Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 03.05.2024 18:59. Дата последних изменений - 14.05.2024 13:57

Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221, 1 кг (ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля)

Идентификатор закупки UA-2024-05-03-008695-a  
ID ab935d21259944139ef6c4aa977c5a65  
Идентификатор плана UA-P-2024-05-03-010679-a  
Ожидаемая стоимость
70`335.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Для забезпечення харчуванням хворих у 2024 році, замовник здійснює закупівлю товару, який зазначений в запиті пропозицій постачальників, оскільки вказаний товар за своїми якісними, харчовими характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Джерело фінансування: кошти НСЗУ. Очікувана вартість предмета закупівлі: 70 335,00 грн з ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі інформації, яка міститься в електронній системі закупівель "Prozorro" (за методом порівняння ринкових цін). номенклатурна позиція за ДК 021:2015 за найбільш підходящим кодом 03212100-1 Картопля Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником товару по факту його поставки після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату та накладної на товар. Розрахунки проводяться у безготівковій формі в національній валюті України – гривні до кінця календарного місяця, в якому відбулася поставка товару. Замовник здійснює оплату Товару шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника повної вартості партії придбаного Товару не пізніше 10-ти банківських днів після отримання Товару та рахунку від Постачальника. В ціну Товару входить вартість доставки, розвантаження Товару. У випадку затримки оплати Замовником (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 10-ти банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Ожидаемая стоимость 70`335.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
03.05.24
Прием предложений
до 09.05.24
Квалификация
с09.05.24
Предложения рассмотрены
с09.05.24
Завершен
14.05.24

Спецификация закупки

1)
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221, 1 кг
ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вулиця Сумської артбригади, 13
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 20.08.2024
Информация по поставке партиями: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Для забезпечення харчуванням хворих у 2024 році, замовник здійснює закупівлю товару, який зазначений в запиті пропозицій постачальників, оскільки вказаний товар за своїми якісними, харчовими характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Джерело фінансування: кошти НСЗУ. Очікувана вартість предмета закупівлі: 70 335,00 грн з ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі інформації, яка міститься в електронній системі закупівель "Prozorro" (за методом порівняння ринкових цін). номенклатурна позиція за ДК 021:2015 за найбільш підходящим кодом 03212100-1 Картопля Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником товару по факту його поставки після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату та накладної на товар. Розрахунки проводяться у безготівковій формі в національній валюті України – гривні до кінця календарного місяця, в якому відбулася поставка товару. Замовник здійснює оплату Товару шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника повної вартості партії придбаного Товару не пізніше 10-ти банківських днів після отримання Товару та рахунку від Постачальника. В ціну Товару входить вартість доставки, розвантаження Товару. У випадку затримки оплати Замовником (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 10-ти банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 4500 кілограм

Тендерная документация

Проект договора
Проект договору поставки - картопля свіжа.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 03.05.2024 18:58
Версия документа от: 03.05.2024 18:58
ID: 71476fcd18d946e9be3a52646413ccc0
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 03.05.2024 18:59
Версия документа от: 03.05.2024 18:59
ID: d64f357868994a83aebeec8e2842ac9c

Oписание критериев

Технічні характеристики предмета закупівлі
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221, 1 кг
Критерий относится к предмету закупки Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТ
Технічні характеристики
Відповідність ДСТУ 9221
Клас
Термін збирання

Даты и сроки

Дата публикации 03.05.2024 18:59  
Начало периода приема предложений 03.05.2024 18:59  
Окончание периода приема предложений 09.05.2024 09:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 05519480  
Юридический адрес 40021, Україна, Сумська область, м. Суми , вул. Сумської артбригади, буд.13  

Реестр предложений

Дата и время раскрытия 09.05.2024 09:01
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
ФОП ЛОЗІНА ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА
ID: 3e02165a247847b6b8dc696b423c6f8d
59`400.00
Гривна с НДС
2
53`010.00
Гривна с НДС
3
67`275.00
Гривна с НДС

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
53`010.00
Гривна с НДС
Победитель
09.05.2024 09:37
2
59`400.00
Гривна с НДС
Не рассматривался
3
67`275.00
Гривна с НДС
Не рассматривался

Сообщение о намерении заключить договор

Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ФОП Безкоровайний Роман Сергійович
Код ЕГРПОУ:3262803050
53`010.00
Гривна с НДС
09.05.2024
09:37

Заключенные договоры

Номер договора
2230/29
Дата подписания
13.05.2024
Дата начала действия
13.05.2024
Дата завершения действия
20.08.2024
Цена договора
53`010.00 Гривна без НДС