Процедура закупки объявлена 13.02.2025 22:46. Дата последних изменений - 21.02.2025 15:44
ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти (Сир кисломолочний 18%; Сир плавлений; Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421)
| Идентификатор закупки | UA-2025-02-13-015275-a | |
| ID | 5aa596e8eea748a880c4b0476c080258 | |
| Идентификатор плана | UA-P-2025-02-13-019339-a |
Ожидаемая стоимость
226`500.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Строк поставки товару з моменту підписання договору та по 31.12.2025 р. згідно поданої заявки Замовника. Місце поставки (передачі) товарів – по вул. Каденюка, 2 в с. Петричанка Чернівецького району Чернівецької області. Умови постачання Товару - доставка товару на склад Замовника здійснюється дрібними партіями щоденно з 9-00 до 12-00 год., окрім вихідних та святкових днів, з моменту одержання Постачальником заявки Замовника в усній або письмовій формі, безпосередньо на адресу Замовника, впродовж дії договору, спеціалізованим транспортом (рефрижератором) Постачальника, використовуючи для транспортування продуктів харчування з дотриманням температурних умов та за його рахунок. Завантажувальні – розвантажувальні роботи силами та за рахунок Постачальника. При виникненні претензій щодо кількості чи якості товару, Постачальник повинен усунути недоліки не пізніше одного дня з часу отримання претензій від Замовника. За порушення Постачальником умов цього Договору щодо якості Товарів Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 20 відсотків вартості неякісного Товару, або товарів, що не відповідають Специфікації до Договору, яка є Додатком 1 до Договору. Сплата штрафу не звільняє Постачальника від обов’язку замінити неякісний Товар на належні у випадках, визначених цим Договором. За порушення строків поставки Товарів зазначених в п. 5.1. та 5.3. Договору або недопоставку Товарів Постачальник сплачує Замовнику пеню в розмірі 10 відсотки вартості Товарів, поставку яких построчено та/або не поставлено, за кожний день такого прострочення, а за прострочення поставки Товарів понад тридцять днів Постачальник додатково сплачує штраф у розмірі 100 (сто) відсотків вартості Товарів, поставку яких прострочено. Постачальник, протягом 24 годин після визнання його переможцем, під час підписання договору повинен надати Замовнику за адресою Чернівецька область, с. Петричанка, вул. Каденюка, 2, установчі документи та скановані копії документів підтверджуючі відповідність встановленим технічним якісним вимогам, зокрема декларацию виробника. В разі ненадання Замовнику таких документів, Замовник розцінює це як письмову відмову учасника від підписання договору, та відповідно відхиляє пропозицію такого учасника.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | КУ "Петричанський психоневрологічний будинок-інтернат" | |
| Ожидаемая стоимость | 226`500.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
13.02.25
Прием предложений
до 18.02.25
Квалификация
с18.02.25
Предложения рассмотрены
с18.02.25
Завершен
21.02.25
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Поставка товара | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 30 Календарные дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Сир кисломолочний 18%
ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 60423, Україна, Чернівецька область, Петричанка, вул. Каденюка, 2
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Строк поставки товару з моменту підписання договору та по 31.12.2025 р. згідно поданої заявки Замовника.
Місце поставки (передачі) товарів – по вул. Каденюка, 2 в с. Петричанка Чернівецького району Чернівецької області.
Умови постачання Товару - доставка товару на склад Замовника здійснюється дрібними партіями щоденно з 9-00 до 12-00 год., окрім вихідних та святкових днів, з моменту одержання Постачальником заявки Замовника в усній або письмовій формі, безпосередньо на адресу Замовника, впродовж дії договору, спеціалізованим транспортом (рефрижератором) Постачальника, використовуючи для транспортування продуктів харчування з дотриманням температурних умов та за його рахунок. Завантажувальні – розвантажувальні роботи силами та за рахунок Постачальника.
При виникненні претензій щодо кількості чи якості товару, Постачальник повинен усунути недоліки не пізніше одного дня з часу отримання претензій від Замовника.
