Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Announced: 13.02.2025 23:17. Last modified: 25.02.2025 23:49

Молоко

Tender ID UA-2025-02-13-015345-a  
ID 66ef7d4e3399440fb0fc90ee0c52e4f6  
Plan ID UA-P-2025-02-13-019351-a  
Expected price
523`850.00 Hryvnia
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation

Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,6%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г; Молоко згущене, звичайне, з цукром, 8,5%, фасування 900г, пляшка пластикова, ДСТУ 4274 Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника до продовольчого складу за адресою Замовника з 800 до 1500 у робочі дні тижня, два рази на тиждень, згідно заявки замовника дрібними партіями до 20 кг протягом одного робочого дня з моменту замовлення. Транспорт Постачальника повинен забезпечувати збереження товару під час перевезення, мати всі необхідні дозвільні документи, включно з документами на транспорт для перевезення товарів, які є об'єктами санітарного нагляду, забезпечувати необхідний у відповідності з технічними регламентами на товар температурний режим під час перевезення товару.Транспортні засоби для перевезення харчових продуктів повинні мати довідку про санітарну обробку, бути чистими, у справному стані.Працівники, що супроводжують поставку продуктів харчування, здійснюють їх транспортування, завантаження та розвантаження, підлягають обов’язковому медичному огляду. Вони повинні мати особисту медичну книжку встановленого зразка та спеціальний одяг. Санітарний паспорт на транспортний засіб, довідка про санітарну обробку транспортного засобу, особові медичні книжки працівників, що супроводжують поставку, повинні бути надані для огляду на першу вимогу відповідальних осіб закладу, які приймають продукти харчування, та службових осіб Замовника, які здійснюють контроль за постачанням продуктів харчування до закладів охорони здоров’я. Поставка товару здійснюється відповідно до специфікації до цього договору. Кількість, асортимент та ціна товару, що постачається, фіксується у видатковій накладній, яка формується у відповідності із узгодженою заявкою Замовника. Замовник приймає товар: за кількістю – відповідно до видаткової накладної; за якістю – відповідно до посвідчення якості виробника (декларації виробника). Строк поставки товару: по 31 грудня 2025 року. Адреса Замовника: 70026, Україна, с. Любомирівка, вул. Степова, 27, Запорізька обл.

Procurement entity

Official name КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЛЮБОМИРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ  
Expected price 523`850.00 Hryvnia (VAT included)  
Purchase procedure Price Quotation  
Procurement Category: Goods  
Announced
13.02.25
Bid apply
till 18.02.25
Qualification
from 18.02.25
Offers considered
from 19.02.25
Completed
25.02.25

Terms of the payment

Title of event Goods delivery  
Type of the payment Payment after delivery (made works)  
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) 100%  
Period 30 ?:tender milestones item duration type calendar  

Delivery terms

Title of event ?:tender milestones item title submissionDateOfApplications  
Description Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника до продовольчого складу за адресою Замовника з 800 до 1500 у робочі дні тижня, два рази на тиждень, згідно заявки замовника дрібними партіями до 20 кг протягом одного робочого дня з моменту замовлення. Транспорт Постачальника повинен забезпечувати збереження товару під час перевезення, мати всі необхідні дозвільні документи, включно з документами на транспорт для перевезення товарів, які є об'єктами санітарного нагляду, забезпечувати необхідний у відповідності з технічними регламентами на товар температурний режим під час перевезення товару.Транспортні засоби для перевезення харчових продуктів повинні мати довідку про санітарну обробку, бути чистими, у справному стані.Працівники, що супроводжують поставку продуктів харчування, здійснюють їх транспортування, завантаження та розвантаження, підлягають обов’язковому медичному огляду. Вони повинні мати особисту медичну книжку встановленого зразка та спеціальний одяг. Санітарний паспорт на транспортний засіб, довідка про санітарну обробку транспортного засобу, особові медичні книжки працівників, що супроводжують поставку, повинні бути надані для огляду на першу вимогу відповідальних осіб закладу, які приймають продукти харчування, та службових осіб Замовника, які здійснюють контроль за постачанням продуктів харчування до закладів охорони здоров’я. Поставка товару здійснюється відповідно до специфікації до цього договору. Кількість, асортимент та ціна товару, що постачається, фіксується у видатковій накладній, яка формується у відповідності із узгодженою заявкою Замовника. Замовник приймає товар: за кількістю – відповідно до видаткової накладної; за якістю – відповідно до посвідчення якості виробника (декларації виробника). Строк поставки товару: по 31 грудня 2025 року. Адреса Замовника: 70026, Україна, с. Любомирівка, вул. Степова, 27, Запорізька обл.  
Type of the payment ?:tender milestones item code recurring  
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) 100%  
Period 1 ?:tender milestones item duration type working  

