Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 05.12.2023 18:50. Дата останніх змін - 28.02.2024 17:39

Послуги із прибирання приміщень та прилеглої території -

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-05-019952-a  
ID 97eb7004130444d7b90d6374b1829111  
Загальна очікувана вартість закупівлі
4`440`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівля здійснюється згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» на 2024 рік.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Головне управління ДПС у Рівненській області  
Загальна очікувана вартість закупівлі 4`440`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 90`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
05.12.23
Період уточнень
до 11.12.23
Період оскаржень
до 11.12.23
Подання пропозицій
до 14.12.23
Аукціон
14.12.23
Кваліфікація переможця
з 14.12.23
Пропозиції розглянуті
з 19.02.24
Завершена
28.02.24
08.12.2023, 13:09
щодо уточнення вимог тендерної документації
Загальне запитання щодо оголошення
У тендерній документації встановлена вимога, що якщо після закінчення аукціону остаточну пропозицію учасника буде зменшено у порівнянні з первинною пропозицію, учасник протягом двох днів після закінчення аукціону надає оновлений розрахунок вартості послуг.
Звертаємо увагу, що після аукціону в учасника відсутня технічна можливість завантажити документи до моменту визначення учасника переможцем, тобто оновлений розрахунок вартості послуг може надати лише переможець закупівлі.
Просимо привести вимоги тендерної документації у відповідність та/або уточнити, яким чином учасник має надати оновлений розрахунок вартості послуг?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 09.12.2023, 12:20)
Дякуємо за запитання. У тендерну документацію внесено
відповідні зміни
09.12.2023, 18:19
Підтвердження досвіду
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний замовник. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів не залежить від виду/категорії замовника та джерела фінансування (установи, які фінансуються з державного, обласного, районного бюджету або бюджету місцевого самоврядування – або НЕ фінансуються з бюджету різних рівнів). Тобто ми, як потенційний учасник, не маємо можливості прийняти участь у даній процедурі, оскільки відповідаємо іншим вимогам до досвіду, крім вище зазначеного. Просимо розглянути можливість внесення змін до п. 3.1.1. п. 3 Додатку 1 з виключенням слів «із установами, які фінансуються з державного, обласного, районного бюджету або бюджету місцевого самоврядування».
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 11.12.2023, 18:35)
Шановний Учаснику! Відповідно до п. 28 ПКМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей
здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим
критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно з п. 3 ч. 2. статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), замовник установлює кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду
виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). У підпункті 3.1.1. пункту 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження
відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» додатку 1 до тендерної документації (далі - додаток 1)
замовником були визначені критерії договорів, які є підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів.
У відповіді Міністерства економіки України на запит № 599/2020 зазначається, що замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних
договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням статті 5 Закону.
Виконання договору, в якому одна із сторін є установа, що фінансується з державного бюджету України є специфікою цієї закупівлі. На відміну від виконання договору, де стороною приймаючою послуги є суб’єкт підприємницької діяльності, у договорі, що буде
укладено за підсумками проведення цієї закупівлі має буде враховані вимоги Бюджетного кодексу України, «Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської
служби України» затвердженого наказом Міністерства фінансів України 02.03.2012 № 309, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20 березня 2012 р. за № 419/20732 (зі змінами), «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в
особливому режимі в умовах воєнного стану» затвердженого постановою ПКМУ від 09.06.2021 № 590 (зі змінами). На думку замовника, вимоги визначені у підпункті 3.1.1. пункту 1 «Перелік документів та
інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» додатку 1 до тендерної
документації не є дискримінаційними, а лише раховують специфіку цієї закупівлі.