Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договор опубликован 01.01.2025 09:19. Дата последних изменений: 27.10.2025 11:54

вершкове масло, код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15530000-2 Вершкове масло -

Идентификатор заключенного договора UA-2024-12-27-004110-a-c1  
ID d22cec32e8d04d25a1b09edce754c1e7  
Сумма договора
241`500.00 Гривна

Постачання продуктів здійснюється на протязі 2025 року у заклади дошкільної освіти Авангардівської селищної ради, що є підпорядкованими закладами Замовника: Авангардівський ЗДО «Берізка», 67806, Одеська область, Одеський район, с-ще Авангард, вул. Добрянського, 26А Авангардівський ЗДО «Мадагаскар», 67806, Одеська область, Одеський район, с-ще Авангард, вул. Європейська, 11 Хлібодарський ЗДО «Берізка», 67667, Одеська область, Одеський район, с-ще Хлібодарське, вул. Маяцька дорога, 23 Товар постачається окремими партіями, в кожен заклад дошкільної освіти, згідно із замовленнями від закладів та в узгоджені з ними терміни (з 07:00 год до 12:00 год щоденно або на наступний день з дня заявки (замовлення)). Замовлення здійснюють підпорядковані заклади самостійно за допомогою повідомлення про необхідний асортимент та кількість товарів засобами електронного зв’язку на електронну адресу Постачальника. Замовлення вважається прийнятим Постачальником у разі надіслання листа-замовлення на електронну адресу Постачальника, що вказана у реквізитах до цього договору. Сторони в праві використовувати додаткові засоби комунікації для замовлення товарів. Доставка до місця призначення, навантаження та розвантаження товару здійснюється Постачальником за його власний рахунок. Постачальник повинен поставити Замовнику товари, якість яких відповідає діючим стандартам та нести повну відповідальність за санітарно - гігієнічний стан тари та автотранспорту по доставці товарів. Товар приймається тільки за наявності супровідних документів (товарно - транспортна накладна, декларація виробника або інший документ, який підтверджує якість), що підтверджують їх походження, безпечність та якість. Постачання продуктів здійснюється у відповідності до наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я від 17.04.2006 N 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах». Розрахунок між Замовником та Постачальником за товар здійснюється у безготівковому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника, протягом 10 робочих днів з моменту підписання видаткових накладних, що підтверджує отримання товару. При повному розрахунку з Постачальником за даним Договором Замовник може вимагати акт звірки взаємних розрахунків. Передбачається можливість відтермінування оплати до 30 календарних днів з дати підписання видаткової накладної.

Реквизиты договора

Сумма договора 241`500.00 Гривна (с НДС)  
Сумма договора без НДС 201`250.00 Гривна  
Номер договора 5  
Дата подписания 03.01.2025  
Дата начала действия 03.01.2025  
Дата завершения действия 31.12.2025  
Опубликован
01.01.25
Подписан
Договор подписан всеми участниками и сейчас действует на законных основаниях
Завершен

Номенклатура договора

1)
Масло солодковершкове Селянське 73% ФЕРМА, 180г
ДК 021:2015: 15530000-2 - Вершкове масло
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 67806, Україна, Одеська область, смт Авангард, ВУЛИЦЯ ДОБРЯНСЬКОГО, будинок 26А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 575 кілограм

Документы договора/изменений

Подписать контракт
договір 5 вершкове масло.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 06.01.2025 09:23
ID: b3a7fe21b8eb43f99cfa02e739d22844
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 06.01.2025 09:23
ID: 8b8af6e6b1894a41a3672dfee88f6133
Подписать контракт
дод.угода 1.pdf Добавлено в изменения №1от23.06.2025
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.06.2025 11:57
ID: 5eaa769ccf4f4d02b24a4e63e68de0c8
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №1от23.06.2025
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.06.2025 11:57
ID: 02f4a3bfdbc74712902cb524dff83aa4
Подписать контракт
дод.угода 2.pdf Добавлено в изменения №2от14.10.2025
Загружено в ЦБД Prozorro: 14.10.2025 12:03
ID: dc3945ba3463440e91ad72f16ff6db3d
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №2от14.10.2025
Загружено в ЦБД Prozorro: 14.10.2025 12:03
ID: 24ffba2bad4b46f7acd511ceef776d52
Подписать контракт
дод.угода 3.pdf Добавлено в изменения №3от14.10.2025
Загружено в ЦБД Prozorro: 14.10.2025 14:22
ID: b3c65f775af64e3294115d6cd301997c
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №3от14.10.2025
Загружено в ЦБД Prozorro: 14.10.2025 14:24
ID: 76aa1617cde24ec08dda1c2d910c8443
Подписать контракт
дод.угода 4.pdf Добавлено в изменения №4от23.10.2025
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.10.2025 11:54
ID: 4ed643f092914216beda46d175755d3d
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №4от23.10.2025
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.10.2025 11:54
ID: 71870b48d9bc4dd1ab6d1334b91da9be

Изменения Договора

Изменения к договору №1от23.06.2025.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Уменьшение объемов закупки
 
Описание причины изменений Зменшення обсягів закупівлі  
Дата публикации изменений 23.06.2025 08:57  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №2от14.10.2025.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Улучшения качества предмета закупки
 
Описание причины изменений зміна реквізитів постачальника  
Дата публикации изменений 14.10.2025 09:03  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №3от14.10.2025.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Уменьшение объемов закупки
 
Описание причины изменений Зменшення обсягів закупівлі  
Дата публикации изменений 14.10.2025 14:24  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №4от23.10.2025.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Улучшения качества предмета закупки
 
Описание причины изменений зміна юридичної адреси замовника  
Дата публикации изменений 27.10.2025 11:54  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АВАНГАРДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 42646834  
Юридический адрес 67806, Україна, Одеська область, смт Авангард, ВУЛИЦЯ ДОБРЯНСЬКОГО, будинок 26А  
Процедура закупки Запрос цены предложения  

Информация о поставщике

Название юридического лица ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"  
Код ЕГРПОУ 39917620  
Юридический адрес 65012, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ В’ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 4, офіс 15