Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 08.12.2025 16:52. Дата останніх змін - 08.12.2025 16:52

Комп'ютери настільні -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-08-017841-a  
ID 3006234000f9446587a1724e0c316a29  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Товар повинен бути упакованим Постачальником в упаковку, яка відповідає характеру Товару цього виду, таким чином, щоб забезпечити його збереження від пошкоджень або знищення, атмосферних опадів при транспортуванні, зберіганні та здійсненні вантажно-розвантажувальних послуг при поставці. Постачальник несе ризик за пошкодження або знищення Товару до моменту поставки його Замовнику. Постачальник зобов’язується одночасно з поставкою Товару надати оформлені належним чином акт про прийняття-передання товару та документи, що підтверджують якість, походження та кількість Товару. Датою поставки Товару є дата, коли Товар було передано у власність Замовника в місці поставки з дати та на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної . Товар вважається переданим Замовнику у кількості та якості в місці поставки з дати та на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної. Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника зазначений у Договорі, за фактично поставлений товар, на підставі оформлених належним чином рахунку та накладної, підписаних уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст.ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 7 робочих днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У Замовника виникають зобов’язання за Договором лише за наявності відповідного бюджетного призначення.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПО ЗАВОДСЬКОМУ РАЙОНУ  
Очікувана вартість закупівлі 39`160.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
08.12.25
Подання пропозицій
до 11.12.25
Залишилось 3 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!