Договор опубликован 01.01.2025 09:19. Дата последних изменений: 27.10.2025 11:54
вершкове масло, код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15530000-2 Вершкове масло -
| Идентификатор заключенного договора | UA-2024-12-27-004110-a-c1 | |
| ID | d22cec32e8d04d25a1b09edce754c1e7 |
Сумма договора
241`500.00 Гривна
Постачання продуктів здійснюється на протязі 2025 року у заклади дошкільної освіти Авангардівської селищної ради, що є підпорядкованими закладами Замовника: Авангардівський ЗДО «Берізка», 67806, Одеська область, Одеський район, с-ще Авангард, вул. Добрянського, 26А Авангардівський ЗДО «Мадагаскар», 67806, Одеська область, Одеський район, с-ще Авангард, вул. Європейська, 11 Хлібодарський ЗДО «Берізка», 67667, Одеська область, Одеський район, с-ще Хлібодарське, вул. Маяцька дорога, 23 Товар постачається окремими партіями, в кожен заклад дошкільної освіти, згідно із замовленнями від закладів та в узгоджені з ними терміни (з 07:00 год до 12:00 год щоденно або на наступний день з дня заявки (замовлення)). Замовлення здійснюють підпорядковані заклади самостійно за допомогою повідомлення про необхідний асортимент та кількість товарів засобами електронного зв’язку на електронну адресу Постачальника. Замовлення вважається прийнятим Постачальником у разі надіслання листа-замовлення на електронну адресу Постачальника, що вказана у реквізитах до цього договору. Сторони в праві використовувати додаткові засоби комунікації для замовлення товарів. Доставка до місця призначення, навантаження та розвантаження товару здійснюється Постачальником за його власний рахунок. Постачальник повинен поставити Замовнику товари, якість яких відповідає діючим стандартам та нести повну відповідальність за санітарно - гігієнічний стан тари та автотранспорту по доставці товарів. Товар приймається тільки за наявності супровідних документів (товарно - транспортна накладна, декларація виробника або інший документ, який підтверджує якість), що підтверджують їх походження, безпечність та якість. Постачання продуктів здійснюється у відповідності до наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я від 17.04.2006 N 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах». Розрахунок між Замовником та Постачальником за товар здійснюється у безготівковому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника, протягом 10 робочих днів з моменту підписання видаткових накладних, що підтверджує отримання товару. При повному розрахунку з Постачальником за даним Договором Замовник може вимагати акт звірки взаємних розрахунків. Передбачається можливість відтермінування оплати до 30 календарних днів з дати підписання видаткової накладної.
Реквизиты договора
| Сумма договора | 241`500.00 Гривна (с НДС) | |
| Сумма договора без НДС | 201`250.00 Гривна | |
| Номер договора | 5 | |
| Дата подписания | 03.01.2025 | |
| Дата начала действия | 03.01.2025 | |
| Дата завершения действия | 31.12.2025 |
Опубликован
01.01.25
Подписан
Договор подписан всеми участниками и сейчас действует на законных основаниях
Завершен
Номенклатура договора
| 1) |
Масло солодковершкове Селянське 73% ФЕРМА, 180г
ДК 021:2015: 15530000-2 - Вершкове масло
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 67806, Україна, Одеська область, смт Авангард, ВУЛИЦЯ ДОБРЯНСЬКОГО, будинок 26А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 575 кілограм
|
Документы договора/изменений
![]() |
Подписать контракт
договір 5 вершкове масло.pdf
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 06.01.2025 09:23
ID: b3a7fe21b8eb43f99cfa02e739d22844
|
![]() |
Нетипизированный документ
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 06.01.2025 09:23
ID: 8b8af6e6b1894a41a3672dfee88f6133
|
![]() |
Подписать контракт
дод.угода 1.pdf
Добавлено в изменения №1от23.06.2025
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.06.2025 11:57
ID: 5eaa769ccf4f4d02b24a4e63e68de0c8
|
![]() |
Нетипизированный документ
sign.p7s
Добавлено в изменения №1от23.06.2025
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.06.2025 11:57
ID: 02f4a3bfdbc74712902cb524dff83aa4
|
![]() |
Подписать контракт
дод.угода 2.pdf
Добавлено в изменения №2от14.10.2025
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 14.10.2025 12:03
ID: dc3945ba3463440e91ad72f16ff6db3d
|
![]() |
Нетипизированный документ
sign.p7s
Добавлено в изменения №2от14.10.2025
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 14.10.2025 12:03
ID: 24ffba2bad4b46f7acd511ceef776d52
|
![]() |
Подписать контракт
дод.угода 3.pdf
Добавлено в изменения №3от14.10.2025
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 14.10.2025 14:22
ID: b3c65f775af64e3294115d6cd301997c
|
![]() |
Нетипизированный документ
sign.p7s
Добавлено в изменения №3от14.10.2025
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 14.10.2025 14:24
ID: 76aa1617cde24ec08dda1c2d910c8443
|
![]() |
Подписать контракт
дод.угода 4.pdf
Добавлено в изменения №4от23.10.2025
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.10.2025 11:54
ID: 4ed643f092914216beda46d175755d3d
|
![]() |
Нетипизированный документ
sign.p7s
Добавлено в изменения №4от23.10.2025
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.10.2025 11:54
ID: 71870b48d9bc4dd1ab6d1334b91da9be
|
Изменения Договора
Изменения к договору №1от23.06.2025.
Детализация внесенных изменений
| Причины изменений договора |
Уменьшение объемов закупки
|
| Описание причины изменений | Зменшення обсягів закупівлі |
| Дата публикации изменений | 23.06.2025 08:57 |
| Уведомление о внесении изменений в Договор |
Изменения к договору №2от14.10.2025.
Детализация внесенных изменений
| Причины изменений договора |
Улучшения качества предмета закупки
|
| Описание причины изменений | зміна реквізитів постачальника |
| Дата публикации изменений | 14.10.2025 09:03 |
| Уведомление о внесении изменений в Договор |
Изменения к договору №3от14.10.2025.
Детализация внесенных изменений
| Причины изменений договора |
Уменьшение объемов закупки
|
| Описание причины изменений | Зменшення обсягів закупівлі |
| Дата публикации изменений | 14.10.2025 14:24 |
| Уведомление о внесении изменений в Договор |
Изменения к договору №4от23.10.2025.
Детализация внесенных изменений
| Причины изменений договора |
Улучшения качества предмета закупки
|
| Описание причины изменений | зміна юридичної адреси замовника |
| Дата публикации изменений | 27.10.2025 11:54 |
| Уведомление о внесении изменений в Договор |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АВАНГАРДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 42646834 |
| Юридический адрес | 67806, Україна, Одеська область, смт Авангард, ВУЛИЦЯ ДОБРЯНСЬКОГО, будинок 26А |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения |
Информация о поставщике
| Название юридического лица | ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" |
| Код ЕГРПОУ | 39917620 |
| Юридический адрес | 65012, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ В’ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 4, офіс 15 |
