Процедура закупки объявлена 03.05.2024 18:59. Дата последних изменений - 14.05.2024 13:57
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221, 1 кг (ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля)
Идентификатор закупки | UA-2024-05-03-008695-a | |
ID | ab935d21259944139ef6c4aa977c5a65 | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-05-03-010679-a |
Ожидаемая стоимость
70`335.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Для забезпечення харчуванням хворих у 2024 році, замовник здійснює закупівлю товару, який зазначений в запиті пропозицій постачальників, оскільки вказаний товар за своїми якісними, харчовими характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Джерело фінансування: кошти НСЗУ. Очікувана вартість предмета закупівлі: 70 335,00 грн з ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі інформації, яка міститься в електронній системі закупівель "Prozorro" (за методом порівняння ринкових цін). номенклатурна позиція за ДК 021:2015 за найбільш підходящим кодом 03212100-1 Картопля Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником товару по факту його поставки після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату та накладної на товар. Розрахунки проводяться у безготівковій формі в національній валюті України – гривні до кінця календарного місяця, в якому відбулася поставка товару. Замовник здійснює оплату Товару шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника повної вартості партії придбаного Товару не пізніше 10-ти банківських днів після отримання Товару та рахунку від Постачальника. В ціну Товару входить вартість доставки, розвантаження Товару. У випадку затримки оплати Замовником (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 10-ти банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
Ожидаемая стоимость | 70`335.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
03.05.24
Прием предложений
до 09.05.24
Квалификация
с09.05.24
Предложения рассмотрены
с09.05.24
Завершен
14.05.24
Спецификация закупки
1) |
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221, 1 кг
ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вулиця Сумської артбригади, 13
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 20.08.2024
Информация по поставке партиями: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Для забезпечення харчуванням хворих у 2024 році, замовник здійснює закупівлю товару, який зазначений в запиті пропозицій постачальників, оскільки вказаний товар за своїми якісними, харчовими характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару.
Джерело фінансування: кошти НСЗУ.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 70 335,00 грн з ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі інформації, яка міститься в електронній системі закупівель "Prozorro" (за методом порівняння ринкових цін).
номенклатурна позиція за ДК 021:2015 за найбільш підходящим кодом 03212100-1 Картопля
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником товару по факту його поставки після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату та накладної на товар. Розрахунки проводяться у безготівковій формі в національній валюті України – гривні до кінця календарного місяця, в якому відбулася поставка товару.
Замовник здійснює оплату Товару шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника повної вартості партії придбаного Товару не пізніше 10-ти банківських днів після отримання Товару та рахунку від Постачальника.
В ціну Товару входить вартість доставки, розвантаження Товару.
У випадку затримки оплати Замовником (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 10-ти банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 4500 кілограм
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
Проект договору поставки - картопля свіжа.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 03.05.2024 18:58
Версия документа от: 03.05.2024 18:58
ID: 71476fcd18d946e9be3a52646413ccc0
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 03.05.2024 18:59
Версия документа от: 03.05.2024 18:59
ID: d64f357868994a83aebeec8e2842ac9c
|
Oписание критериев
Технічні характеристики предмета закупівлі
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221, 1 кг
Технічні характеристики
Відповідність ДСТУ 9221
Клас
Термін збирання
|
Даты и сроки
Дата публикации | 03.05.2024 18:59 | |
Начало периода приема предложений | 03.05.2024 18:59 | |
Окончание периода приема предложений | 09.05.2024 09:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 05519480 |
Юридический адрес | 40021, Україна, Сумська область, м. Суми , вул. Сумської артбригади, буд.13 |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 09.05.2024 09:01
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
Сообщение о намерении заключить договор
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ФОП Безкоровайний Роман Сергійович
Код ЕГРПОУ:3262803050
53`010.00
Гривна с НДС
09.05.2024
09:37
Заключенные договоры
Номер договора
2230/29
Дата подписания
13.05.2024
Дата начала действия
13.05.2024
Дата завершения действия
20.08.2024
Цена договора
53`010.00 Гривна без НДС