Процедура закупівлі оголошена 19.12.2025 16:13. Дата останніх змін - 19.12.2025 16:18
Канцтовари
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-19-020741-a | |
| ID | 03be833276c144aeb6aac6eb5414810b | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-19-023618-a |
Очікувана вартість закупівлі
3`980.56 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Відділ соціального та медичного забезпечення Ямпільської міської ради | |
| Очікувана вартість закупівлі | 3`980.56 Гривня (без ПДВ) | |
| Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
19.12.25
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
19.12.25
Специфікація закупівлі
| 1) |
Папір офісний А4,80г/м2 (500арк)
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19.12.2025 - 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 пачка
|
| 2) |
Папка на зав'язках
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19.12.2025 - 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
|
| 3) |
Папка-вуса
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19.12.2025 - 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 штука
|
| 4) |
Папка-реєстратор А4 5 см
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
|
| 5) |
Файл А4 (100 шт/пач)
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19.12.2025 - 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 пачка
|
Тендерна документація
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 16:18
Версія документу від: 19.12.2025 16:18
ID: 7e87dbb09bda4ade9f95510e3e8b4313
|
Параметри тендеру
▼Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Відділ соціального та медичного забезпечення Ямпільської міської ради |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 44084645 |
| Юридична адреса | 24500, Україна, Вінницька область, Ямпільський р-н, місто Ямпіль, вул.Свободи, будинок 132 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
3`980.56
Гривня без ПДВ
Переможець
19.12.2025 16:13
Укладені договори
Номер договору
270
Дата підписання
19.12.2025
Дата початку дії
19.12.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
3`980.56 Гривня без ПДВ