Procurement specifications

1)
Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,6%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г
ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки
Delivery address: 70026, Україна, Запорізька область, с. Любомирівка, вул. Степова, 27
Required maximum delivery date : 31.12.2025
Delivery information in batches: Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,6%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г; Молоко згущене, звичайне, з цукром, 8,5%, фасування 900г, пляшка пластикова, ДСТУ 4274 Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника до продовольчого складу за адресою Замовника з 800 до 1500 у робочі дні тижня, два рази на тиждень, згідно заявки замовника дрібними партіями до 20 кг протягом одного робочого дня з моменту замовлення. Транспорт Постачальника повинен забезпечувати збереження товару під час перевезення, мати всі необхідні дозвільні документи, включно з документами на транспорт для перевезення товарів, які є об'єктами санітарного нагляду, забезпечувати необхідний у відповідності з технічними регламентами на товар температурний режим під час перевезення товару.Транспортні засоби для перевезення харчових продуктів повинні мати довідку про санітарну обробку, бути чистими, у справному стані.Працівники, що супроводжують поставку продуктів харчування, здійснюють їх транспортування, завантаження та розвантаження, підлягають обов’язковому медичному огляду. Вони повинні мати особисту медичну книжку встановленого зразка та спеціальний одяг. Санітарний паспорт на транспортний засіб, довідка про санітарну обробку транспортного засобу, особові медичні книжки працівників, що супроводжують поставку, повинні бути надані для огляду на першу вимогу відповідальних осіб закладу, які приймають продукти харчування, та службових осіб Замовника, які здійснюють контроль за постачанням продуктів харчування до закладів охорони здоров’я. Поставка товару здійснюється відповідно до специфікації до цього договору. Кількість, асортимент та ціна товару, що постачається, фіксується у видатковій накладній, яка формується у відповідності із узгодженою заявкою Замовника. Замовник приймає товар: за кількістю – відповідно до видаткової накладної; за якістю – відповідно до посвідчення якості виробника (декларації виробника). Строк поставки товару: по 31 грудня 2025 року. Адреса Замовника: 70026, Україна, с. Любомирівка, вул. Степова, 27, Запорізька обл.
Quantity: 13470 кілограм
2)
Молоко згущене, звичайне, з цукром, 8,5%, фасування 900г, пляшка пластикова, ДСТУ 4274
ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки
Delivery address: 70026, Україна, Запорізька область, с. Любомирівка, вул. Степова, 27
Required maximum delivery date : 31.12.2025
Delivery information in batches: Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,6%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г; Молоко згущене, звичайне, з цукром, 8,5%, фасування 900г, пляшка пластикова, ДСТУ 4274 Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника до продовольчого складу за адресою Замовника з 800 до 1500 у робочі дні тижня, два рази на тиждень, згідно заявки замовника дрібними партіями до 20 кг протягом одного робочого дня з моменту замовлення. Транспорт Постачальника повинен забезпечувати збереження товару під час перевезення, мати всі необхідні дозвільні документи, включно з документами на транспорт для перевезення товарів, які є об'єктами санітарного нагляду, забезпечувати необхідний у відповідності з технічними регламентами на товар температурний режим під час перевезення товару.Транспортні засоби для перевезення харчових продуктів повинні мати довідку про санітарну обробку, бути чистими, у справному стані.Працівники, що супроводжують поставку продуктів харчування, здійснюють їх транспортування, завантаження та розвантаження, підлягають обов’язковому медичному огляду. Вони повинні мати особисту медичну книжку встановленого зразка та спеціальний одяг. Санітарний паспорт на транспортний засіб, довідка про санітарну обробку транспортного засобу, особові медичні книжки працівників, що супроводжують поставку, повинні бути надані для огляду на першу вимогу відповідальних осіб закладу, які приймають продукти харчування, та службових осіб Замовника, які здійснюють контроль за постачанням продуктів харчування до закладів охорони здоров’я. Поставка товару здійснюється відповідно до специфікації до цього договору. Кількість, асортимент та ціна товару, що постачається, фіксується у видатковій накладній, яка формується у відповідності із узгодженою заявкою Замовника. Замовник приймає товар: за кількістю – відповідно до видаткової накладної; за якістю – відповідно до посвідчення якості виробника (декларації виробника). Строк поставки товару: по 31 грудня 2025 року. Адреса Замовника: 70026, Україна, с. Любомирівка, вул. Степова, 27, Запорізька обл.
Quantity: 500 кілограм
3)
Молоко сухе, 26%
ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки
Delivery address: 70026, Україна, Запорізька область, с. Любомирівка, вул. Степова, 27
Required maximum delivery date : 31.12.2025
Delivery information in batches: Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,6%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г; Молоко згущене, звичайне, з цукром, 8,5%, фасування 900г, пляшка пластикова, ДСТУ 4274 Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника до продовольчого складу за адресою Замовника з 800 до 1500 у робочі дні тижня, два рази на тиждень, згідно заявки замовника дрібними партіями до 20 кг протягом одного робочого дня з моменту замовлення. Транспорт Постачальника повинен забезпечувати збереження товару під час перевезення, мати всі необхідні дозвільні документи, включно з документами на транспорт для перевезення товарів, які є об'єктами санітарного нагляду, забезпечувати необхідний у відповідності з технічними регламентами на товар температурний режим під час перевезення товару.Транспортні засоби для перевезення харчових продуктів повинні мати довідку про санітарну обробку, бути чистими, у справному стані.Працівники, що супроводжують поставку продуктів харчування, здійснюють їх транспортування, завантаження та розвантаження, підлягають обов’язковому медичному огляду. Вони повинні мати особисту медичну книжку встановленого зразка та спеціальний одяг. Санітарний паспорт на транспортний засіб, довідка про санітарну обробку транспортного засобу, особові медичні книжки працівників, що супроводжують поставку, повинні бути надані для огляду на першу вимогу відповідальних осіб закладу, які приймають продукти харчування, та службових осіб Замовника, які здійснюють контроль за постачанням продуктів харчування до закладів охорони здоров’я. Поставка товару здійснюється відповідно до специфікації до цього договору. Кількість, асортимент та ціна товару, що постачається, фіксується у видатковій накладній, яка формується у відповідності із узгодженою заявкою Замовника. Замовник приймає товар: за кількістю – відповідно до видаткової накладної; за якістю – відповідно до посвідчення якості виробника (декларації виробника). Строк поставки товару: по 31 грудня 2025 року. Адреса Замовника: 70026, Україна, с. Любомирівка, вул. Степова, 27, Запорізька обл.
Quantity: 35 кілограм

