Процедура закупівлі оголошена 08.12.2025 16:52. Дата останніх змін - 08.12.2025 16:52
Комп'ютери настільні
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-12-08-017841-a | |
| ID | 3006234000f9446587a1724e0c316a29 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-12-08-022085-a |
Очікувана вартість закупівлі
39`160.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Товар повинен бути упакованим Постачальником в упаковку, яка відповідає характеру Товару цього виду, таким чином, щоб забезпечити його збереження від пошкоджень або знищення, атмосферних опадів при транспортуванні, зберіганні та здійсненні вантажно-розвантажувальних послуг при поставці. Постачальник несе ризик за пошкодження або знищення Товару до моменту поставки його Замовнику. Постачальник зобов’язується одночасно з поставкою Товару надати оформлені належним чином акт про прийняття-передання товару та документи, що підтверджують якість, походження та кількість Товару. Датою поставки Товару є дата, коли Товар було передано у власність Замовника в місці поставки з дати та на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної . Товар вважається переданим Замовнику у кількості та якості в місці поставки з дати та на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної. Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника зазначений у Договорі, за фактично поставлений товар, на підставі оформлених належним чином рахунку та накладної, підписаних уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст.ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 7 робочих днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У Замовника виникають зобов’язання за Договором лише за наявності відповідного бюджетного призначення.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПО ЗАВОДСЬКОМУ РАЙОНУ | |
| Очікувана вартість закупівлі | 39`160.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
08.12.25
Подання пропозицій
до 11.12.25
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 7 робочі дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Комп'ютери настільні
Класифікація за ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69067, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Мирослава Симчича, буд.№56
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.12.2025
Умови поставки: Товар повинен бути упакованим Постачальником в упаковку, яка відповідає характеру Товару цього виду, таким чином, щоб забезпечити його збереження від пошкоджень або знищення, атмосферних опадів при транспортуванні, зберіганні та здійсненні вантажно-розвантажувальних послуг при поставці. Постачальник несе ризик за пошкодження або знищення Товару до моменту поставки його Замовнику.
Постачальник зобов’язується одночасно з поставкою Товару надати оформлені належним чином акт про прийняття-передання товару та документи, що підтверджують якість, походження та кількість Товару.
Датою поставки Товару є дата, коли Товар було передано у власність Замовника в місці поставки з дати та на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної . Товар вважається переданим Замовнику у кількості та якості в місці поставки з дати та на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної.
Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника зазначений у Договорі, за фактично поставлений товар, на підставі оформлених належним чином рахунку та накладної, підписаних уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст.ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 7 робочих днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У Замовника виникають зобов’язання за Договором лише за наявності відповідного бюджетного призначення.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Договір про закупівлю товару (комп).docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 16:30
Версія документу від: 08.12.2025 16:30
ID: da9c99b078164f84ace74dfea48e38d8
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 16:52
Версія документу від: 08.12.2025 16:52
ID: 1ccf149a9bb04cc79fec2fee97cdd6d2
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Бренд: impression
Форм-фактор: вежа (tower)
Серія процесору: intel core i5 12 gen
Процесор: intel core i5-12400
Об'єм оперативної пам'яті ?:tender criteria requirement min_maxValue: 16 - 16 гігабайт
Тип оперативної пам'яті: ddr4
Пропускна здатність шини пам'яті: 3200 mt/s
Об'єм накопичувача SSD ?:tender criteria requirement min_maxValue: 512 - 512 гігабайт
Об'єм накопичувача HDD ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 0 гігабайт
Графічний адаптер: intel uhd 730
Оптичний привод: немає
Стандарт Wi-Fi: немає
Стандарт Bluetooth: немає
USB 2.0 Type-A ?:tender criteria requirement min_maxValue: 4 - 4 штука
USB 3.2 Gen 1 Type-A ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2 - 2 штука
USB 3.2 Gen 2 Type-A ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 0 штука
USB 3.2 Gen 1 Type-C ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 0 штука
USB 3.2 Gen 2 Type-C ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 0 штука
Мережевий адаптер (RJ45) Очікуване значення: Так
Слот для карт пам'яті Очікуване значення: ні
DisplayPort ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 0 штука
HDMI ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1 - 1 штука
VGA (D-Sub) Очікуване значення: Так
COM-port Очікуване значення: ні
Роз'єм для замку безпеки Очікуване значення: ні
Потужність блока живлення ?:tender criteria requirement min_maxValue: 400 - 400 ват
Операційна система: windows 11 pro
В комплекті: -
Гарантійний термін ?:tender criteria requirement min_maxValue: 36 - 36 місяць
Чіпсет: intel h610
|
Дати та строки
| Дата публікації | 08.12.2025 16:52 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 08.12.2025 16:52 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 11.12.2025 17:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПО ЗАВОДСЬКОМУ РАЙОНУ |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 37573534 |
| Юридична адреса | 69067, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Мирослава Симчича, буд.№56 |
