Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.02.2016 10:53. Дата останніх змін - 04.11.2016 20:46

Журнали ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів відповідно до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я

Ідентифікатор закупівлі UA-2016-02-26-000050-a  
ID 5704caae63b1461a8eface996dd76952  
Очікувана вартість закупівлі
945.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

1) Книга складського обліку лікарських засобів та медичних виробів (додаток 1 до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я)- 3 шт., 50 арк., твердий переплет 2) Реєстр отриманих прибуткових накладних (додаток 3 до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я)- 2 шт., 50 арк., твердий переплет 3) Реєстр виданих накладних (додаток 4 до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я)- 2 шт., 50 арк., твердий переплет 4) Журнал обліку відділеннями отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів (додаток 5 до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я)- 10 шт., 50 арк., твердий переплет 5) Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кабінетами) (додаток 7 до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я)- 10 шт., 50 арк., твердий переплет

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Шкірно-венерологічний диспансер №2 Деснянського району  
Очікувана вартість закупівлі 945.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 28.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
26.02.16
Період уточнень
до 01.03.16
Подання пропозицій
до 03.03.16
Аукціон
04.03.16
Кваліфікація переможця
з 04.03.16
Пропозиції розглянуті
з 07.04.16
Завершена
29.07.16

Специфікація закупівлі

1)
1) Книга складського обліку лікарських засобів та медичних виробів (додаток 1 до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я)- 3 шт. 2) Реєстр отриманих прибуткових накладних (додаток 3 до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я)- 2 шт. 3) Реєстр виданих накладних (додаток 4 до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я)- 2 шт. 4) Журнал обліку відділеннями отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів (додаток 5 до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я)- 10 шт. 5) Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кабінетами) (додаток 7 до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я)- 10 шт.
Класифікація за ДК 021:2015: 22800000-8 - Журнали реєстраційні, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, формуляри та інші друковані вироби, паперові та картонні
Класифікація за ДКПП: 17.23.13 - Журнали реєстраційні, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, формуляри та інші канцелярські вироби, паперові чи картонні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, Київська, Київ, бул. Висоцького, 8
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04.03.2016 - 09.03.2016
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 27 штуки

Тендерна документація

Нетипізований документ
audit_5704caae63b1461a8eface996dd76952.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.03.2016 12:23
Версія документу від: 04.03.2016 12:23
ID: 6a3b010b6cfa4c68bbf7e2a183ff1016
Нетипізований документ
audit_5704caae63b1461a8eface996dd76952.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.03.2016 12:23
Версія документу від: 04.03.2016 12:23
ID: 6a3b010b6cfa4c68bbf7e2a183ff1016

Параметри тендеру

Дати та строки

Завершення періоду уточнень 01.03.2016 18:00  
Початок періоду прийому пропозицій 02.03.2016 09:00  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 03.03.2016 18:00  
Дата початку аукціону 04.03.2016 12:02 - 04.03.2016 12:23  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Шкірно-венерологічний диспансер №2 Деснянського району  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04593391  
Юридична адреса 02232, Україна, Київська, Київ, бул. Висоцького, 8  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 04.03.2016 12:23
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
500.00
Гривня з ПДВ
2
498.96
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН"
Код ЄДРПОУ: 16295262
498.96
Гривня з ПДВ
04.03.2016
12:23

Укладені договори

Номер договору
немає даних
Дата підписання
29.07.2016
Дата початку дії
немає даних
Дата завершення дії
31.12.2016
Ціна договору
498.96 Гривня з ПДВ