Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 05.12.2023 18:50. Дата останніх змін - 28.02.2024 17:39

Послуги із прибирання приміщень та прилеглої території -

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-05-019952-a  
ID 97eb7004130444d7b90d6374b1829111  
Загальна очікувана вартість закупівлі
4`440`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівля здійснюється згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» на 2024 рік.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Головне управління ДПС у Рівненській області  
Загальна очікувана вартість закупівлі 4`440`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 90`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
05.12.23
Період уточнень
до 11.12.23
Період оскаржень
до 11.12.23
Подання пропозицій
до 14.12.23
Аукціон
14.12.23
Кваліфікація переможця
з 14.12.23
Пропозиції розглянуті
з 19.02.24
Завершена
28.02.24