Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 03.05.2024 18:59. Дата останніх змін - 14.05.2024 13:57

Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221, 1 кг (ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля)

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-03-008695-a  
ID ab935d21259944139ef6c4aa977c5a65  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-05-03-010679-a  
Очікувана вартість закупівлі
70`335.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Для забезпечення харчуванням хворих у 2024 році, замовник здійснює закупівлю товару, який зазначений в запиті пропозицій постачальників, оскільки вказаний товар за своїми якісними, харчовими характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Джерело фінансування: кошти НСЗУ. Очікувана вартість предмета закупівлі: 70 335,00 грн з ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі інформації, яка міститься в електронній системі закупівель "Prozorro" (за методом порівняння ринкових цін). номенклатурна позиція за ДК 021:2015 за найбільш підходящим кодом 03212100-1 Картопля Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником товару по факту його поставки після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату та накладної на товар. Розрахунки проводяться у безготівковій формі в національній валюті України – гривні до кінця календарного місяця, в якому відбулася поставка товару. Замовник здійснює оплату Товару шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника повної вартості партії придбаного Товару не пізніше 10-ти банківських днів після отримання Товару та рахунку від Постачальника. В ціну Товару входить вартість доставки, розвантаження Товару. У випадку затримки оплати Замовником (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 10-ти банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 70`335.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
03.05.24
Подання пропозицій
до 09.05.24
Кваліфікація переможця
з 09.05.24
Пропозиції розглянуті
з 09.05.24
Завершена
14.05.24

Специфікація закупівлі

1)
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221, 1 кг
Класифікація за ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вулиця Сумської артбригади, 13
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.08.2024
Умови постаки: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Для забезпечення харчуванням хворих у 2024 році, замовник здійснює закупівлю товару, який зазначений в запиті пропозицій постачальників, оскільки вказаний товар за своїми якісними, харчовими характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Джерело фінансування: кошти НСЗУ. Очікувана вартість предмета закупівлі: 70 335,00 грн з ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі інформації, яка міститься в електронній системі закупівель "Prozorro" (за методом порівняння ринкових цін). номенклатурна позиція за ДК 021:2015 за найбільш підходящим кодом 03212100-1 Картопля Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником товару по факту його поставки після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату та накладної на товар. Розрахунки проводяться у безготівковій формі в національній валюті України – гривні до кінця календарного місяця, в якому відбулася поставка товару. Замовник здійснює оплату Товару шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника повної вартості партії придбаного Товару не пізніше 10-ти банківських днів після отримання Товару та рахунку від Постачальника. В ціну Товару входить вартість доставки, розвантаження Товару. У випадку затримки оплати Замовником (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 10-ти банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4500 кілограм

Тендерна документація

Проект договору
Проект договору поставки - картопля свіжа.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.05.2024 18:58
Версія документу від: 03.05.2024 18:58
ID: 71476fcd18d946e9be3a52646413ccc0
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.05.2024 18:59
Версія документу від: 03.05.2024 18:59
ID: d64f357868994a83aebeec8e2842ac9c

Опис критеріїв

Технічні характеристики предмета закупівлі
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221, 1 кг
Критерій відноситься до предмету закупівлі Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТ
Технічні характеристики
Відповідність ДСТУ 9221
Клас
Термін збирання

Дати та строки

Дата публікації 03.05.2024 18:59  
Початок періоду прийому пропозицій 03.05.2024 18:59  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 09.05.2024 09:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 05519480  
Юридична адреса 40021, Україна, Сумська область, м. Суми , вул. Сумської артбригади, буд.13  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 09.05.2024 09:01
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ФОП ЛОЗІНА ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА
ID: 3e02165a247847b6b8dc696b423c6f8d
59`400.00
Гривня з ПДВ
2
53`010.00
Гривня з ПДВ
3
67`275.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
53`010.00
Гривня з ПДВ
Переможець
09.05.2024 09:37
2
59`400.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
3
67`275.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ФОП Безкоровайний Роман Сергійович
Код ЄДРПОУ: 3262803050
53`010.00
Гривня з ПДВ
09.05.2024
09:37

Укладені договори

Номер договору
2230/29
Дата підписання
13.05.2024
Дата початку дії
13.05.2024
Дата завершення дії
20.08.2024
Ціна договору
53`010.00 Гривня без ПДВ