезення товару.Транспортні засоби для перевезення харчових продуктів повинні мати довідку про санітарну обробку, бути чистими, у справному стані.Працівники, що супроводжують поставку продуктів харчування, здійснюють їх транспортування, завантаження та розвантаження, підлягають обов’язковому медичному огляду. Вони повинні мати особисту медичну книжку встановленого зразка та спеціальний одяг. Санітарний паспорт на транспортний засіб, довідка про санітарну обробку транспортного засобу, особові медичні книжки працівників, що супроводжують поставку, повинні бути надані для огляду на першу вимогу відповідальних осіб закладу, які приймають продукти харчування, та службових осіб Замовника, які здійснюють контроль за постачанням продуктів харчування до закладів охорони здоров’я. Поставка товару здійснюється відповідно до специфікації до цього договору. Кількість, асортимент та ціна товару, що постачається, фіксується у видатковій накладній, яка формується у відповідності із узгодженою заявкою Замовника. Замовник приймає товар: за кількістю – відповідно до видаткової накладної; за якістю – відповідно до посвідчення якості виробника (декларації виробника). Строк поставки товару: по 31 грудня 2025 року. Адреса Замовника: 70026, Україна, с. Любомирівка, вул. Степова, 27, Запорізька обл.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 35 кілограм

Тендерна документація

Проект договору
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ молоко.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.02.2025 23:16
Версія документу від: 13.02.2025 23:16
ID: 42a61e7ad0c64c449f9f38dc4a566dca
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.02.2025 23:17
Версія документу від: 13.02.2025 23:17
ID: 4ea96407867a44a4a5d21db9079ad01d

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,6%, п
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 2661 Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 13.02.2025
Упаковка: плівка поліетиленова
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 13.02.2025
Вид: пастеризоване
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 13.02.2025
Масова частка жиру від: 2.6 - 2.6 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 13.02.2025
Маса нетто від: 1000 - 1000 грам
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 13.02.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Молоко згущене, звичайне, з цукром, 8,5%
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 4274 Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 13.02.2025
Упаковка: пляшка пластикова
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 13.02.2025
Підсолоджувач: цукор
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 13.02.2025
Масова частка жиру: 8.5
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 13.02.2025
Вид: звичайне
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 13.02.2025
Маса нетто від: 900 - 900 грам
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 13.02.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Молоко сухе, 26%
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 4273 Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 13.02.2025
Вміст жиру Очікуване значення: 26 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 13.02.2025

Дати та строки

Дата публікації 13.02.2025 23:17  
Початок періоду прийому пропозицій 13.02.2025 23:17  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 18.02.2025 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЛЮБОМИРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 03188613  
Юридична адреса 70026, Україна, Запорізька область, село Любомирівка, вул. Степова, 27  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 18.02.2025 00:00
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
507`659.40
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
507`659.40
Гривня з ПДВ

Молоко коров'яче АДАЛІС пастеризоване 2,6%, 1000г

34.02 Гривня з ПДВ

Молоко згущене ІЧНЯ, 8,5%, 900г

90.00 Гривня з ПДВ

Молоко сухе, 26%, ДСТУ 4273, 1 кг

126.00 Гривня з ПДВ
Переможець
19.02.2025 11:51

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДХАУС"
Код ЄДРПОУ: 41956061
507`659.40
Гривня з ПДВ
19.02.2025
11:51

Укладені договори

Номер договору
20
Дата підписання
24.02.2025
Дата початку дії
24.02.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
507`659.40 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
423`049.50 Гривня