Процедура закупівлі оголошена 03.05.2024 18:59. Дата останніх змін - 14.05.2024 13:57
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221, 1 кг (ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля)
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-05-03-008695-a | |
ID | ab935d21259944139ef6c4aa977c5a65 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-05-03-010679-a |
Очікувана вартість закупівлі
70`335.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Для забезпечення харчуванням хворих у 2024 році, замовник здійснює закупівлю товару, який зазначений в запиті пропозицій постачальників, оскільки вказаний товар за своїми якісними, харчовими характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Джерело фінансування: кошти НСЗУ. Очікувана вартість предмета закупівлі: 70 335,00 грн з ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі інформації, яка міститься в електронній системі закупівель "Prozorro" (за методом порівняння ринкових цін). номенклатурна позиція за ДК 021:2015 за найбільш підходящим кодом 03212100-1 Картопля Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником товару по факту його поставки після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату та накладної на товар. Розрахунки проводяться у безготівковій формі в національній валюті України – гривні до кінця календарного місяця, в якому відбулася поставка товару. Замовник здійснює оплату Товару шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника повної вартості партії придбаного Товару не пізніше 10-ти банківських днів після отримання Товару та рахунку від Постачальника. В ціну Товару входить вартість доставки, розвантаження Товару. У випадку затримки оплати Замовником (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 10-ти банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
Очікувана вартість закупівлі | 70`335.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
03.05.24
Подання пропозицій
до 09.05.24
Кваліфікація переможця
з 09.05.24
Пропозиції розглянуті
з 09.05.24
Завершена
14.05.24
Специфікація закупівлі
1) |
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221, 1 кг
Класифікація за ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вулиця Сумської артбригади, 13
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.08.2024
Умови постаки: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Для забезпечення харчуванням хворих у 2024 році, замовник здійснює закупівлю товару, який зазначений в запиті пропозицій постачальників, оскільки вказаний товар за своїми якісними, харчовими характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару.
Джерело фінансування: кошти НСЗУ.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 70 335,00 грн з ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі інформації, яка міститься в електронній системі закупівель "Prozorro" (за методом порівняння ринкових цін).
номенклатурна позиція за ДК 021:2015 за найбільш підходящим кодом 03212100-1 Картопля
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником товару по факту його поставки після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату та накладної на товар. Розрахунки проводяться у безготівковій формі в національній валюті України – гривні до кінця календарного місяця, в якому відбулася поставка товару.
Замовник здійснює оплату Товару шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника повної вартості партії придбаного Товару не пізніше 10-ти банківських днів після отримання Товару та рахунку від Постачальника.
В ціну Товару входить вартість доставки, розвантаження Товару.
У випадку затримки оплати Замовником (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 10-ти банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4500 кілограм
|
Тендерна документація
Проект договору
Проект договору поставки - картопля свіжа.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.05.2024 18:58
Версія документу від: 03.05.2024 18:58
ID: 71476fcd18d946e9be3a52646413ccc0
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.05.2024 18:59
Версія документу від: 03.05.2024 18:59
ID: d64f357868994a83aebeec8e2842ac9c
|
Опис критеріїв
Технічні характеристики предмета закупівлі
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221, 1 кг
Технічні характеристики
Відповідність ДСТУ 9221
Клас
Термін збирання
|
Дати та строки
Дата публікації | 03.05.2024 18:59 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 03.05.2024 18:59 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 09.05.2024 09:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 05519480 |
Юридична адреса | 40021, Україна, Сумська область, м. Суми , вул. Сумської артбригади, буд.13 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 09.05.2024 09:01
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
53`010.00
Гривня з ПДВ
Переможець
09.05.2024 09:37
Повідомлення про намір укласти договір
ФОП Безкоровайний Роман Сергійович
Код ЄДРПОУ: 3262803050
53`010.00
Гривня з ПДВ
09.05.2024
09:37
Укладені договори
Номер договору
2230/29
Дата підписання
13.05.2024
Дата початку дії
13.05.2024
Дата завершення дії
20.08.2024
Ціна договору
53`010.00 Гривня без ПДВ