Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

1) Книга складського обліку лікарських засобів та медичних виробів (додаток 1 до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я)- 3 шт., 50 арк., твердий переплет 2) Реєстр отриманих прибуткових накладних (додаток 3 до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я)- 2 шт., 50 арк., твердий переплет 3) Реєстр виданих накладних (додаток 4 до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я)- 2 шт., 50 арк., твердий переплет 4) Журнал обліку відділеннями отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів (додаток 5 до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я)- 10 шт., 50 арк., твердий переплет 5) Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кабінетами) (додаток 7 до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я)- 10 шт., 50 арк., твердий переплет

Реквізити договору

Сума договору 498.96 Гривня (з ПДВ)  
Номер договору немає даних  
Дата підписання 29.07.2016  
Дата початку дії немає даних  
Дата завершення дії 31.12.2016  
Опубліковано
29.07.16
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
1) Книга складського обліку лікарських засобів та медичних виробів (додаток 1 до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я)- 3 шт. 2) Реєстр отриманих прибуткових накладних (додаток 3 до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я)- 2 шт. 3) Реєстр виданих накладних (додаток 4 до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я)- 2 шт. 4) Журнал обліку відділеннями отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів (додаток 5 до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я)- 10 шт. 5) Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кабінетами) (додаток 7 до Методичних рекомендацій ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров'я)- 10 шт.
Класифікація за ДК 021:2015: 22800000-8 - Журнали реєстраційні, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, формуляри та інші друковані вироби, паперові та картонні
Класифікація за ДКПП: 17.23.13 - Журнали реєстраційні, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, формуляри та інші канцелярські вироби, паперові чи картонні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, Київська, Київ, бул. Висоцького, 8
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04.03.2016 - 09.03.2016
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 27 штуки

Документи договору/змін

Підписаний контракт
Договір № 033916 від 04.04.16.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.07.2016 16:31
ID: 18364204cf6a49688443434735ba0686

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Шкірно-венерологічний диспансер №2 Деснянського району  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04593391  
Юридична адреса 02232, Україна, Київська, Київ, бул. Висоцького, 8  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН"  
Код ЄДРПОУ 16295262  
Юридична адреса 03150, Україна, Київська, Київ, вулиця Щорса, буд. 15, корп. 3