Процедура закупки объявлена 29.03.2024 13:54. Дата последних изменений - 11.04.2024 13:29
Гель для УЗД, водорозчинний, не електропровідний, 5000 мл, пакет, №1 код НК 024:2023 58735 Гель контактний стерильний код ДК 021:2015 "33141000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування" "33140000-3 Медичні матеріали"
Идентификатор закупки | UA-2024-03-29-005594-a | |
ID | 2f5349a4a7324b2e9a6798b64a183ade | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-03-29-006302-a |
Ожидаемая стоимость
6`750.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Закупівля відповідно до п. 10 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та відповідно до “ Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану». Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022р. № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні » Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 5 робочих днів з моменту отримання від Покупця заявки щодо поставки Товару або відповідної партії Товару (у разі поставки Товару партіями Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 робочих (банківських) днів, згідно пред’явленого рахунку на оплату (інвойсу) та підписаної Сторонами відповідної видаткової накладної. У разі відсутності коштів на рахунку Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати надходження на реєстраційний рахунок Покупця коштів, необхідних для фінансування закупівлі.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
Ожидаемая стоимость | 6`750.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
29.03.24
Прием предложений
до 03.04.24
Квалификация
с03.04.24
Предложения рассмотрены
с04.04.24
Завершен
11.04.24
Спецификация закупки
1) |
Гель для УЗД, водорозчинний, не електропровідний, 5000 мл, пакет, №1
ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Закупівля відповідно до п. 10 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та відповідно до “ Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану». Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022р. № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні »
Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 5 робочих днів з моменту отримання від Покупця заявки щодо поставки Товару або відповідної партії Товару (у разі поставки Товару партіями
Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 робочих (банківських) днів, згідно пред’явленого рахунку на оплату (інвойсу) та підписаної Сторонами відповідної видаткової накладної. У разі відсутності коштів на рахунку Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати надходження на реєстраційний рахунок Покупця коштів, необхідних для фінансування закупівлі.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 15 пачка
|
Тендерная документация
Проект договора
Проект_Договору Гель- 2024 р .doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.03.2024 13:53
Версия документа от: 29.03.2024 13:53
ID: 05d23af66e2442d18f79d645f1207502
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.03.2024 13:54
Версия документа от: 29.03.2024 13:54
ID: fe141ddc5eb24ffb9f3c360b82d34a52
|
Oписание критериев
Технічні характеристики предмета закупівлі
Гель для УЗД, водорозчинний, не електропровідний, 5000 мл, пакет, №1
Технічні характеристики
Колір
Кількість в пакуванні Ожидаемое значение: 1
Пакування
Електропровідність
Розчинність у воді
Об'єм Ожидаемое значение: 5000
Призначення
|
Даты и сроки
Дата публикации | 29.03.2024 13:54 | |
Начало периода приема предложений | 29.03.2024 13:54 | |
Окончание периода приема предложений | 03.04.2024 08:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 01990462 |
Юридический адрес | 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вул. Короленка, 12 |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 03.04.2024 08:04
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс"
ID: 331e2dbc224144c78ec9e7bce4caa0b1
5`100.00
Гривна с НДС
2
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВОЛГА"
ID: 9661e13e5f764fd6b8ab18b30fad7ab7
6`750.00
Гривна с НДС
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
Сообщение о намерении заключить договор
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ПП "Фірма Фармікс"
Код ЕГРПОУ:30398035
4`173.00
Гривна с НДС
04.04.2024
10:37
Заключенные договоры
Номер договора
57/24
Дата подписания
08.04.2024
Дата начала действия
08.04.2024
Дата завершения действия
31.12.2024
Цена договора
4`173.00 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
3`900.00 Гривна