Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Закупівля відповідно до п. 10 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та відповідно до “ Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану». Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022р. № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні » Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 5 робочих днів з моменту отримання від Покупця заявки щодо поставки Товару або відповідної партії Товару (у разі поставки Товару партіями Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 робочих (банківських) днів, згідно пред’явленого рахунку на оплату (інвойсу) та підписаної Сторонами відповідної видаткової накладної. У разі відсутності коштів на рахунку Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати надходження на реєстраційний рахунок Покупця коштів, необхідних для фінансування закупівлі.

Реквізити договору

Сума договору 4`173.00 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 3`900.00 Гривня  
Номер договору 57/24  
Дата підписання 08.04.2024  
Дата початку дії 08.04.2024  
Дата завершення дії 31.12.2024  
Опубліковано
04.04.24
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
Гель для УЗД високої в`язкості, блакитний "EKO GEL" 5000 гр
Класифікація за ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 пачка

Документи договору/змін

Підписаний контракт
Договір № 57-24 від 08.04.2024 року.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.04.2024 13:27
ID: ee47d927d98b474b8e416d9190ff31cc
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.04.2024 13:29
ID: d750cac53e8b469a81716c55b93c6f82

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 01990462  
Юридична адреса 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вул. Короленка, 12  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ПП "Фірма Фармікс"  
Код ЄДРПОУ 30398035  
Юридична адреса 33002, Україна, Рівненська область, Ровно, вул. Приходька 60 кв. 2