Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 22.04.2019 13:14. Дата останніх змін - 13.05.2019 09:04

39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Дивани типу "офісний") -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-22-001001-c  
ID b718d55435d84624ae913efc22ee4d64  
Очікувана вартість закупівлі
14`500.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

З-№225: «Технічні вимоги до предмета закупівлі (ТЗ)», «Кваліфікаційні вимоги до учасників зі способами їх підтвердження», форма «Пропозиція учасника-гарантійний лист», «проект Договору» - зазначено та оприлюднено в окремих документах закупівлі. Умови поставки - згідно істотних умов проекту договору про закупівлю.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальна установа "Маріупольська міська лікарня №9 - медико-санітарна частина працівників департаменту морського флоту"  
Очікувана вартість закупівлі 14`500.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 75.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
22.04.19
Період уточнень
до 25.04.19
Подання пропозицій
до 01.05.19
Аукціон
03.05.19
Кваліфікація переможця
з 03.05.19
Пропозиції розглянуті
з 03.05.19
Завершена
13.05.19
Скарг в періоді уточнень/прийому пропозицій не зареєстровано