Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 19.12.2025 15:50. Дата останніх змін - 19.12.2025 15:51

Канцелярське приладдя (Код ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-19-019867-a  
ID 6e29db6330bf46868c30b7556db946cf  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-19-021493-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
261`542.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03680, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Єжи Гедройця, 5

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Філія «Центр сервісного забезпечення» Акціонерного товариства «Українська залізниця»  
Загальна очікувана вартість закупівлі 261`542.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
19.12.25
Період уточнень
до 24.12.25
Період оскаржень
до 24.12.25
Подання пропозицій
до 27.12.25
Залишилось 6 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
29.12.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. Канцелярське приладдя

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 261`542.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`307.71 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 29.12.2025 11:48  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис післяплата 30 к д  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Конверт поштовий 110ммх220мм(щільність від 75-до 90 г/м2), білий, немаркований простий, ІІ - з прямим клапаном розміщенням з широкого боку, відривна стрічка
Класифікація за ДК 021:2015: 30199230-1 - Конверти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1000 штука
2)
Папка-реєстратор А4, 70 мм, індекс змінний, тип обкладинки - двостороння, механізм з двома арочними металевими кільцями
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 400 штука
3)
Папка-реєстратор А4, 50 мм, індекс змінний, тип обкладинки - двостороння, механізм з двома арочними металевими кільцями
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 400 штука
4)
Конверт поштовий 229ммх324мм(щільність від 80-до 100 г/м2), крафт-папір світлих тонів, немаркований простий, ІІ - у вигляді конверта-пакета з прямим клапаном, відривна стрічка
Класифікація за ДК 021:2015: 30199230-1 - Конверти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1000 штука
5)
Конверт поштовий 162ммх229мм(щільність від 80-до 100 г/м2), білий, немаркований простий, ІІ - з прямим клапаном розміщенням з широкого боку, відривна стрічка
Класифікація за ДК 021:2015: 30199230-1 - Конверти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1000 штука
6)
Біндер, 41 мм, металевий, чорний, 12 шт. в картонній коробці
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 240 пачка
7)
Скріпка металева, нікельована, кругла, 50 мм, 100 шт в картонній коробці
Класифікація за ДК 021:2015: 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 300 пачка
8)
Скріпка металева, нікельована, кругла, 28 мм, 100 шт в картонній коробці
Класифікація за ДК 021:2015: 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 пачка
9)
Папір для нотаток, 85х85 мм, проклеєний, офсет, колір асорті, кількість аркушів 400 шт
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 300 пачка
10)
Біндер, 25 мм, металевий, чорний, 12 шт. в картонній коробці
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 пачка
11)
Біндер, 32 мм, металевий, чорний, 12 шт. в картонній коробці
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 300 пачка
12)
Скоба металева, нікельована, №24/6, 1000 шт
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 600 пачка
13)
Скоба металева, нікельована, №23/15, 1000 шт
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 пачка
14)
Скоба металева, нікельована, №10, 1000 шт
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 пачка
15)
Степлер пластиковий, №24/6; 26/6, 20 аркушів, з поворотним важелем, з пластиковими накладками
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 штука
16)
Степлер металевий, №23/8-23/13, 100 аркушів, з гумовими накладками
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
17)
Степлер пластиковий, №10, 10 аркушів
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 150 штука
18)
Антистеплер, матеріал пластик/метал, №24/6; №26/6; №10, з механізмом фіксації
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 штука
19)
Ножиці з прогумованими ручками, 180 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 300 штука
20)
Ніж канцелярський, 9 мм, пластиковий
Класифікація за ДК 021:2015: 30197300-9 - Канцелярські ножі, степлери та діро коли
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 300 штука
21)
Діркопробивач металевий, 30-35 аркушів, на 2 отвори, d 5,5 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штука
22)
Діркопробивач металевий, 20 аркушів, на 2 отвори, d 5,5 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штука
23)
Діркопробивач металевий, 70 аркушів, на 2 отвори, d 5,5 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 штука
24)
Чинка механічна з контейнером, пластикова, 90 х 60 х 105 мм, 1 лезо, з інструментальної сталі, металева струбцина для кріплення до стільниці
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штука
25)
Клей - олівець, PVA, 15 г
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 штука
26)
Коректор-ручка, основа засобу - емульсійна, об`єм 8 мл, особливість - металевий накінечник
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 300 штука
27)
Коректор рідкий, основа засобу - хімічна, об`єм 20 мл, особливість - аплікатор-пензлик
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 300 штука
28)
Лупа, матеріал лінзи - скло, d 80 мм, 5-кратне збільшення, з класичною ручкою
Класифікація за ДК 021:2015: 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 штука
29)
Лінійка, матеріал пластик, непрозора (інший колір), 30 см
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 штука
30)
Лінійка, матеріал пластик, прозора, 20 см
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 штука
31)
Ручка гелева, автоматична, 0,5 мм, матеріал корпусу - пластик, синя, гумовий грип
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штука
32)
Ручка кулькова, з поворотним механізмом, 0,5 мм, матеріал корпусу - метал, синя, з логотипом
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1000 штука
33)
Олівець механічний, HB, матеріал пластик, з ластиком, діаметр грифеля 0,7 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 250 штука
34)
Олівець графітовий, HB, матеріал деревина, тригранний, з ластиком, з логотипом, довжина олівця 190 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1000 штука
35)
Маркер, тип текстовиділитель, пишучий вузол клиноподібний, 2-4 мм, основа чорнила водна, гумовий грип, в наборі 4 штуки, колір асорті
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 пачка
36)
Стікери-закладки, 12х45 мм, матеріал - пластик, асорті, неон, форма прямокутна, 100 шт
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1000 пачка
37)
Лоток вертикальний, пластиковий, 315(±5)х245(±5)х75(±5) мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30193200-0 - Настільні лотки та органайзери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штука
38)
Лоток горизонтальний, пластиковий, 340(±10)х260(±10)х60(±5) мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30193200-0 - Настільні лотки та органайзери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штука
39)
Набір настільний з наповненням, 9 предметів, пластиковий, обертається на 360⁰
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штука
40)
Кнопка-цвяшок, асорті, довжина голки 10 мм, 50 шт в пластиковому контейнері
Класифікація за ДК 021:2015: 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 пачка
41)
Ручка масляна, автоматична, 0,7 мм, матеріал корпусу - пластик, синя, із заміною стрижня
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 штука
42)
Ручка масляна, не автоматична, 0,7 мм, матеріал корпусу - пластик, синя, гумовий грип, із заміною стрижня
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 штука
43)
Ручка масляна, не автоматична, 0,7 мм, матеріал корпусу - пластик, червона, гумовий грип, із заміною стрижня
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 штука
44)
Ручка масляна, не автоматична, 0,5 мм, матеріал корпусу - пластик, синя, гумовий грип
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 штука
45)
Гумка для стирання, 25х18х8 мм, прямокутна, натуральний каучук, видаляє сліди від графітних олівців
Класифікація за ДК 021:2015: 30192100-2 - Гумки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 400 штука
46)
Олівець графітовий, HB, матеріал деревина, з ластиком, довжина олівця 189 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1000 штука
47)
Чинка з контейнером, пластикова, 1 лезо, з інструментальної сталі
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 штука
48)
Бокс для паперу, матеріал пластик, форма куба, 90x90x90 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штука
49)
Ручка масляна, не автоматична, 0,7 мм, матеріал корпусу - пластик, чорна, гумовий грип, із заміною стрижня
Класифікація за ДК 021:2015: 30192000-1 - Офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.03.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 штука

