Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 22.04.2019 13:14. Дата останніх змін - 13.05.2019 09:04

39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Дивани типу "офісний") -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-22-001001-c  
ID b718d55435d84624ae913efc22ee4d64  
Очікувана вартість закупівлі
14`500.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

З-№225: «Технічні вимоги до предмета закупівлі (ТЗ)», «Кваліфікаційні вимоги до учасників зі способами їх підтвердження», форма «Пропозиція учасника-гарантійний лист», «проект Договору» - зазначено та оприлюднено в окремих документах закупівлі. Умови поставки - згідно істотних умов проекту договору про закупівлю.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальна установа "Маріупольська міська лікарня №9 - медико-санітарна частина працівників департаменту морського флоту"  
Очікувана вартість закупівлі 14`500.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 75.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
22.04.19
Період уточнень
до 25.04.19
Подання пропозицій
до 01.05.19
Аукціон
03.05.19
Кваліфікація переможця
з 03.05.19
Пропозиції розглянуті
з 03.05.19
Завершена
13.05.19
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня