Процедура закупки объявлена 09.05.2025 15:38. Дата последних изменений - 20.05.2025 13:48
Код ДК 021:2015 – 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов'язані з конструкційними матеріалами
| Идентификатор закупки | UA-2025-05-09-011302-a | |
| ID | b3c1342763cf437bb7a5578dfb0cb840 | |
| Идентификатор плана | UA-P-2025-05-09-013482-a |
Ожидаемая стоимость
19`802.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Термін поставки товару (Плита підвісної стелі 600х600х12 мм, вологостійка, біла – 180 шт. (ширина плити 595-600мм, довжина плити 595-600мм, товщина плити 12-13мм)): з дати укладання договору до 31 травня 2025 року. Строк поставки Товару – на протязі трьох робочих днів з моменту отримання заявки Постачальником від Покупця, в якій зазначається необхідна кількість товару та місце його поставки. Місце поставки товару: склад Покупця за адресою: Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Сєдова, буд. 6 з 8-00 до 14-00 години. Доставка і розвантаження товару здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника. ВИВАНТАЖЕННЯ НА СКЛАД (ІЗ ЗАНЕСЕННЯМ НА ПЕРШИЙ ПОВЕРХ) ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ СИЛАМИ ПОСТАЧАЛЬНИКА ТА ЗА РАХУНОК ПОСТАЧАЛЬНИКА.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний заклад психоневрологічної допомоги та соціально значущих хвороб» Запорізької обласної ради | |
| Ожидаемая стоимость | 19`802.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
09.05.25
Прием предложений
до 14.05.25
Квалификация
с14.05.25
Предложения рассмотрены
с15.05.25
Завершен
20.05.25
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Поставка товара | |
| Описание | Оплата здійснюється за фактом поставки та відвантаження Постачальником товару на склад на підставі видаткової накладної | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 30 Банковские дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Плита підвісної стелі 600х600х12 мм, вологостійка, біла
ДК 021:2015: 44170000-2 - Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 69057, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Сєдова,6
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.05.2025
Информация по поставке партиями: Термін поставки товару (Плита підвісної стелі 600х600х12 мм, вологостійка, біла – 180 шт. (ширина плити 595-600мм, довжина плити 595-600мм, товщина плити 12-13мм)): з дати укладання договору до 31 травня 2025 року.
Строк поставки Товару – на протязі трьох робочих днів з моменту отримання заявки Постачальником від Покупця, в якій зазначається необхідна кількість товару та місце його поставки.
Місце поставки товару: склад Покупця за адресою: Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Сєдова, буд. 6 з 8-00 до 14-00 години. Доставка і розвантаження товару здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника. ВИВАНТАЖЕННЯ НА СКЛАД (ІЗ ЗАНЕСЕННЯМ НА ПЕРШИЙ ПОВЕРХ) ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ СИЛАМИ ПОСТАЧАЛЬНИКА ТА ЗА РАХУНОК ПОСТАЧАЛЬНИКА.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 180 штука
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
Проєкт Договору+Проєкт договору застави.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 09.05.2025 15:37
Версия документа от: 09.05.2025 15:37
ID: 34edd687ca6d4280a4f37962b12798e2
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 09.05.2025 15:38
Версия документа от: 09.05.2025 15:38
ID: ac9ac961e85642aaaedfd7d1f7333847
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Ссылка на законодательство
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Забезпечення виконання договору про закупівлю вимагається Замовником у вигляді застави в розмірі, що не перевищує 5% вартості договору про закупівлю.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості (ціни) договору.
Видом забезпечення виконання договору про закупівлю є застава грошових коштів учасника.
Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ. Підтвердити відповідно технічної можливості майданчика на якому працюють учасники (так, ні,або згоден, не згоден, або підвантаження довідки про погодження відповідності у довільній формі тощо)
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Ожидаемое значение: 5 відсоток
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Ожидаемое значение: 5 день
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Колір: білий
Вид плити: вологостійка
Тип: плита
Матеріал: мінеральне волокно
Вологостійкість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 70 - 100 відсоток
Довжина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 595 - 600 міліметр
Ширина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 595 - 600 міліметр
Товщина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 12 - 13 міліметр
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 09.05.2025 15:38 | |
| Начало периода приема предложений | 09.05.2025 15:38 | |
| Окончание периода приема предложений | 14.05.2025 11:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний заклад психоневрологічної допомоги та соціально значущих хвороб» Запорізької обласної ради |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 05498909 |
| Юридический адрес | 69033, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, Оріхівське шосе, будинок 10А |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 14.05.2025 11:00
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МДІНА, ЛТД"
ID: 17777216a4034c06abc321052dab0ce3
16`200.00
Гривна с НДС
2
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Перша будівельна база"
ID: 7705d5ec845e4af0b1e7c3b463d404ed
19`494.00
Гривна с НДС
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
16`200.00
Гривна с НДС
Плита підвісної стелі AMF Ecomin Trento board KCS 600х600х13 мм
75.00 Гривна без НДС
Победитель
15.05.2025 09:57
2
18`666.00
Гривна с НДС
Плита підвісної стелі AMF Ecomin Filigran board KCS 600х600х13 мм
103.70 Гривна без НДС
Не рассматривался
3
19`494.00
Гривна с НДС
Плита підвісної стелі ARMSTRONG Ecomin Retail Board KCS 600х600х12 мм
108.30 Гривна без НДС
Не рассматривался
Сообщение о намерении заключить договор
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МДІНА, ЛТД"
Код ЕГРПОУ:13625993
16`200.00
Гривна с НДС
15.05.2025
09:57
Заключенные договоры
Номер договора
241
Дата подписания
19.05.2025
Дата начала действия
19.05.2025
Дата завершения действия
31.05.2025
Цена договора
16`200.00 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
13`500.00 Гривна
