Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 04.02.2019 14:43. Дата останніх змін - 19.02.2019 14:16

"Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки" (код ДК 021:2015 - 50310000-1) Послуги із заправки та відновлення картриджів -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-04-000645-c  
ID 902ef72581de462ea67c4ee749a5644c  
Очікувана вартість закупівлі
40`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області  
Очікувана вартість закупівлі 40`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 200.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
04.02.19
Період уточнень
до 05.02.19
Подання пропозицій
до 08.02.19
Аукціон
11.02.19
Кваліфікація переможця
з 11.02.19
Пропозиції розглянуті
з 12.02.19
Завершена
19.02.19
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня