Процедура закупки объявлена 08.12.2025 16:52. Дата последних изменений - 08.12.2025 16:52
Комп'ютери настільні
| Идентификатор закупки | UA-2025-12-08-017841-a | |
| ID | 3006234000f9446587a1724e0c316a29 | |
| Идентификатор плана | UA-P-2025-12-08-022085-a |
Ожидаемая стоимость
39`160.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Товар повинен бути упакованим Постачальником в упаковку, яка відповідає характеру Товару цього виду, таким чином, щоб забезпечити його збереження від пошкоджень або знищення, атмосферних опадів при транспортуванні, зберіганні та здійсненні вантажно-розвантажувальних послуг при поставці. Постачальник несе ризик за пошкодження або знищення Товару до моменту поставки його Замовнику. Постачальник зобов’язується одночасно з поставкою Товару надати оформлені належним чином акт про прийняття-передання товару та документи, що підтверджують якість, походження та кількість Товару. Датою поставки Товару є дата, коли Товар було передано у власність Замовника в місці поставки з дати та на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної . Товар вважається переданим Замовнику у кількості та якості в місці поставки з дати та на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної. Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника зазначений у Договорі, за фактично поставлений товар, на підставі оформлених належним чином рахунку та накладної, підписаних уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст.ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 7 робочих днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У Замовника виникають зобов’язання за Договором лише за наявності відповідного бюджетного призначення.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПО ЗАВОДСЬКОМУ РАЙОНУ | |
| Ожидаемая стоимость | 39`160.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
08.12.25
Прием предложений
до 11.12.25
Осталось2 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Поставка товара | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 7 Рабочие дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Комп'ютери настільні
ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 69067, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Мирослава Симчича, буд.№56
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 22.12.2025
Информация по поставке партиями: Товар повинен бути упакованим Постачальником в упаковку, яка відповідає характеру Товару цього виду, таким чином, щоб забезпечити його збереження від пошкоджень або знищення, атмосферних опадів при транспортуванні, зберіганні та здійсненні вантажно-розвантажувальних послуг при поставці. Постачальник несе ризик за пошкодження або знищення Товару до моменту поставки його Замовнику.
Постачальник зобов’язується одночасно з поставкою Товару надати оформлені належним чином акт про прийняття-передання товару та документи, що підтверджують якість, походження та кількість Товару.
Датою поставки Товару є дата, коли Товар було передано у власність Замовника в місці поставки з дати та на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної . Товар вважається переданим Замовнику у кількості та якості в місці поставки з дати та на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної.
Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника зазначений у Договорі, за фактично поставлений товар, на підставі оформлених належним чином рахунку та накладної, підписаних уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст.ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 7 робочих днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У Замовника виникають зобов’язання за Договором лише за наявності відповідного бюджетного призначення.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2 штука
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
Договір про закупівлю товару (комп).docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 16:30
Версия документа от: 08.12.2025 16:30
ID: da9c99b078164f84ace74dfea48e38d8
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 16:52
Версия документа от: 08.12.2025 16:52
ID: 1ccf149a9bb04cc79fec2fee97cdd6d2
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Бренд: impression
Форм-фактор: вежа (tower)
Серія процесору: intel core i5 12 gen
Процесор: intel core i5-12400
Об'єм оперативної пам'яті ?:tender criteria requirement min_maxValue: 16 - 16 гігабайт
Тип оперативної пам'яті: ddr4
Пропускна здатність шини пам'яті: 3200 mt/s
Об'єм накопичувача SSD ?:tender criteria requirement min_maxValue: 512 - 512 гігабайт
Об'єм накопичувача HDD ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 0 гігабайт
Графічний адаптер: intel uhd 730
Оптичний привод: немає
Стандарт Wi-Fi: немає
Стандарт Bluetooth: немає
USB 2.0 Type-A ?:tender criteria requirement min_maxValue: 4 - 4 штука
USB 3.2 Gen 1 Type-A ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2 - 2 штука
USB 3.2 Gen 2 Type-A ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 0 штука
USB 3.2 Gen 1 Type-C ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 0 штука
USB 3.2 Gen 2 Type-C ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 0 штука
Мережевий адаптер (RJ45) Ожидаемое значение: Да
Слот для карт пам'яті Ожидаемое значение: нет
DisplayPort ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0 - 0 штука
HDMI ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1 - 1 штука
VGA (D-Sub) Ожидаемое значение: Да
COM-port Ожидаемое значение: нет
Роз'єм для замку безпеки Ожидаемое значение: нет
Потужність блока живлення ?:tender criteria requirement min_maxValue: 400 - 400 ват
Операційна система: windows 11 pro
В комплекті: -
Гарантійний термін ?:tender criteria requirement min_maxValue: 36 - 36 місяць
Чіпсет: intel h610
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 08.12.2025 16:52 | |
| Начало периода приема предложений | 08.12.2025 16:52 | |
| Окончание периода приема предложений | 11.12.2025 17:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПО ЗАВОДСЬКОМУ РАЙОНУ |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 37573534 |
| Юридический адрес | 69067, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Мирослава Симчича, буд.№56 |
