Договір опубліковано 19.12.2025 16:14. Дата останніх змін: 19.12.2025 16:18
Канцтовари -
| Ідентифікатор укладеного договору | UA-2025-12-19-020741-a-c1 | |
| ID | 59ad4ae6da3045ffb476613d829271d9 |
Сума договору
3`980.56 Гривня
Реквізити договору
| Сума договору | 3`980.56 Гривня (без ПДВ) | |
| Номер договору | 270 | |
| Дата підписання | 19.12.2025 | |
| Дата початку дії | 19.12.2025 | |
| Дата завершення дії | 31.12.2025 |
Опубліковано
19.12.25
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано
Номенклатура договору
| 1) |
Папір офісний А4,80г/м2 (500арк)
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19.12.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 152 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 пачка
|
| 2) |
Папка на зав'язках
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19.12.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 13.52 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
|
| 3) |
Папка-вуса
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19.12.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 49.96 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 штука
|
| 4) |
Папка-реєстратор А4 5 см
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 135.61 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
|
| 5) |
Файл А4 (100 шт/пач)
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19.12.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 91.31 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 пачка
|
Документи договору/змін
![]() |
Підписаний контракт
дог.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 16:14
ID: ff042b4c66b04163a415fb4480e99c7b
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 16:18
ID: a008db68eccc461098ef6e1fab39c1b9
|
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Відділ соціального та медичного забезпечення Ямпільської міської ради |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 44084645 |
| Юридична адреса | 24500, Україна, Вінницька область, Ямпільський р-н, місто Ямпіль, вул.Свободи, будинок 132 |
| Процедура закупівлі | Закупівля без використання електронної системи |
Інформація про постачальника
| Назва юридичної особи | ФОП Маркушевський Сергій Володимирович |
| Код ЄДРПОУ | 3307207495 |
| Юридична адреса | 21000, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. В. Порика, буд. №12, кв. 27 |
