Процедура закупівлі оголошена 27.12.2024 11:36. Дата останніх змін - 06.01.2025 09:23
вершкове масло, код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15530000-2 Вершкове масло
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-12-27-004110-a | |
| ID | bab927d18bb8456c977168a9675366cf | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2024-12-27-004911-a |
Очікувана вартість закупівлі
384`861.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Постачання продуктів здійснюється на протязі 2025 року у заклади дошкільної освіти Авангардівської селищної ради, що є підпорядкованими закладами Замовника: Авангардівський ЗДО «Берізка», 67806, Одеська область, Одеський район, с-ще Авангард, вул. Добрянського, 26А Авангардівський ЗДО «Мадагаскар», 67806, Одеська область, Одеський район, с-ще Авангард, вул. Європейська, 11 Хлібодарський ЗДО «Берізка», 67667, Одеська область, Одеський район, с-ще Хлібодарське, вул. Маяцька дорога, 23 Товар постачається окремими партіями, в кожен заклад дошкільної освіти, згідно із замовленнями від закладів та в узгоджені з ними терміни (з 07:00 год до 12:00 год щоденно або на наступний день з дня заявки (замовлення)). Замовлення здійснюють підпорядковані заклади самостійно за допомогою повідомлення про необхідний асортимент та кількість товарів засобами електронного зв’язку на електронну адресу Постачальника. Замовлення вважається прийнятим Постачальником у разі надіслання листа-замовлення на електронну адресу Постачальника, що вказана у реквізитах до цього договору. Сторони в праві використовувати додаткові засоби комунікації для замовлення товарів. Доставка до місця призначення, навантаження та розвантаження товару здійснюється Постачальником за його власний рахунок. Постачальник повинен поставити Замовнику товари, якість яких відповідає діючим стандартам та нести повну відповідальність за санітарно - гігієнічний стан тари та автотранспорту по доставці товарів. Товар приймається тільки за наявності супровідних документів (товарно - транспортна накладна, декларація виробника або інший документ, який підтверджує якість), що підтверджують їх походження, безпечність та якість. Постачання продуктів здійснюється у відповідності до наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я від 17.04.2006 N 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах». Розрахунок між Замовником та Постачальником за товар здійснюється у безготівковому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника, протягом 10 робочих днів з моменту підписання видаткових накладних, що підтверджує отримання товару. При повному розрахунку з Постачальником за даним Договором Замовник може вимагати акт звірки взаємних розрахунків. Передбачається можливість відтермінування оплати до 30 календарних днів з дати підписання видаткової накладної.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АВАНГАРДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ | |
| Очікувана вартість закупівлі | 384`861.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
27.12.24
Подання пропозицій
до 01.01.25
Кваліфікація переможця
з 01.01.25
Пропозиції розглянуті
з 01.01.25
Завершена
06.01.25
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 10 робочі дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Масло солодковершкове фасоване
Класифікація за ДК 021:2015: 15530000-2 - Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67806, Україна, Одеська область, смт Авангард, ВУЛИЦЯ ДОБРЯНСЬКОГО, будинок 26А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови поставки: Постачання продуктів здійснюється на протязі 2025 року у заклади дошкільної освіти Авангардівської селищної ради, що є підпорядкованими закладами Замовника:
Авангардівський ЗДО «Берізка», 67806, Одеська область, Одеський район, с-ще Авангард, вул. Добрянського, 26А
Авангардівський ЗДО «Мадагаскар», 67806, Одеська область, Одеський район, с-ще Авангард, вул. Європейська, 11
Хлібодарський ЗДО «Берізка», 67667, Одеська область, Одеський район, с-ще Хлібодарське, вул. Маяцька дорога, 23
Товар постачається окремими партіями, в кожен заклад дошкільної освіти, згідно із замовленнями від закладів та в узгоджені з ними терміни (з 07:00 год до 12:00 год щоденно або на наступний день з дня заявки (замовлення)). Замовлення здійснюють підпорядковані заклади самостійно за допомогою повідомлення про необхідний асортимент та кількість товарів засобами електронного зв’язку на електронну адресу Постачальника. Замовлення вважається прийнятим Постачальником у разі надіслання листа-замовлення на електронну адресу Постачальника, що вказана у реквізитах до цього договору. Сторони в праві використовувати додаткові засоби комунікації для замовлення товарів.
Доставка до місця призначення, навантаження та розвантаження товару здійснюється Постачальником за його власний рахунок.
Постачальник повинен поставити Замовнику товари, якість яких відповідає діючим стандартам та нести повну відповідальність за санітарно - гігієнічний стан тари та автотранспорту по доставці товарів. Товар приймається тільки за наявності супровідних документів (товарно - транспортна накладна, декларація виробника або інший документ, який підтверджує якість), що підтверджують їх походження, безпечність та якість.
Постачання продуктів здійснюється у відповідності до наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я від 17.04.2006 N 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах».
Розрахунок між Замовником та Постачальником за товар здійснюється у безготівковому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника, протягом 10 робочих днів з моменту підписання видаткових накладних, що підтверджує отримання товару.
При повному розрахунку з Постачальником за даним Договором Замовник може вимагати акт звірки взаємних розрахунків.
Передбачається можливість відтермінування оплати до 30 календарних днів з дати підписання видаткової накладної.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 755 кілограм
|
Тендерна документація
![]() |
Критерії прийнятності
проєкт договору_вершкове масло.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 11:35
Версія документу від: 27.12.2024 11:35
ID: 733fde8901374ac3b212ecb337062bce
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 11:35
Версія документу від: 27.12.2024 11:35
ID: d8ec48f8846b410196b4538a42fd07f1
|
Тендерна документація ЦЗО
![]() |
Шаблон проекту договору ЦЗО
15000000.0001.01pdf
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Вид: солодковершкове
Вміст жиру від: 72.5 - 79.9 відсоток
Характеристики не суперечать ДСТУ 4399: так
Маса нетто від: 180 - 200 грам
Безлактозне Очікуване значення: ні
|
Дати та строки
| Дата публікації | 27.12.2024 11:36 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 27.12.2024 11:36 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 01.01.2025 00:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АВАНГАРДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 42646834 |
| Юридична адреса | 67806, Україна, Одеська область, смт Авангард, ВУЛИЦЯ ДОБРЯНСЬКОГО, будинок 26А |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 01.01.2025 00:00
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГ-АГРОЦЕНТР"
ID: a202b6666fb74b1badd0500ac9a140d3
377`500.00
Гривня з ПДВ
2
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"
ID: 20dac0cfffb343198800e2fa173ba750
317`522.80
Гривня з ПДВ
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
317`100.00
Гривня з ПДВ
Масло солодковершкове Селянське 73% ФЕРМА, 180г
0.00 без ПДВ
Переможець
01.01.2025 09:18
2
317`522.80
Гривня з ПДВ
Масло солодковершкове селянське 73% ВОЛОШКОВЕ ПОЛЕ, 180г
0.00 без ПДВ
Не розглядався
3
351`075.00
Гривня з ПДВ
Масло солодковершкове Селянське 73% МОЛОКІЯ, 180г
0.00 без ПДВ
Не розглядався
4
377`500.00
Гривня з ПДВ
Масло солодковершкове Селянське 72,6% ГАЛИЧИНА, 180г
0.00 без ПДВ
Не розглядався
Повідомлення про намір укласти договір
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"
Код ЄДРПОУ: 39917620
317`100.00
Гривня з ПДВ
01.01.2025
09:18
Укладені договори
Номер договору
5
Дата підписання
03.01.2025
Дата початку дії
03.01.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
317`100.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
264`250.00 Гривня
