Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 13.02.2025 22:46. Дата останніх змін - 21.02.2025 15:44

ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти (Сир кисломолочний 18%; Сир плавлений; Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-13-015275-a  
ID 5aa596e8eea748a880c4b0476c080258  
Очікувана вартість закупівлі
226`500.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Строк поставки товару з моменту підписання договору та по 31.12.2025 р. згідно поданої заявки Замовника. Місце поставки (передачі) товарів – по вул. Каденюка, 2 в с. Петричанка Чернівецького району Чернівецької області. Умови постачання Товару - доставка товару на склад Замовника здійснюється дрібними партіями щоденно з 9-00 до 12-00 год., окрім вихідних та святкових днів, з моменту одержання Постачальником заявки Замовника в усній або письмовій формі, безпосередньо на адресу Замовника, впродовж дії договору, спеціалізованим транспортом (рефрижератором) Постачальника, використовуючи для транспортування продуктів харчування з дотриманням температурних умов та за його рахунок. Завантажувальні – розвантажувальні роботи силами та за рахунок Постачальника. При виникненні претензій щодо кількості чи якості товару, Постачальник повинен усунути недоліки не пізніше одного дня з часу отримання претензій від Замовника. За порушення Постачальником умов цього Договору щодо якості Товарів Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 20 відсотків вартості неякісного Товару, або товарів, що не відповідають Специфікації до Договору, яка є Додатком 1 до Договору. Сплата штрафу не звільняє Постачальника від обов’язку замінити неякісний Товар на належні у випадках, визначених цим Договором. За порушення строків поставки Товарів зазначених в п. 5.1. та 5.3. Договору або недопоставку Товарів Постачальник сплачує Замовнику пеню в розмірі 10 відсотки вартості Товарів, поставку яких построчено та/або не поставлено, за кожний день такого прострочення, а за прострочення поставки Товарів понад тридцять днів Постачальник додатково сплачує штраф у розмірі 100 (сто) відсотків вартості Товарів, поставку яких прострочено. Постачальник, протягом 24 годин після визнання його переможцем, під час підписання договору повинен надати Замовнику за адресою Чернівецька область, с. Петричанка, вул. Каденюка, 2, установчі документи та скановані копії документів підтверджуючі відповідність встановленим технічним якісним вимогам, зокрема декларацию виробника. В разі ненадання Замовнику таких документів, Замовник розцінює це як письмову відмову учасника від підписання договору, та відповідно відхиляє пропозицію такого учасника.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КУ "Петричанський психоневрологічний будинок-інтернат"  
Очікувана вартість закупівлі 226`500.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
13.02.25
Подання пропозицій
до 18.02.25
Кваліфікація переможця
з 18.02.25
Пропозиції розглянуті
з 18.02.25
Завершена
21.02.25
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня