Процедура закупівлі оголошена 13.02.2025 22:46. Дата останніх змін - 21.02.2025 15:44
ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти (Сир кисломолочний 18%; Сир плавлений; Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421)
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-02-13-015275-a | |
| ID | 5aa596e8eea748a880c4b0476c080258 | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2025-02-13-019339-a |
Очікувана вартість закупівлі
226`500.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Строк поставки товару з моменту підписання договору та по 31.12.2025 р. згідно поданої заявки Замовника. Місце поставки (передачі) товарів – по вул. Каденюка, 2 в с. Петричанка Чернівецького району Чернівецької області. Умови постачання Товару - доставка товару на склад Замовника здійснюється дрібними партіями щоденно з 9-00 до 12-00 год., окрім вихідних та святкових днів, з моменту одержання Постачальником заявки Замовника в усній або письмовій формі, безпосередньо на адресу Замовника, впродовж дії договору, спеціалізованим транспортом (рефрижератором) Постачальника, використовуючи для транспортування продуктів харчування з дотриманням температурних умов та за його рахунок. Завантажувальні – розвантажувальні роботи силами та за рахунок Постачальника. При виникненні претензій щодо кількості чи якості товару, Постачальник повинен усунути недоліки не пізніше одного дня з часу отримання претензій від Замовника. За порушення Постачальником умов цього Договору щодо якості Товарів Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 20 відсотків вартості неякісного Товару, або товарів, що не відповідають Специфікації до Договору, яка є Додатком 1 до Договору. Сплата штрафу не звільняє Постачальника від обов’язку замінити неякісний Товар на належні у випадках, визначених цим Договором. За порушення строків поставки Товарів зазначених в п. 5.1. та 5.3. Договору або недопоставку Товарів Постачальник сплачує Замовнику пеню в розмірі 10 відсотки вартості Товарів, поставку яких построчено та/або не поставлено, за кожний день такого прострочення, а за прострочення поставки Товарів понад тридцять днів Постачальник додатково сплачує штраф у розмірі 100 (сто) відсотків вартості Товарів, поставку яких прострочено. Постачальник, протягом 24 годин після визнання його переможцем, під час підписання договору повинен надати Замовнику за адресою Чернівецька область, с. Петричанка, вул. Каденюка, 2, установчі документи та скановані копії документів підтверджуючі відповідність встановленим технічним якісним вимогам, зокрема декларацию виробника. В разі ненадання Замовнику таких документів, Замовник розцінює це як письмову відмову учасника від підписання договору, та відповідно відхиляє пропозицію такого учасника.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КУ "Петричанський психоневрологічний будинок-інтернат" | |
| Очікувана вартість закупівлі | 226`500.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
13.02.25
Подання пропозицій
до 18.02.25
Кваліфікація переможця
з 18.02.25
Пропозиції розглянуті
з 18.02.25
Завершена
21.02.25
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 30 календарні дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Сир кисломолочний 18%
Класифікація за ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60423, Україна, Чернівецька область, Петричанка, вул. Каденюка, 2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови поставки: Строк поставки товару з моменту підписання договору та по 31.12.2025 р. згідно поданої заявки Замовника.
Місце поставки (передачі) товарів – по вул. Каденюка, 2 в с. Петричанка Чернівецького району Чернівецької області.
Умови постачання Товару - доставка товару на склад Замовника здійснюється дрібними партіями щоденно з 9-00 до 12-00 год., окрім вихідних та святкових днів, з моменту одержання Постачальником заявки Замовника в усній або письмовій формі, безпосередньо на адресу Замовника, впродовж дії договору, спеціалізованим транспортом (рефрижератором) Постачальника, використовуючи для транспортування продуктів харчування з дотриманням температурних умов та за його рахунок. Завантажувальні – розвантажувальні роботи силами та за рахунок Постачальника.
При виникненні претензій щодо кількості чи якості товару, Постачальник повинен усунути недоліки не пізніше одного дня з часу отримання претензій від Замовника.
