Договір опубліковано 01.01.2025 09:19. Дата останніх змін: 27.10.2025 11:54
вершкове масло, код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15530000-2 Вершкове масло -
| Ідентифікатор укладеного договору | UA-2024-12-27-004110-a-c1 | |
| ID | d22cec32e8d04d25a1b09edce754c1e7 |
Сума договору
241`500.00 Гривня
Постачання продуктів здійснюється на протязі 2025 року у заклади дошкільної освіти Авангардівської селищної ради, що є підпорядкованими закладами Замовника: Авангардівський ЗДО «Берізка», 67806, Одеська область, Одеський район, с-ще Авангард, вул. Добрянського, 26А Авангардівський ЗДО «Мадагаскар», 67806, Одеська область, Одеський район, с-ще Авангард, вул. Європейська, 11 Хлібодарський ЗДО «Берізка», 67667, Одеська область, Одеський район, с-ще Хлібодарське, вул. Маяцька дорога, 23 Товар постачається окремими партіями, в кожен заклад дошкільної освіти, згідно із замовленнями від закладів та в узгоджені з ними терміни (з 07:00 год до 12:00 год щоденно або на наступний день з дня заявки (замовлення)). Замовлення здійснюють підпорядковані заклади самостійно за допомогою повідомлення про необхідний асортимент та кількість товарів засобами електронного зв’язку на електронну адресу Постачальника. Замовлення вважається прийнятим Постачальником у разі надіслання листа-замовлення на електронну адресу Постачальника, що вказана у реквізитах до цього договору. Сторони в праві використовувати додаткові засоби комунікації для замовлення товарів. Доставка до місця призначення, навантаження та розвантаження товару здійснюється Постачальником за його власний рахунок. Постачальник повинен поставити Замовнику товари, якість яких відповідає діючим стандартам та нести повну відповідальність за санітарно - гігієнічний стан тари та автотранспорту по доставці товарів. Товар приймається тільки за наявності супровідних документів (товарно - транспортна накладна, декларація виробника або інший документ, який підтверджує якість), що підтверджують їх походження, безпечність та якість. Постачання продуктів здійснюється у відповідності до наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я від 17.04.2006 N 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах». Розрахунок між Замовником та Постачальником за товар здійснюється у безготівковому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника, протягом 10 робочих днів з моменту підписання видаткових накладних, що підтверджує отримання товару. При повному розрахунку з Постачальником за даним Договором Замовник може вимагати акт звірки взаємних розрахунків. Передбачається можливість відтермінування оплати до 30 календарних днів з дати підписання видаткової накладної.
Реквізити договору
| Сума договору | 241`500.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Сума договору без ПДВ | 201`250.00 Гривня | |
| Номер договору | 5 | |
| Дата підписання | 03.01.2025 | |
| Дата початку дії | 03.01.2025 | |
| Дата завершення дії | 31.12.2025 |
Опубліковано
01.01.25
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано
Номенклатура договору
| 1) |
Масло солодковершкове Селянське 73% ФЕРМА, 180г
Класифікація за ДК 021:2015: 15530000-2 - Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67806, Україна, Одеська область, смт Авангард, ВУЛИЦЯ ДОБРЯНСЬКОГО, будинок 26А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 575 кілограм
|
Документи договору/змін
![]() |
Підписаний контракт
договір 5 вершкове масло.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.01.2025 09:23
ID: b3a7fe21b8eb43f99cfa02e739d22844
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.01.2025 09:23
ID: 8b8af6e6b1894a41a3672dfee88f6133
|
![]() |
Підписаний контракт
дод.угода 1.pdf
Додано в зміні №1 від 23.06.2025
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.06.2025 11:57
ID: 5eaa769ccf4f4d02b24a4e63e68de0c8
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
Додано в зміні №1 від 23.06.2025
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.06.2025 11:57
ID: 02f4a3bfdbc74712902cb524dff83aa4
|
![]() |
Підписаний контракт
дод.угода 2.pdf
Додано в зміні №2 від 14.10.2025
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.10.2025 12:03
ID: dc3945ba3463440e91ad72f16ff6db3d
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
Додано в зміні №2 від 14.10.2025
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.10.2025 12:03
ID: 24ffba2bad4b46f7acd511ceef776d52
|
![]() |
Підписаний контракт
дод.угода 3.pdf
Додано в зміні №3 від 14.10.2025
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.10.2025 14:22
ID: b3c65f775af64e3294115d6cd301997c
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
Додано в зміні №3 від 14.10.2025
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.10.2025 14:24
ID: 76aa1617cde24ec08dda1c2d910c8443
|
![]() |
Підписаний контракт
дод.угода 4.pdf
Додано в зміні №4 від 23.10.2025
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.10.2025 11:54
ID: 4ed643f092914216beda46d175755d3d
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
Додано в зміні №4 від 23.10.2025
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.10.2025 11:54
ID: 71870b48d9bc4dd1ab6d1334b91da9be
|
Зміни до Договору
Зміна до договору №1 від 23.06.2025.
Деталізація внесених змін
| Причини змін до договору |
Зменшення обсягів закупівлі
|
| Опис причини змін | Зменшення обсягів закупівлі |
| Дата публікації змін | 23.06.2025 08:57 |
| Повідомлення про внесення змін до Договору |
Зміна до договору №2 від 14.10.2025.
Деталізація внесених змін
| Причини змін до договору |
Покращення якості предмета закупівлі
|
| Опис причини змін | зміна реквізитів постачальника |
| Дата публікації змін | 14.10.2025 09:03 |
| Повідомлення про внесення змін до Договору |
Зміна до договору №3 від 14.10.2025.
Деталізація внесених змін
| Причини змін до договору |
Зменшення обсягів закупівлі
|
| Опис причини змін | Зменшення обсягів закупівлі |
| Дата публікації змін | 14.10.2025 14:24 |
| Повідомлення про внесення змін до Договору |
Зміна до договору №4 від 23.10.2025.
Деталізація внесених змін
| Причини змін до договору |
Покращення якості предмета закупівлі
|
| Опис причини змін | зміна юридичної адреси замовника |
| Дата публікації змін | 27.10.2025 11:54 |
| Повідомлення про внесення змін до Договору |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АВАНГАРДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 42646834 |
| Юридична адреса | 67806, Україна, Одеська область, смт Авангард, ВУЛИЦЯ ДОБРЯНСЬКОГО, будинок 26А |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій |
Інформація про постачальника
| Назва юридичної особи | ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" |
| Код ЄДРПОУ | 39917620 |
| Юридична адреса | 65012, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ В’ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 4, офіс 15 |