Tender documents

Draft contract
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ молоко.docx
Published: 13.02.2025 23:16
version from date: 13.02.2025 23:16
ID: 42a61e7ad0c64c449f9f38dc4a566dca
Tender notice
sign.p7s
Published: 13.02.2025 23:17
version from date: 13.02.2025 23:17
ID: 4ea96407867a44a4a5d21db9079ad01d

Tender configuration

Description of criteria

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
The criterion refers to the subject of procurement Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,6%, п
Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance of participants of procedures
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 2661 Expected value: Yes
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 13.02.2025
Упаковка: плівка поліетиленова
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 13.02.2025
Вид: пастеризоване
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 13.02.2025
Масова частка жиру ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2.6 - 2.6 відсоток
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 13.02.2025
Маса нетто ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1000 - 1000 грам
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 13.02.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
The criterion refers to the subject of procurement Молоко згущене, звичайне, з цукром, 8,5%
Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance of participants of procedures
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 4274 Expected value: Yes
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 13.02.2025
Упаковка: пляшка пластикова
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 13.02.2025
Підсолоджувач: цукор
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 13.02.2025
Масова частка жиру: 8.5
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 13.02.2025
Вид: звичайне
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 13.02.2025
Маса нетто ?:tender criteria requirement min_maxValue: 900 - 900 грам
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 13.02.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
The criterion refers to the subject of procurement Молоко сухе, 26%
Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance of participants of procedures
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 4273 Expected value: Yes
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 13.02.2025
Вміст жиру Expected value: 26 відсоток
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 13.02.2025

Dates

Date of publication 13.02.2025 23:17  
Proposals start date 13.02.2025 23:17  
Proposals end date 18.02.2025 00:00  
Auction start date expected  

Procurement entity

Official name КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЛЮБОМИРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ  
National ID / Tax Number 03188613  
Legal address 70026, Україна, Запорізька область, село Любомирівка, вул. Степова, 27  

Offers registry

Date and time of publishing 18.02.2025 00:00
#
Participant
Initial offer
Price offer
Documents
1
507`659.40
Hryvnia VAT included

Qualification of participants

#
Participant
Price offer
Status
Documents
1
507`659.40
Hryvnia VAT included

Молоко коров'яче АДАЛІС пастеризоване 2,6%, 1000г

34.02 Hryvnia VAT included

Молоко згущене ІЧНЯ, 8,5%, 900г

90.00 Hryvnia VAT included

Молоко сухе, 26%, ДСТУ 4273, 1 кг

126.00 Hryvnia VAT included
Winner
19.02.2025 11:51

Notice of intention to conclude a contract

Participant
Final offer
Published at
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДХАУС"
National ID: 41956061
507`659.40
Hryvnia VAT included
19.02.2025
11:51

Contracts

Contract number
20
Date of signing
24.02.2025
Start date
24.02.2025
Expiration Date
31.12.2025
Tender contract amount
507`659.40 Hryvnia VAT included
?:tender contract amountNet
423`049.50 Hryvnia