За порушення Постачальником умов цього Договору щодо якості Товарів Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 20 відсотків вартості неякісного Товару, або товарів, що не відповідають Специфікації до Договору, яка є Додатком 1 до Договору. Сплата штрафу не звільняє Постачальника від обов’язку замінити неякісний Товар на належні у випадках, визначених цим Договором.
За порушення строків поставки Товарів зазначених в п. 5.1. та 5.3. Договору або недопоставку Товарів Постачальник сплачує Замовнику пеню в розмірі 10 відсотки вартості Товарів, поставку яких построчено та/або не поставлено, за кожний день такого прострочення, а за прострочення поставки Товарів понад тридцять днів Постачальник додатково сплачує штраф у розмірі 100 (сто) відсотків вартості Товарів, поставку яких прострочено.
Постачальник, протягом 24 годин після визнання його переможцем, під час підписання договору повинен надати Замовнику за адресою Чернівецька область, с. Петричанка, вул. Каденюка, 2, установчі документи та скановані копії документів підтверджуючі відповідність встановленим технічним якісним вимогам, зокрема декларацию виробника. В разі ненадання Замовнику таких документів, Замовник розцінює це як письмову відмову учасника від підписання договору, та відповідно відхиляє пропозицію такого учасника.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1250 кілограм
|
| 2) |
Сир плавлений
ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 60423, Україна, Чернівецька область, Петричанка, вул. Каденюка, 2
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Строк поставки товару з моменту підписання договору та по 31.12.2025 р. згідно поданої заявки Замовника.
Місце поставки (передачі) товарів – по вул. Каденюка, 2 в с. Петричанка Чернівецького району Чернівецької області.
Умови постачання Товару - доставка товару на склад Замовника здійснюється дрібними партіями щоденно з 9-00 до 12-00 год., окрім вихідних та святкових днів, з моменту одержання Постачальником заявки Замовника в усній або письмовій формі, безпосередньо на адресу Замовника, впродовж дії договору, спеціалізованим транспортом (рефрижератором) Постачальника, використовуючи для транспортування продуктів харчування з дотриманням температурних умов та за його рахунок. Завантажувальні – розвантажувальні роботи силами та за рахунок Постачальника.
При виникненні претензій щодо кількості чи якості товару, Постачальник повинен усунути недоліки не пізніше одного дня з часу отримання претензій від Замовника.
За порушення Постачальником умов цього Договору щодо якості Товарів Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 20 відсотків вартості неякісного Товару, або товарів, що не відповідають Специфікації до Договору, яка є Додатком 1 до Договору. Сплата штрафу не звільняє Постачальника від обов’язку замінити неякісний Товар на належні у випадках, визначених цим Договором.
За порушення строків поставки Товарів зазначених в п. 5.1. та 5.3. Договору або недопоставку Товарів Постачальник сплачує Замовнику пеню в розмірі 10 відсотки вартості Товарів, поставку яких построчено та/або не поставлено, за кожний день такого прострочення, а за прострочення поставки Товарів понад тридцять днів Постачальник додатково сплачує штраф у розмірі 100 (сто) відсотків вартості Товарів, поставку яких прострочено.
Постачальник, протягом 24 годин після визнання його переможцем, під час підписання договору повинен надати Замовнику за адресою Чернівецька область, с. Петричанка, вул. Каденюка, 2, установчі документи та скановані копії документів підтверджуючі відповідність встановленим технічним якісним вимогам, зокрема декларацию виробника. В разі ненадання Замовнику таких документів, Замовник розцінює це як письмову відмову учасника від підписання договору, та відповідно відхиляє пропозицію такого учасника.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 500 кілограм
|
| 3) |
Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421
ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 60423, Україна, Чернівецька область, Петричанка, вул. Каденюка, 2
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Строк поставки товару з моменту підписання договору та по 31.12.2025 р. згідно поданої заявки Замовника.
Місце поставки (передачі) товарів – по вул. Каденюка, 2 в с. Петричанка Чернівецького району Чернівецької області.
