Процедура закупівлі оголошена 29.03.2024 13:54. Дата останніх змін - 11.04.2024 13:29
Гель для УЗД, водорозчинний, не електропровідний, 5000 мл, пакет, №1 код НК 024:2023 58735 Гель контактний стерильний код ДК 021:2015 "33141000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування" "33140000-3 Медичні матеріали"
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-03-29-005594-a | |
ID | 2f5349a4a7324b2e9a6798b64a183ade | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-03-29-006302-a |
Очікувана вартість закупівлі
6`750.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівля відповідно до п. 10 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та відповідно до “ Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану». Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022р. № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні » Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 5 робочих днів з моменту отримання від Покупця заявки щодо поставки Товару або відповідної партії Товару (у разі поставки Товару партіями Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 робочих (банківських) днів, згідно пред’явленого рахунку на оплату (інвойсу) та підписаної Сторонами відповідної видаткової накладної. У разі відсутності коштів на рахунку Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати надходження на реєстраційний рахунок Покупця коштів, необхідних для фінансування закупівлі.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
Очікувана вартість закупівлі | 6`750.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
29.03.24
Подання пропозицій
до 03.04.24
Кваліфікація переможця
з 03.04.24
Пропозиції розглянуті
з 04.04.24
Завершена
11.04.24
Специфікація закупівлі
1) |
Гель для УЗД, водорозчинний, не електропровідний, 5000 мл, пакет, №1
Класифікація за ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Закупівля відповідно до п. 10 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та відповідно до “ Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану». Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022р. № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні »
Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 5 робочих днів з моменту отримання від Покупця заявки щодо поставки Товару або відповідної партії Товару (у разі поставки Товару партіями
Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 робочих (банківських) днів, згідно пред’явленого рахунку на оплату (інвойсу) та підписаної Сторонами відповідної видаткової накладної. У разі відсутності коштів на рахунку Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати надходження на реєстраційний рахунок Покупця коштів, необхідних для фінансування закупівлі.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 пачка
|
Тендерна документація
Проект договору
Проект_Договору Гель- 2024 р .doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.03.2024 13:53
Версія документу від: 29.03.2024 13:53
ID: 05d23af66e2442d18f79d645f1207502
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.03.2024 13:54
Версія документу від: 29.03.2024 13:54
ID: fe141ddc5eb24ffb9f3c360b82d34a52
|
Опис критеріїв
Технічні характеристики предмета закупівлі
Гель для УЗД, водорозчинний, не електропровідний, 5000 мл, пакет, №1
Технічні характеристики
Колір
Кількість в пакуванні Очікуване значення: 1
Пакування
Електропровідність
Розчинність у воді
Об'єм Очікуване значення: 5000
Призначення
|
Дати та строки
Дата публікації | 29.03.2024 13:54 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 29.03.2024 13:54 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 03.04.2024 08:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 01990462 |
Юридична адреса | 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вул. Короленка, 12 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 03.04.2024 08:04
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс"
ID: 331e2dbc224144c78ec9e7bce4caa0b1
5`100.00
Гривня з ПДВ
2
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВОЛГА"
ID: 9661e13e5f764fd6b8ab18b30fad7ab7
6`750.00
Гривня з ПДВ
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
ПП "Фірма Фармікс"
Код ЄДРПОУ: 30398035
4`173.00
Гривня з ПДВ
04.04.2024
10:37
Укладені договори
Номер договору
57/24
Дата підписання
08.04.2024
Дата початку дії
08.04.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
4`173.00 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
3`900.00 Гривня