За порушення Постачальником умов цього Договору щодо якості Товарів Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 20 відсотків вартості неякісного Товару, або товарів, що не відповідають Специфікації до Договору, яка є Додатком 1 до Договору. Сплата штрафу не звільняє Постачальника від обов’язку замінити неякісний Товар на належні у випадках, визначених цим Договором.
За порушення строків поставки Товарів зазначених в п. 5.1. та 5.3. Договору або недопоставку Товарів Постачальник сплачує Замовнику пеню в розмірі 10 відсотки вартості Товарів, поставку яких построчено та/або не поставлено, за кожний день такого прострочення, а за прострочення поставки Товарів понад тридцять днів Постачальник додатково сплачує штраф у розмірі 100 (сто) відсотків вартості Товарів, поставку яких прострочено.
Постачальник, протягом 24 годин після визнання його переможцем, під час підписання договору повинен надати Замовнику за адресою Чернівецька область, с. Петричанка, вул. Каденюка, 2, установчі документи та скановані копії документів підтверджуючі відповідність встановленим технічним якісним вимогам, зокрема декларацию виробника. В разі ненадання Замовнику таких документів, Замовник розцінює це як письмову відмову учасника від підписання договору, та відповідно відхиляє пропозицію такого учасника.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1250 кілограм
|
| 2) |
Сир плавлений
Класифікація за ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60423, Україна, Чернівецька область, Петричанка, вул. Каденюка, 2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови поставки: Строк поставки товару з моменту підписання договору та по 31.12.2025 р. згідно поданої заявки Замовника.
Місце поставки (передачі) товарів – по вул. Каденюка, 2 в с. Петричанка Чернівецького району Чернівецької області.
Умови постачання Товару - доставка товару на склад Замовника здійснюється дрібними партіями щоденно з 9-00 до 12-00 год., окрім вихідних та святкових днів, з моменту одержання Постачальником заявки Замовника в усній або письмовій формі, безпосередньо на адресу Замовника, впродовж дії договору, спеціалізованим транспортом (рефрижератором) Постачальника, використовуючи для транспортування продуктів харчування з дотриманням температурних умов та за його рахунок. Завантажувальні – розвантажувальні роботи силами та за рахунок Постачальника.
При виникненні претензій щодо кількості чи якості товару, Постачальник повинен усунути недоліки не пізніше одного дня з часу отримання претензій від Замовника.
За порушення Постачальником умов цього Договору щодо якості Товарів Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 20 відсотків вартості неякісного Товару, або товарів, що не відповідають Специфікації до Договору, яка є Додатком 1 до Договору. Сплата штрафу не звільняє Постачальника від обов’язку замінити неякісний Товар на належні у випадках, визначених цим Договором.
За порушення строків поставки Товарів зазначених в п. 5.1. та 5.3. Договору або недопоставку Товарів Постачальник сплачує Замовнику пеню в розмірі 10 відсотки вартості Товарів, поставку яких построчено та/або не поставлено, за кожний день такого прострочення, а за прострочення поставки Товарів понад тридцять днів Постачальник додатково сплачує штраф у розмірі 100 (сто) відсотків вартості Товарів, поставку яких прострочено.
Постачальник, протягом 24 годин після визнання його переможцем, під час підписання договору повинен надати Замовнику за адресою Чернівецька область, с. Петричанка, вул. Каденюка, 2, установчі документи та скановані копії документів підтверджуючі відповідність встановленим технічним якісним вимогам, зокрема декларацию виробника. В разі ненадання Замовнику таких документів, Замовник розцінює це як письмову відмову учасника від підписання договору, та відповідно відхиляє пропозицію такого учасника.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 кілограм
|
| 3) |
Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421
Класифікація за ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60423, Україна, Чернівецька область, Петричанка, вул. Каденюка, 2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови поставки: Строк поставки товару з моменту підписання договору та по 31.12.2025 р. згідно поданої заявки Замовника.
Місце поставки (передачі) товарів – по вул. Каденюка, 2 в с. Петричанка Чернівецького району Чернівецької області.
