Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 26.02.2016 10:53. Дата последних изменений - 04.11.2016 20:46

Журнали ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів відповідно до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я

Идентификатор закупки UA-2016-02-26-000050-a  
ID 5704caae63b1461a8eface996dd76952  
Ожидаемая стоимость
945.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

1) Книга складського обліку лікарських засобів та медичних виробів (додаток 1 до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я)- 3 шт., 50 арк., твердий переплет 2) Реєстр отриманих прибуткових накладних (додаток 3 до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я)- 2 шт., 50 арк., твердий переплет 3) Реєстр виданих накладних (додаток 4 до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я)- 2 шт., 50 арк., твердий переплет 4) Журнал обліку відділеннями отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів (додаток 5 до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я)- 10 шт., 50 арк., твердий переплет 5) Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кабінетами) (додаток 7 до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я)- 10 шт., 50 арк., твердий переплет

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Шкірно-венерологічний диспансер №2 Деснянського району  
Ожидаемая стоимость 945.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 28.00 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
26.02.16
Период уточнений
до 01.03.16
Прием предложений
до 03.03.16
Аукцион
04.03.16
Квалификация
с04.03.16
Предложения рассмотрены
с07.04.16
Завершен
29.07.16

Спецификация закупки

1)
1) Книга складського обліку лікарських засобів та медичних виробів (додаток 1 до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я)- 3 шт. 2) Реєстр отриманих прибуткових накладних (додаток 3 до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я)- 2 шт. 3) Реєстр виданих накладних (додаток 4 до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я)- 2 шт. 4) Журнал обліку відділеннями отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів (додаток 5 до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я)- 10 шт. 5) Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кабінетами) (додаток 7 до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я)- 10 шт.
ДК 021:2015: 22800000-8 - Журнали реєстраційні, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, формуляри та інші друковані вироби, паперові та картонні
Классификация по ДКПП: 17.23.13 - Журнали реєстраційні, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, формуляри та інші канцелярські вироби, паперові чи картонні
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 02232, Україна, Київська, Київ, бул. Висоцького, 8
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 04.03.2016 - 09.03.2016
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 27 штуки

Тендерная документация

Нетипизированный документ
audit_5704caae63b1461a8eface996dd76952.yaml
Загружено в ЦБД Prozorro: 04.03.2016 12:23
Версия документа от: 04.03.2016 12:23
ID: 6a3b010b6cfa4c68bbf7e2a183ff1016
Нетипизированный документ
audit_5704caae63b1461a8eface996dd76952.yaml
Загружено в ЦБД Prozorro: 04.03.2016 12:23
Версия документа от: 04.03.2016 12:23
ID: 6a3b010b6cfa4c68bbf7e2a183ff1016

?:tender item config

Даты и сроки

Завершение периода уточнений 01.03.2016 18:00  
Начало периода приема предложений 02.03.2016 09:00  
Окончание периода приема предложений 03.03.2016 18:00  
Дата проведения онлайн-аукциона 04.03.2016 12:02 - 04.03.2016 12:23  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Шкірно-венерологічний диспансер №2 Деснянського району  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 04593391  
Юридический адрес 02232, Україна, Київська, Київ, бул. Висоцького, 8  

Реестр предложений

Дата и время раскрытия 04.03.2016 12:23
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
500.00
Гривна с НДС
2
498.96
Гривна с НДС

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
2
500.00
Гривна с НДС
Не рассматривался

Сообщение о намерении заключить договор

Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН"
Код ЕГРПОУ:16295262
498.96
Гривна с НДС
04.03.2016
12:23

Заключенные договоры

Номер договора
нет данных
Дата подписания
29.07.2016
Дата начала действия
нет данных
Дата завершения действия
31.12.2016
Цена договора
498.96 Гривна с НДС