Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 03.05.2024 18:59. Дата останніх змін - 14.05.2024 13:57

Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221, 1 кг (ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-03-008695-a  
ID ab935d21259944139ef6c4aa977c5a65  
Очікувана вартість закупівлі
70`335.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Для забезпечення харчуванням хворих у 2024 році, замовник здійснює закупівлю товару, який зазначений в запиті пропозицій постачальників, оскільки вказаний товар за своїми якісними, харчовими характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Джерело фінансування: кошти НСЗУ. Очікувана вартість предмета закупівлі: 70 335,00 грн з ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі інформації, яка міститься в електронній системі закупівель "Prozorro" (за методом порівняння ринкових цін). номенклатурна позиція за ДК 021:2015 за найбільш підходящим кодом 03212100-1 Картопля Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником товару по факту його поставки після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату та накладної на товар. Розрахунки проводяться у безготівковій формі в національній валюті України – гривні до кінця календарного місяця, в якому відбулася поставка товару. Замовник здійснює оплату Товару шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника повної вартості партії придбаного Товару не пізніше 10-ти банківських днів після отримання Товару та рахунку від Постачальника. В ціну Товару входить вартість доставки, розвантаження Товару. У випадку затримки оплати Замовником (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 10-ти банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 70`335.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Закупівля оголошена
03.05.24
Подання пропозицій
до 09.05.24
Кваліфікація переможця
з 09.05.24
Пропозиції розглянуті
з 09.05.24
Завершена
14.05.24