Процедура закупівлі оголошена 09.05.2025 15:38. Дата останніх змін - 20.05.2025 13:48
Код ДК 021:2015 – 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов'язані з конструкційними матеріалами
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-05-09-011302-a | |
| ID | b3c1342763cf437bb7a5578dfb0cb840 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-05-09-013482-a |
Очікувана вартість закупівлі
19`802.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Термін поставки товару (Плита підвісної стелі 600х600х12 мм, вологостійка, біла – 180 шт. (ширина плити 595-600мм, довжина плити 595-600мм, товщина плити 12-13мм)): з дати укладання договору до 31 травня 2025 року. Строк поставки Товару – на протязі трьох робочих днів з моменту отримання заявки Постачальником від Покупця, в якій зазначається необхідна кількість товару та місце його поставки. Місце поставки товару: склад Покупця за адресою: Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Сєдова, буд. 6 з 8-00 до 14-00 години. Доставка і розвантаження товару здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника. ВИВАНТАЖЕННЯ НА СКЛАД (ІЗ ЗАНЕСЕННЯМ НА ПЕРШИЙ ПОВЕРХ) ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ СИЛАМИ ПОСТАЧАЛЬНИКА ТА ЗА РАХУНОК ПОСТАЧАЛЬНИКА.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний заклад психоневрологічної допомоги та соціально значущих хвороб» Запорізької обласної ради | |
| Очікувана вартість закупівлі | 19`802.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
09.05.25
Подання пропозицій
до 14.05.25
Кваліфікація переможця
з 14.05.25
Пропозиції розглянуті
з 15.05.25
Завершена
20.05.25
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Оплата здійснюється за фактом поставки та відвантаження Постачальником товару на склад на підставі видаткової накладної | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 30 банківські дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Плита підвісної стелі 600х600х12 мм, вологостійка, біла
Класифікація за ДК 021:2015: 44170000-2 - Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69057, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Сєдова,6
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.05.2025
Умови поставки: Термін поставки товару (Плита підвісної стелі 600х600х12 мм, вологостійка, біла – 180 шт. (ширина плити 595-600мм, довжина плити 595-600мм, товщина плити 12-13мм)): з дати укладання договору до 31 травня 2025 року.
Строк поставки Товару – на протязі трьох робочих днів з моменту отримання заявки Постачальником від Покупця, в якій зазначається необхідна кількість товару та місце його поставки.
Місце поставки товару: склад Покупця за адресою: Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Сєдова, буд. 6 з 8-00 до 14-00 години. Доставка і розвантаження товару здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника. ВИВАНТАЖЕННЯ НА СКЛАД (ІЗ ЗАНЕСЕННЯМ НА ПЕРШИЙ ПОВЕРХ) ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ СИЛАМИ ПОСТАЧАЛЬНИКА ТА ЗА РАХУНОК ПОСТАЧАЛЬНИКА.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 180 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Проєкт Договору+Проєкт договору застави.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.05.2025 15:37
Версія документу від: 09.05.2025 15:37
ID: 34edd687ca6d4280a4f37962b12798e2
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.05.2025 15:38
Версія документу від: 09.05.2025 15:38
ID: ac9ac961e85642aaaedfd7d1f7333847
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Посилання на законодавство
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Забезпечення виконання договору про закупівлю вимагається Замовником у вигляді застави в розмірі, що не перевищує 5% вартості договору про закупівлю.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості (ціни) договору.
Видом забезпечення виконання договору про закупівлю є застава грошових коштів учасника.
Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Підтвердити відповідно технічної можливості майданчика на якому працюють учасники (так, ні,або згоден, не згоден, або підвантаження довідки про погодження відповідності у довільній формі тощо)
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Очікуване значення: 5 відсоток
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Очікуване значення: 5 день
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Колір: білий
Вид плити: вологостійка
Тип: плита
Матеріал: мінеральне волокно
Вологостійкість від: 70 - 100 відсоток
Довжина від: 595 - 600 міліметр
Ширина від: 595 - 600 міліметр
Товщина від: 12 - 13 міліметр
|
Дати та строки
| Дата публікації | 09.05.2025 15:38 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 09.05.2025 15:38 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 14.05.2025 11:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний заклад психоневрологічної допомоги та соціально значущих хвороб» Запорізької обласної ради |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 05498909 |
| Юридична адреса | 69033, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, Оріхівське шосе, будинок 10А |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 14.05.2025 11:00
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МДІНА, ЛТД"
ID: 17777216a4034c06abc321052dab0ce3
16`200.00
Гривня з ПДВ
2
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Перша будівельна база"
ID: 7705d5ec845e4af0b1e7c3b463d404ed
19`494.00
Гривня з ПДВ
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
16`200.00
Гривня з ПДВ
Плита підвісної стелі AMF Ecomin Trento board KCS 600х600х13 мм
75.00 Гривня без ПДВ
Переможець
15.05.2025 09:57
2
18`666.00
Гривня з ПДВ
Плита підвісної стелі AMF Ecomin Filigran board KCS 600х600х13 мм
103.70 Гривня без ПДВ
Не розглядався
3
19`494.00
Гривня з ПДВ
Плита підвісної стелі ARMSTRONG Ecomin Retail Board KCS 600х600х12 мм
108.30 Гривня без ПДВ
Не розглядався
Повідомлення про намір укласти договір
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МДІНА, ЛТД"
Код ЄДРПОУ: 13625993
16`200.00
Гривня з ПДВ
15.05.2025
09:57
Укладені договори
Номер договору
241
Дата підписання
19.05.2025
Дата початку дії
19.05.2025
Дата завершення дії
31.05.2025
Ціна договору
16`200.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
13`500.00 Гривня
