Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 19.12.2025 15:50. Дата останніх змін - 19.12.2025 15:51

Канцелярське приладдя (Код ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-19-019867-a  
ID 6e29db6330bf46868c30b7556db946cf  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03680, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Єжи Гедройця, 5

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Філія «Центр сервісного забезпечення» Акціонерного товариства «Українська залізниця»  
Загальна очікувана вартість закупівлі 261`542.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
19.12.25
Період уточнень
до 24.12.25
Період оскаржень
до 24.12.25
Подання пропозицій
до 27.12.25
Залишилось 6 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
29.12.25
Наразі немає жодного запитання від учасників