Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 27.12.2024 11:36. Дата последних изменений - 06.01.2025 09:23

вершкове масло, код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15530000-2 Вершкове масло

Идентификатор закупки UA-2024-12-27-004110-a  
ID bab927d18bb8456c977168a9675366cf  
Идентификатор плана UA-P-2024-12-27-004911-a  
Ожидаемая стоимость
384`861.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Постачання продуктів здійснюється на протязі 2025 року у заклади дошкільної освіти Авангардівської селищної ради, що є підпорядкованими закладами Замовника: Авангардівський ЗДО «Берізка», 67806, Одеська область, Одеський район, с-ще Авангард, вул. Добрянського, 26А Авангардівський ЗДО «Мадагаскар», 67806, Одеська область, Одеський район, с-ще Авангард, вул. Європейська, 11 Хлібодарський ЗДО «Берізка», 67667, Одеська область, Одеський район, с-ще Хлібодарське, вул. Маяцька дорога, 23 Товар постачається окремими партіями, в кожен заклад дошкільної освіти, згідно із замовленнями від закладів та в узгоджені з ними терміни (з 07:00 год до 12:00 год щоденно або на наступний день з дня заявки (замовлення)). Замовлення здійснюють підпорядковані заклади самостійно за допомогою повідомлення про необхідний асортимент та кількість товарів засобами електронного зв’язку на електронну адресу Постачальника. Замовлення вважається прийнятим Постачальником у разі надіслання листа-замовлення на електронну адресу Постачальника, що вказана у реквізитах до цього договору. Сторони в праві використовувати додаткові засоби комунікації для замовлення товарів. Доставка до місця призначення, навантаження та розвантаження товару здійснюється Постачальником за його власний рахунок. Постачальник повинен поставити Замовнику товари, якість яких відповідає діючим стандартам та нести повну відповідальність за санітарно - гігієнічний стан тари та автотранспорту по доставці товарів. Товар приймається тільки за наявності супровідних документів (товарно - транспортна накладна, декларація виробника або інший документ, який підтверджує якість), що підтверджують їх походження, безпечність та якість. Постачання продуктів здійснюється у відповідності до наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я від 17.04.2006 N 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах». Розрахунок між Замовником та Постачальником за товар здійснюється у безготівковому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника, протягом 10 робочих днів з моменту підписання видаткових накладних, що підтверджує отримання товару. При повному розрахунку з Постачальником за даним Договором Замовник може вимагати акт звірки взаємних розрахунків. Передбачається можливість відтермінування оплати до 30 календарних днів з дати підписання видаткової накладної.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АВАНГАРДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Ожидаемая стоимость 384`861.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
27.12.24
Прием предложений
до 01.01.25
Квалификация
с01.01.25
Предложения рассмотрены
с01.01.25
Завершен
06.01.25

