Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 27.12.2024 11:36. Дата останніх змін - 06.01.2025 09:23

вершкове масло, код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15530000-2 Вершкове масло

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-27-004110-a  
ID bab927d18bb8456c977168a9675366cf  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-12-27-004911-a  
Очікувана вартість закупівлі
384`861.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Постачання продуктів здійснюється на протязі 2025 року у заклади дошкільної освіти Авангардівської селищної ради, що є підпорядкованими закладами Замовника: Авангардівський ЗДО «Берізка», 67806, Одеська область, Одеський район, с-ще Авангард, вул. Добрянського, 26А Авангардівський ЗДО «Мадагаскар», 67806, Одеська область, Одеський район, с-ще Авангард, вул. Європейська, 11 Хлібодарський ЗДО «Берізка», 67667, Одеська область, Одеський район, с-ще Хлібодарське, вул. Маяцька дорога, 23 Товар постачається окремими партіями, в кожен заклад дошкільної освіти, згідно із замовленнями від закладів та в узгоджені з ними терміни (з 07:00 год до 12:00 год щоденно або на наступний день з дня заявки (замовлення)). Замовлення здійснюють підпорядковані заклади самостійно за допомогою повідомлення про необхідний асортимент та кількість товарів засобами електронного зв’язку на електронну адресу Постачальника. Замовлення вважається прийнятим Постачальником у разі надіслання листа-замовлення на електронну адресу Постачальника, що вказана у реквізитах до цього договору. Сторони в праві використовувати додаткові засоби комунікації для замовлення товарів. Доставка до місця призначення, навантаження та розвантаження товару здійснюється Постачальником за його власний рахунок. Постачальник повинен поставити Замовнику товари, якість яких відповідає діючим стандартам та нести повну відповідальність за санітарно - гігієнічний стан тари та автотранспорту по доставці товарів. Товар приймається тільки за наявності супровідних документів (товарно - транспортна накладна, декларація виробника або інший документ, який підтверджує якість), що підтверджують їх походження, безпечність та якість. Постачання продуктів здійснюється у відповідності до наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я від 17.04.2006 N 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах». Розрахунок між Замовником та Постачальником за товар здійснюється у безготівковому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника, протягом 10 робочих днів з моменту підписання видаткових накладних, що підтверджує отримання товару. При повному розрахунку з Постачальником за даним Договором Замовник може вимагати акт звірки взаємних розрахунків. Передбачається можливість відтермінування оплати до 30 календарних днів з дати підписання видаткової накладної.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АВАНГАРДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Очікувана вартість закупівлі 384`861.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
27.12.24
Подання пропозицій
до 01.01.25
Кваліфікація переможця
з 01.01.25
Пропозиції розглянуті
з 01.01.25
Завершена
06.01.25

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Масло солодковершкове фасоване
Класифікація за ДК 021:2015: 15530000-2 - Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67806, Україна, Одеська область, смт Авангард, ВУЛИЦЯ ДОБРЯНСЬКОГО, будинок 26А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови поставки: Постачання продуктів здійснюється на протязі 2025 року у заклади дошкільної освіти Авангардівської селищної ради, що є підпорядкованими закладами Замовника: Авангардівський ЗДО «Берізка», 67806, Одеська область, Одеський район, с-ще Авангард, вул. Добрянського, 26А Авангардівський ЗДО «Мадагаскар», 67806, Одеська область, Одеський район, с-ще Авангард, вул. Європейська, 11 Хлібодарський ЗДО «Берізка», 67667, Одеська область, Одеський район, с-ще Хлібодарське, вул. Маяцька дорога, 23 Товар постачається окремими партіями, в кожен заклад дошкільної освіти, згідно із замовленнями від закладів та в узгоджені з ними терміни (з 07:00 год до 12:00 год щоденно або на наступний день з дня заявки (замовлення)). Замовлення здійснюють підпорядковані заклади самостійно за допомогою повідомлення про необхідний асортимент та кількість товарів засобами електронного зв’язку на електронну адресу Постачальника. Замовлення вважається прийнятим Постачальником у разі надіслання листа-замовлення на електронну адресу Постачальника, що вказана у реквізитах до цього договору. Сторони в праві використовувати додаткові засоби комунікації для замовлення товарів. Доставка до місця призначення, навантаження та розвантаження товару здійснюється Постачальником за його власний рахунок. Постачальник повинен поставити Замовнику товари, якість яких відповідає діючим стандартам та нести повну відповідальність за санітарно - гігієнічний стан тари та автотранспорту по доставці товарів. Товар приймається тільки за наявності супровідних документів (товарно - транспортна накладна, декларація виробника або інший документ, який підтверджує якість), що підтверджують їх походження, безпечність та якість. Постачання продуктів здійснюється у відповідності до наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я від 17.04.2006 N 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах». Розрахунок між Замовником та Постачальником за товар здійснюється у безготівковому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника, протягом 10 робочих днів з моменту підписання видаткових накладних, що підтверджує отримання товару. При повному розрахунку з Постачальником за даним Договором Замовник може вимагати акт звірки взаємних розрахунків. Передбачається можливість відтермінування оплати до 30 календарних днів з дати підписання видаткової накладної.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 755 кілограм

Тендерна документація

Критерії прийнятності
проєкт договору_вершкове масло.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 11:35
Версія документу від: 27.12.2024 11:35
ID: 733fde8901374ac3b212ecb337062bce
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 11:35
Версія документу від: 27.12.2024 11:35
ID: d8ec48f8846b410196b4538a42fd07f1

Тендерна документація ЦЗО

Шаблон проекту договору ЦЗО
15000000.0001.01pdf

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерій відноситься до предмету закупівлі Масло солодковершкове фасоване
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Вид: солодковершкове
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.12.2024
Вміст жиру від: 72.5 - 79.9 відсоток
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.12.2024
Характеристики не суперечать ДСТУ 4399: так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.12.2024
Маса нетто від: 180 - 200 грам
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.12.2024
Безлактозне Очікуване значення: ні
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.12.2024

Дати та строки

Дата публікації 27.12.2024 11:36  
Початок періоду прийому пропозицій 27.12.2024 11:36  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 01.01.2025 00:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АВАНГАРДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 42646834  
Юридична адреса 67806, Україна, Одеська область, смт Авангард, ВУЛИЦЯ ДОБРЯНСЬКОГО, будинок 26А  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 01.01.2025 00:00
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
377`500.00
Гривня з ПДВ
2
317`522.80
Гривня з ПДВ
3
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
ID: 7f15a86acdbf426886c345b73a3fcb39
351`075.00
Гривня з ПДВ
4
317`100.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
317`100.00
Гривня з ПДВ

Масло солодковершкове Селянське 73% ФЕРМА, 180г

0.00 без ПДВ
Переможець
01.01.2025 09:18
2
317`522.80
Гривня з ПДВ

Масло солодковершкове селянське 73% ВОЛОШКОВЕ ПОЛЕ, 180г

0.00 без ПДВ
Не розглядався
3
351`075.00
Гривня з ПДВ

Масло солодковершкове Селянське 73% МОЛОКІЯ, 180г

0.00 без ПДВ
Не розглядався
4
377`500.00
Гривня з ПДВ

Масло солодковершкове Селянське 72,6% ГАЛИЧИНА, 180г

0.00 без ПДВ
Не розглядався

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"
Код ЄДРПОУ: 39917620
317`100.00
Гривня з ПДВ
01.01.2025
09:18

Укладені договори

Номер договору
5
Дата підписання
03.01.2025
Дата початку дії
03.01.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
317`100.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
264`250.00 Гривня