Договір опубліковано 15.05.2025 09:57. Дата останніх змін: 06.06.2025 12:46
Код ДК 021:2015 – 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов'язані з конструкційними матеріалами -
| Ідентифікатор укладеного договору | UA-2025-05-09-011302-a-b1 | |
| ID | f987bff2f2c842ef87ac195fdc31761e |
Сума договору
16`200.00 Гривня
Термін поставки товару (Плита підвісної стелі 600х600х12 мм, вологостійка, біла – 180 шт. (ширина плити 595-600мм, довжина плити 595-600мм, товщина плити 12-13мм)): з дати укладання договору до 31 травня 2025 року. Строк поставки Товару – на протязі трьох робочих днів з моменту отримання заявки Постачальником від Покупця, в якій зазначається необхідна кількість товару та місце його поставки. Місце поставки товару: склад Покупця за адресою: Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Сєдова, буд. 6 з 8-00 до 14-00 години. Доставка і розвантаження товару здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника. ВИВАНТАЖЕННЯ НА СКЛАД (ІЗ ЗАНЕСЕННЯМ НА ПЕРШИЙ ПОВЕРХ) ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ СИЛАМИ ПОСТАЧАЛЬНИКА ТА ЗА РАХУНОК ПОСТАЧАЛЬНИКА.
Реквізити договору
| Сума договору | 16`200.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Сума договору без ПДВ | 13`500.00 Гривня | |
| Сума оплати за договором | 16`200.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Сума оплати за договором без ПДВ | 13`500.00 Гривня | |
| Номер договору | 241 | |
| Дата підписання | 19.05.2025 | |
| Дата початку дії | 19.05.2025 | |
| Дата завершення дії | 31.05.2025 |
Опубліковано
15.05.25
Договір підписано
Договір виконано
Договір був підписаний та виконаний сторонами в повному обсязі
Номенклатура договору
| 1) |
Плита підвісної стелі AMF Ecomin Trento board KCS 600х600х13 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 44170000-2 - Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69057, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Сєдова,6
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.05.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 75 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 180 штука
|
Документи договору/змін
![]() |
Підписаний контракт
Договір 241.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.05.2025 13:46
ID: ee0822f09df64ccd83bbc7be8858310f
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.06.2025 12:46
ID: 998f40b6b22b44d7b497fc3d11a54e6d
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.05.2025 13:48
ID: 998f40b6b22b44d7b497fc3d11a54e6d
|
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний заклад психоневрологічної допомоги та соціально значущих хвороб» Запорізької обласної ради |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 05498909 |
| Юридична адреса | 69033, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, Оріхівське шосе, будинок 10А |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій |
Інформація про постачальника
| Назва юридичної особи | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МДІНА, ЛТД" |
| Код ЄДРПОУ | 13625993 |
| Юридична адреса | Україна |