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Масло солодковершкове фасоване
ДК 021:2015: 15530000-2 - Вершкове масло
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 67806, Україна, Одеська область, смт Авангард, ВУЛИЦЯ ДОБРЯНСЬКОГО, будинок 26А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Постачання продуктів здійснюється на протязі 2025 року у заклади дошкільної освіти Авангардівської селищної ради, що є підпорядкованими закладами Замовника: Авангардівський ЗДО «Берізка», 67806, Одеська область, Одеський район, с-ще Авангард, вул. Добрянського, 26А Авангардівський ЗДО «Мадагаскар», 67806, Одеська область, Одеський район, с-ще Авангард, вул. Європейська, 11 Хлібодарський ЗДО «Берізка», 67667, Одеська область, Одеський район, с-ще Хлібодарське, вул. Маяцька дорога, 23 Товар постачається окремими партіями, в кожен заклад дошкільної освіти, згідно із замовленнями від закладів та в узгоджені з ними терміни (з 07:00 год до 12:00 год щоденно або на наступний день з дня заявки (замовлення)). Замовлення здійснюють підпорядковані заклади самостійно за допомогою повідомлення про необхідний асортимент та кількість товарів засобами електронного зв’язку на електронну адресу Постачальника. Замовлення вважається прийнятим Постачальником у разі надіслання листа-замовлення на електронну адресу Постачальника, що вказана у реквізитах до цього договору. Сторони в праві використовувати додаткові засоби комунікації для замовлення товарів. Доставка до місця призначення, навантаження та розвантаження товару здійснюється Постачальником за його власний рахунок. Постачальник повинен поставити Замовнику товари, якість яких відповідає діючим стандартам та нести повну відповідальність за санітарно - гігієнічний стан тари та автотранспорту по доставці товарів. Товар приймається тільки за наявності супровідних документів (товарно - транспортна накладна, декларація виробника або інший документ, який підтверджує якість), що підтверджують їх походження, безпечність та якість. Постачання продуктів здійснюється у відповідності до наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я від 17.04.2006 N 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах». Розрахунок між Замовником та Постачальником за товар здійснюється у безготівковому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника, протягом 10 робочих днів з моменту підписання видаткових накладних, що підтверджує отримання товару. При повному розрахунку з Постачальником за даним Договором Замовник може вимагати акт звірки взаємних розрахунків. Передбачається можливість відтермінування оплати до 30 календарних днів з дати підписання видаткової накладної.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 755 кілограм

Тендерная документация

Квалификационные критерии
проєкт договору_вершкове масло.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 11:35
Версия документа от: 27.12.2024 11:35
ID: 733fde8901374ac3b212ecb337062bce
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 11:35
Версия документа от: 27.12.2024 11:35
ID: d8ec48f8846b410196b4538a42fd07f1

?:empty template doc
15000000.0001.01pdf

?:tender item config

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерий относится к предмету закупки Масло солодковершкове фасоване
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Вид: солодковершкове
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 27.12.2024
Вміст жиру ?:tender criteria requirement min_maxValue: 72.5 - 79.9 відсоток
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 27.12.2024
Характеристики не суперечать ДСТУ 4399: так
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 27.12.2024
Маса нетто ?:tender criteria requirement min_maxValue: 180 - 200 грам
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 27.12.2024
Безлактозне Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 27.12.2024

Даты и сроки

Дата публикации 27.12.2024 11:36  
Начало периода приема предложений 27.12.2024 11:36  
Окончание периода приема предложений 01.01.2025 00:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АВАНГАРДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 42646834  
Юридический адрес 67806, Україна, Одеська область, смт Авангард, ВУЛИЦЯ ДОБРЯНСЬКОГО, будинок 26А  

Реестр предложений

Дата и время раскрытия 01.01.2025 00:00
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
377`500.00
Гривна с НДС
2
317`522.80
Гривна с НДС
3
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
ID: 7f15a86acdbf426886c345b73a3fcb39
351`075.00
Гривна с НДС
4
317`100.00
Гривна с НДС

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
317`100.00
Гривна с НДС

Масло солодковершкове Селянське 73% ФЕРМА, 180г

0.00 без НДС
Победитель
01.01.2025 09:18
2
317`522.80
Гривна с НДС

Масло солодковершкове селянське 73% ВОЛОШКОВЕ ПОЛЕ, 180г

0.00 без НДС
Не рассматривался
3
351`075.00
Гривна с НДС

Масло солодковершкове Селянське 73% МОЛОКІЯ, 180г

0.00 без НДС
Не рассматривался
4
377`500.00
Гривна с НДС

Масло солодковершкове Селянське 72,6% ГАЛИЧИНА, 180г

0.00 без НДС
Не рассматривался

Сообщение о намерении заключить договор

Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"
Код ЕГРПОУ:39917620
317`100.00
Гривна с НДС
01.01.2025
09:18

Заключенные договоры

Номер договора
5
Дата подписания
03.01.2025
Дата начала действия
03.01.2025
Дата завершения действия
31.12.2025
Цена договора
317`100.00 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
264`250.00 Гривна