Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 09.05.2025 15:38. Дата останніх змін - 20.05.2025 13:48

Код ДК 021:2015 – 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов'язані з конструкційними матеріалами

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-09-011302-a  
ID b3c1342763cf437bb7a5578dfb0cb840  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-05-09-013482-a  
Очікувана вартість закупівлі
19`802.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Термін поставки товару (Плита підвісної стелі 600х600х12 мм, вологостійка, біла – 180 шт. (ширина плити 595-600мм, довжина плити 595-600мм, товщина плити 12-13мм)): з дати укладання договору до 31 травня 2025 року. Строк поставки Товару – на протязі трьох робочих днів з моменту отримання заявки Постачальником від Покупця, в якій зазначається необхідна кількість товару та місце його поставки. Місце поставки товару: склад Покупця за адресою: Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Сєдова, буд. 6 з 8-00 до 14-00 години. Доставка і розвантаження товару здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника. ВИВАНТАЖЕННЯ НА СКЛАД (ІЗ ЗАНЕСЕННЯМ НА ПЕРШИЙ ПОВЕРХ) ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ СИЛАМИ ПОСТАЧАЛЬНИКА ТА ЗА РАХУНОК ПОСТАЧАЛЬНИКА.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний заклад психоневрологічної допомоги та соціально значущих хвороб» Запорізької обласної ради  
Очікувана вартість закупівлі 19`802.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
09.05.25
Подання пропозицій
до 14.05.25
Кваліфікація переможця
з 14.05.25
Пропозиції розглянуті
з 15.05.25
Завершена
20.05.25

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата здійснюється за фактом поставки та відвантаження Постачальником товару на склад на підставі видаткової накладної  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Плита підвісної стелі 600х600х12 мм, вологостійка, біла
Класифікація за ДК 021:2015: 44170000-2 - Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69057, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Сєдова,6
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.05.2025
Умови поставки: Термін поставки товару (Плита підвісної стелі 600х600х12 мм, вологостійка, біла – 180 шт. (ширина плити 595-600мм, довжина плити 595-600мм, товщина плити 12-13мм)): з дати укладання договору до 31 травня 2025 року. Строк поставки Товару – на протязі трьох робочих днів з моменту отримання заявки Постачальником від Покупця, в якій зазначається необхідна кількість товару та місце його поставки. Місце поставки товару: склад Покупця за адресою: Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Сєдова, буд. 6 з 8-00 до 14-00 години. Доставка і розвантаження товару здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника. ВИВАНТАЖЕННЯ НА СКЛАД (ІЗ ЗАНЕСЕННЯМ НА ПЕРШИЙ ПОВЕРХ) ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ СИЛАМИ ПОСТАЧАЛЬНИКА ТА ЗА РАХУНОК ПОСТАЧАЛЬНИКА.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 180 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт Договору+Проєкт договору застави.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.05.2025 15:37
Версія документу від: 09.05.2025 15:37
ID: 34edd687ca6d4280a4f37962b12798e2
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.05.2025 15:38
Версія документу від: 09.05.2025 15:38
ID: ac9ac961e85642aaaedfd7d1f7333847

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Забезпечення виконання договору про закупівлю вимагається Замовником у вигляді застави в розмірі, що не перевищує 5% вартості договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості (ціни) договору. Видом забезпечення виконання договору про закупівлю є застава грошових коштів учасника. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Підтвердити відповідно технічної можливості майданчика на якому працюють учасники (так, ні,або згоден, не згоден, або підвантаження довідки про погодження відповідності у довільній формі тощо)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 09.05.2025
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Очікуване значення: 5 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 09.05.2025
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Очікуване значення: 5 день
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 09.05.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Плита підвісної стелі 600х600х12 мм, вол
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Колір: білий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 09.05.2025
Вид плити: вологостійка
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 09.05.2025
Тип: плита
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 09.05.2025
Матеріал: мінеральне волокно
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 09.05.2025
Вологостійкість від: 70 - 100 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 09.05.2025
Довжина від: 595 - 600 міліметр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 09.05.2025
Ширина від: 595 - 600 міліметр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 09.05.2025
Товщина від: 12 - 13 міліметр
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 09.05.2025

Дати та строки

Дата публікації 09.05.2025 15:38  
Початок періоду прийому пропозицій 09.05.2025 15:38  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 14.05.2025 11:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний заклад психоневрологічної допомоги та соціально значущих хвороб» Запорізької обласної ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 05498909  
Юридична адреса 69033, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, Оріхівське шосе, будинок 10А  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 14.05.2025 11:00
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
16`200.00
Гривня з ПДВ
2
19`494.00
Гривня з ПДВ
3
ФОП "ОНІЩЕНКО ГАННА ПИЛИПІВНА"
ID: b00c9393378b41dfa19033662ef96bf9
18`666.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
16`200.00
Гривня з ПДВ

Плита підвісної стелі AMF Ecomin Trento board KCS 600х600х13 мм

75.00 Гривня без ПДВ
Переможець
15.05.2025 09:57
2
18`666.00
Гривня з ПДВ

Плита підвісної стелі AMF Ecomin Filigran board KCS 600х600х13 мм

103.70 Гривня без ПДВ
Не розглядався
3
19`494.00
Гривня з ПДВ

Плита підвісної стелі ARMSTRONG Ecomin Retail Board KCS 600х600х12 мм

108.30 Гривня без ПДВ
Не розглядався

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МДІНА, ЛТД"
Код ЄДРПОУ: 13625993
16`200.00
Гривня з ПДВ
15.05.2025
09:57

Укладені договори

Номер договору
241
Дата підписання
19.05.2025
Дата початку дії
19.05.2025
Дата завершення дії
31.05.2025
Ціна договору
16`200.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
13`500.00 Гривня