Процедура закупівлі оголошена 23.11.2023 12:47. Дата останніх змін - 01.12.2023 16:59
Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494, 1 кг
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2023-11-23-008330-a | |
| ID | d5389add1ffc4931bea75c9571c3c5ab | |
| Ідентифікатор плану | UA-P-2023-11-22-003354-c |
Очікувана вартість закупівлі
148`500.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Поставка товару здійснюється протягом та для потреби 2024 року в межах замовленої партії товару. Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного договору про закупівлю зобов’язується здійснити поставку товару протягом строку дії договору, але в жодному разі не пізніше 2 (двох) робочих днів з моменту отримання від Покупця офіційного листа-заявки щодо поставки відповідної партії товару. Покупець направляє лист-заявку щодо поставки відповідної партії товару у письмовому вигляді засобами електронного зв’язку з Постачальником (e-mail), зазначеними у договорі про закупівлю. Поставка товару здійснюється за адресою: Україна, Вінницька область, м. Вінниця. Постачальник (уповноважена особа Постачальника) повідомляє Покупця (уповноважену особу Покупця) у письмовому вигляді засобами електронного зв’язку (e-mail,) не менше ніж за 2 (два) робочі дні про дату та орієнтовний час поставки товару (партії товару). При поставці товару (партії товару) обов’язкова особиста присутність Постачальника (уповноваженої особи Постачальника). Повноваження уповноваженої особи Постачальника мають бути підтверджені належним чином (відповідно до вимог чинного законодавства) оформленою довіреністю. Сторони погодили, що особиста відсутність Постачальника (уповноваженої особи Постачальника) при здійсненні поставки товару (партії товару) надає право Покупцю відмовитись від приймання товару (партії товару). Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості товар (відповідно у Специфікації (Додаток 1 до цього договору про закупівлю) шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у договорі про закупівлю, протягом 15 робочих (банківських) днів з дати поставки партії товару належної якості на склад Покупця на підставі видаткової накладної чи/або після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату. Покупець не здійснює оплату за поставлений товар (партії товару), та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Покупця у випадку ненадання Постачальником видаткової накладної чи/або рахунку на оплату, чи/або його неналежного оформлення, чи/або у разі поставки неякісного товару. Днем оплати поставленого Постачальником товару (партії товару) є дата списання коштів з відповідних рахунків Покупця. Платіжні документи за даним Договором оформляються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів. У випадку ненадання Постачальником Покупцю належним чином оформленої та зареєстрованої в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування (в незалежності від причин, по яких така реєстрація податкових накладних/розрахунку коригування не проведена, в тому числі блокування реєстрації їх податковими органами) у встановлений в даному пункті Договору строк для проведення розрахунків, Покупець здійснює оплату отриманого товару у розмірі 80% від загальної суми, належної до сплати ним за отриманий від Постачальника товар (партії товару). Залишок суми за отриманий товар (партії товару) (20% від загального розміру, належної до сплати) Покупець сплачує Постачальнику протягом 3 (трьох) календарних днів після отримання від Постачальника належним чином оформленої та зареєстрованої в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Вінницьке вище професійне училище Департаменту поліції охорони | |
| Очікувана вартість закупівлі | 148`500.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
23.11.23
Подання пропозицій
до 28.11.23
Кваліфікація переможця
з 28.11.23
Пропозиції розглянуті
з 29.11.23
Завершена
01.12.23
Специфікація закупівлі
| 1) |
Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494, 1 кг
Класифікація за ДК 021:2015: 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Вінницька область, Вінниця
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.01.2024 - 31.12.2024
Умови поставки: Поставка товару здійснюється протягом та для потреби 2024 року в межах замовленої партії товару. Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного договору про закупівлю зобов’язується здійснити поставку товару протягом строку дії договору, але в жодному разі не пізніше 2 (двох) робочих днів з моменту отримання від Покупця офіційного листа-заявки щодо поставки відповідної партії товару. Покупець направляє лист-заявку щодо поставки відповідної партії товару у письмовому вигляді засобами електронного зв’язку з Постачальником (e-mail), зазначеними у договорі про закупівлю. Поставка товару здійснюється за адресою: Україна, Вінницька область, м. Вінниця. Постачальник (уповноважена особа Постачальника) повідомляє Покупця (уповноважену особу Покупця) у письмовому вигляді засобами електронного зв’язку (e-mail,) не менше ніж за 2 (два) робочі дні про дату та орієнтовний час поставки товару (партії товару). При поставці товару (партії товару) обов’язкова особиста присутність Постачальника (уповноваженої особи Постачальника). Повноваження уповноваженої особи Постачальника мають бути підтверджені належним чином (відповідно до вимог чинного законодавства) оформленою довіреністю. Сторони погодили, що особиста відсутність Постачальника (уповноваженої особи Постачальника) при здійсненні поставки товару (партії товару) надає право Покупцю відмовитись від приймання товару (партії товару). Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості товар (відповідно у Специфікації (Додаток 1 до цього договору про закупівлю) шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у договорі про закупівлю, протягом 15 робочих (банківських) днів з дати поставки партії товару належної якості на склад Покупця на підставі видаткової накладної чи/або після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату. Покупець не здійснює оплату за поставлений товар (партії товару), та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Покупця у випадку ненадання Постачальником видаткової накладної чи/або рахунку на оплату, чи/або його неналежного оформлення, чи/або у разі поставки неякісного товару. Днем оплати поставленого Постачальником товару (партії товару) є дата списання коштів з відповідних рахунків Покупця. Платіжні документи за даним Договором оформляються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів. У випадку ненадання Постачальником Покупцю належним чином оформленої та зареєстрованої в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування (в незалежності від причин, по яких така реєстрація податкових накладних/розрахунку коригування не проведена, в тому числі блокування реєстрації їх податковими органами) у встановлений в даному пункті Договору строк для проведення розрахунків, Покупець здійснює оплату отриманого товару у розмірі 80% від загальної суми, належної до сплати ним за отриманий від Постачальника товар (партії товару). Залишок суми за отриманий товар (партії товару) (20% від загального розміру, належної до сплати) Покупець сплачує Постачальнику протягом 3 (трьох) календарних днів після отримання від Постачальника належним чином оформленої та зареєстрованої в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3300 кілограм
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Проект договору про закупівлю (суміш сухофруктів).docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.11.2023 12:47
Версія документу від: 23.11.2023 12:47
ID: 7b1da14d4df845fab0c7519a97a265f5
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.11.2023 12:47
Версія документу від: 23.11.2023 12:47
ID: ebff44f6921b465a83f3211831bcfe80
|
Параметри тендеру
▼Опис критеріїв
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494, 1 кг
Технічні характеристики
Вид сушених фруктів: суміш сухофруктів
Відповідність ДСТУ: ДСТУ 8494
|
Дати та строки
| Дата публікації | 23.11.2023 12:47 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 23.11.2023 12:47 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 28.11.2023 14:00 | |
| Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Вінницьке вище професійне училище Департаменту поліції охорони |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 08571794 |
| Юридична адреса | Україна |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 28.11.2023 14:00
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС»
ID: eadffd94bda547ba84d19b21b4978400
138`204.00
Гривня з ПДВ
3
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУСЄВ ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ
ID: ef50eb1b3bde45e296b001cb4d867919
143`220.00
Гривня з ПДВ
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
ФОП Сущук Анастасія Михайлівна
Код ЄДРПОУ: 3528207244
128`865.00
Гривня з ПДВ
29.11.2023
12:06
Укладені договори
Номер договору
619
Дата підписання
01.12.2023
Дата початку дії
01.01.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
128`865.00 Гривня без ПДВ