Умови постачання Товару - доставка товару на склад Замовника здійснюється дрібними партіями щоденно з 9-00 до 12-00 год., окрім вихідних та святкових днів, з моменту одержання Постачальником заявки Замовника в усній або письмовій формі, безпосередньо на адресу Замовника, впродовж дії договору, спеціалізованим транспортом (рефрижератором) Постачальника, використовуючи для транспортування продуктів харчування з дотриманням температурних умов та за його рахунок. Завантажувальні – розвантажувальні роботи силами та за рахунок Постачальника.
При виникненні претензій щодо кількості чи якості товару, Постачальник повинен усунути недоліки не пізніше одного дня з часу отримання претензій від Замовника.
За порушення Постачальником умов цього Договору щодо якості Товарів Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 20 відсотків вартості неякісного Товару, або товарів, що не відповідають Специфікації до Договору, яка є Додатком 1 до Договору. Сплата штрафу не звільняє Постачальника від обов’язку замінити неякісний Товар на належні у випадках, визначених цим Договором.
За порушення строків поставки Товарів зазначених в п. 5.1. та 5.3. Договору або недопоставку Товарів Постачальник сплачує Замовнику пеню в розмірі 10 відсотки вартості Товарів, поставку яких построчено та/або не поставлено, за кожний день такого прострочення, а за прострочення поставки Товарів понад тридцять днів Постачальник додатково сплачує штраф у розмірі 100 (сто) відсотків вартості Товарів, поставку яких прострочено.
Постачальник, протягом 24 годин після визнання його переможцем, під час підписання договору повинен надати Замовнику за адресою Чернівецька область, с. Петричанка, вул. Каденюка, 2, установчі документи та скановані копії документів підтверджуючі відповідність встановленим технічним якісним вимогам, зокрема декларацию виробника. В разі ненадання Замовнику таких документів, Замовник розцінює це як письмову відмову учасника від підписання договору, та відповідно відхиляє пропозицію такого учасника.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 100 кілограм
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
Проект договору запит цінових пропозицій продукти 2025 рік.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 13.02.2025 22:45
Версия документа от: 13.02.2025 22:45
ID: 2a9f9b3f2edc42be9f2d52fde5674189
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 13.02.2025 22:46
Версия документа от: 13.02.2025 22:46
ID: fa8155f31b57479cb4f00cf79b52b552
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Безлактозний Ожидаемое значение: нет
Відповідність ДСТУ 4554 Ожидаемое значение: Да
Добавки Ожидаемое значение: нет
Масова частка жиру Ожидаемое значение: 18 відсоток
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 4635 Ожидаемое значение: Да
Упаковка: плівка поліетиленова
Добавки Ожидаемое значение: нет
Маса нетто ?:tender criteria requirement min_maxValue: 330 - 330
Масова частка жиру ?:tender criteria requirement min_maxValue: 60 - 60
Бренд: ПИРЯТИН
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Безлактозний Ожидаемое значение: нет
Характеристики не суперечать ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421): так
Добавки: без добавок
Масова частка жиру ?:tender criteria requirement min_maxValue: 50 - 50 відсоток
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 13.02.2025 22:46 | |
| Начало периода приема предложений | 13.02.2025 22:46 | |
| Окончание периода приема предложений | 18.02.2025 00:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | КУ "Петричанський психоневрологічний будинок-інтернат" |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 03189989 |
| Юридический адрес | 60423, Україна, Чернівецька область, Петричанка, Чернівецька область, Глибоцький район, с. Петричанка, вул. Каденюка,2 |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 18.02.2025 00:00
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
226`500.00
Гривна с НДС
Сир кисломолочний 18%, ДСТУ 4554, 1 кг
90.00 Гривна с НДС
Сир плавлений ПИРЯТИН янтарний 60%, 330г
170.00 Гривна с НДС
Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421, 1 кг
290.00 Гривна с НДС
Победитель
18.02.2025 16:14
Сообщение о намерении заключить договор
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ФОП "САВЧУК ВАСИЛЬ ВІКТОРОВИЧ"
Код ЕГРПОУ:3020721058
226`500.00
Гривна с НДС
18.02.2025
16:14
Заключенные договоры
Номер договора
9
Дата подписания
21.02.2025
Дата начала действия
21.02.2025
Дата завершения действия
31.12.2025
Цена договора
226`500.00 Гривна без НДС