Умови постачання Товару - доставка товару на склад Замовника здійснюється дрібними партіями щоденно з 9-00 до 12-00 год., окрім вихідних та святкових днів, з моменту одержання Постачальником заявки Замовника в усній або письмовій формі, безпосередньо на адресу Замовника, впродовж дії договору, спеціалізованим транспортом (рефрижератором) Постачальника, використовуючи для транспортування продуктів харчування з дотриманням температурних умов та за його рахунок. Завантажувальні – розвантажувальні роботи силами та за рахунок Постачальника.
При виникненні претензій щодо кількості чи якості товару, Постачальник повинен усунути недоліки не пізніше одного дня з часу отримання претензій від Замовника.
За порушення Постачальником умов цього Договору щодо якості Товарів Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 20 відсотків вартості неякісного Товару, або товарів, що не відповідають Специфікації до Договору, яка є Додатком 1 до Договору. Сплата штрафу не звільняє Постачальника від обов’язку замінити неякісний Товар на належні у випадках, визначених цим Договором.
За порушення строків поставки Товарів зазначених в п. 5.1. та 5.3. Договору або недопоставку Товарів Постачальник сплачує Замовнику пеню в розмірі 10 відсотки вартості Товарів, поставку яких построчено та/або не поставлено, за кожний день такого прострочення, а за прострочення поставки Товарів понад тридцять днів Постачальник додатково сплачує штраф у розмірі 100 (сто) відсотків вартості Товарів, поставку яких прострочено.
Постачальник, протягом 24 годин після визнання його переможцем, під час підписання договору повинен надати Замовнику за адресою Чернівецька область, с. Петричанка, вул. Каденюка, 2, установчі документи та скановані копії документів підтверджуючі відповідність встановленим технічним якісним вимогам, зокрема декларацию виробника. В разі ненадання Замовнику таких документів, Замовник розцінює це як письмову відмову учасника від підписання договору, та відповідно відхиляє пропозицію такого учасника.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 кілограм
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Проект договору запит цінових пропозицій продукти 2025 рік.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.02.2025 22:45
Версія документу від: 13.02.2025 22:45
ID: 2a9f9b3f2edc42be9f2d52fde5674189
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.02.2025 22:46
Версія документу від: 13.02.2025 22:46
ID: fa8155f31b57479cb4f00cf79b52b552
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Безлактозний Очікуване значення: ні
Відповідність ДСТУ 4554 Очікуване значення: Так
Добавки Очікуване значення: ні
Масова частка жиру Очікуване значення: 18 відсоток
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 4635 Очікуване значення: Так
Упаковка: плівка поліетиленова
Добавки Очікуване значення: ні
Маса нетто ?:tender criteria requirement min_maxValue: 330 - 330
Масова частка жиру ?:tender criteria requirement min_maxValue: 60 - 60
Бренд: ПИРЯТИН
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Безлактозний Очікуване значення: ні
Характеристики не суперечать ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421): так
Добавки: без добавок
Масова частка жиру ?:tender criteria requirement min_maxValue: 50 - 50 відсоток
|
Дати та строки
| Дата публікації | 13.02.2025 22:46 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 13.02.2025 22:46 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 18.02.2025 00:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КУ "Петричанський психоневрологічний будинок-інтернат" |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 03189989 |
| Юридична адреса | 60423, Україна, Чернівецька область, Петричанка, Чернівецька область, Глибоцький район, с. Петричанка, вул. Каденюка,2 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 18.02.2025 00:00
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
226`500.00
Гривня з ПДВ
Сир кисломолочний 18%, ДСТУ 4554, 1 кг
90.00 Гривня з ПДВ
Сир плавлений ПИРЯТИН янтарний 60%, 330г
170.00 Гривня з ПДВ
Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421, 1 кг
290.00 Гривня з ПДВ
Переможець
18.02.2025 16:14
Повідомлення про намір укласти договір
ФОП "САВЧУК ВАСИЛЬ ВІКТОРОВИЧ"
Код ЄДРПОУ: 3020721058
226`500.00
Гривня з ПДВ
18.02.2025
16:14
Укладені договори
Номер договору
9
Дата підписання
21.02.2025
Дата початку дії
21.02.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
226`500.00 Гривня без ПДВ
