Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 04.02.2019 14:43. Дата останніх змін - 19.02.2019 14:16

"Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки" (код ДК 021:2015 - 50310000-1) Послуги із заправки та відновлення картриджів -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-04-000645-c  
ID 902ef72581de462ea67c4ee749a5644c  
Очікувана вартість закупівлі
40`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області  
Очікувана вартість закупівлі 40`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 200.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
04.02.19
Період уточнень
до 05.02.19
Подання пропозицій
до 08.02.19
Аукціон
11.02.19
Кваліфікація переможця
з 11.02.19
Пропозиції розглянуті
з 12.02.19
Завершена
19.02.19
Скарг в періоді уточнень/прийому пропозицій не зареєстровано