Тендерна документація

Тендерна документація
Тендерна документація (без додатків) Док_5637 ПЗ 2025.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 15:50
Версія документу від: 19.12.2025 15:50
ID: 7a6b30b8d473467bbf4024bedc5909f9
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 1 до ТД (Технічні характеристики) Док_5637 ПЗ 2025.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 15:50
Версія документу від: 19.12.2025 15:50
ID: c36f04ea64c24916b91ef923871cbe90
Нетипізований документ
Додаток 2 до ТД (Документи від учасника) Док_5637 ПЗ 2025.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 15:50
Версія документу від: 19.12.2025 15:50
ID: 1bf8e620b3954edb80ade809faae7d87
Нетипізований документ
Додаток 3 до ТД (Документи від переможця) Док_5637 ПЗ 2025.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 15:50
Версія документу від: 19.12.2025 15:50
ID: 3501feb315cd4de59105ced00d1d15db
Нетипізований документ
Додаток 4 до ТД (Цінова пропозиція) Док_5637 ПЗ 2025.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 15:50
Версія документу від: 19.12.2025 15:50
ID: bb90957d63c74712a45fc326c8f8c98b
Проект договору
Додаток 5 до ТД (Проект договору) Док_5637 ПЗ 2025.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 15:50
Версія документу від: 19.12.2025 15:50
ID: ead3ca513daa4cc2a14ff19d54de3d07
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2025 15:51
Версія документу від: 19.12.2025 15:51
ID: 4c7b1f7983054d75a5c4531a617d35cb

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Строк дії тендерної пропозиції
Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Очікуване значення: 90 день
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Мова (мови) тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: ukr
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Критерій відноситься до лоту Канцелярське приладдя
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Згідно з описом. На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір поставки виконаний/частково виконаний. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо постачання товару. 2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(їх) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 19.12.2025

Дати та строки

Дата публікації 19.12.2025 15:51  
Завершення періоду уточнень 24.12.2025 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 19.12.2025 15:50  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 27.12.2025 15:23  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Філія «Центр сервісного забезпечення» Акціонерного товариства «Українська залізниця»  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 40150237  
Юридична адреса 03680, Україна, Київська область, Київ, вул. Єжи Ґедройця, 5