Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 23.11.2023 12:47. Дата останніх змін - 01.12.2023 16:59

Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494, 1 кг

Ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-23-008330-a  
ID d5389add1ffc4931bea75c9571c3c5ab  
Ідентифікатор плану UA-P-2023-11-22-003354-c  
Очікувана вартість закупівлі
148`500.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Поставка товару здійснюється протягом та для потреби 2024 року в межах замовленої партії товару. Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного договору про закупівлю зобов’язується здійснити поставку товару протягом строку дії договору, але в жодному разі не пізніше 2 (двох) робочих днів з моменту отримання від Покупця офіційного листа-заявки щодо поставки відповідної партії товару. Покупець направляє лист-заявку щодо поставки відповідної партії товару у письмовому вигляді засобами електронного зв’язку з Постачальником (e-mail), зазначеними у договорі про закупівлю. Поставка товару здійснюється за адресою: Україна, Вінницька область, м. Вінниця. Постачальник (уповноважена особа Постачальника) повідомляє Покупця (уповноважену особу Покупця) у письмовому вигляді засобами електронного зв’язку (e-mail,) не менше ніж за 2 (два) робочі дні про дату та орієнтовний час поставки товару (партії товару). При поставці товару (партії товару) обов’язкова особиста присутність Постачальника (уповноваженої особи Постачальника). Повноваження уповноваженої особи Постачальника мають бути підтверджені належним чином (відповідно до вимог чинного законодавства) оформленою довіреністю. Сторони погодили, що особиста відсутність Постачальника (уповноваженої особи Постачальника) при здійсненні поставки товару (партії товару) надає право Покупцю відмовитись від приймання товару (партії товару). Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості товар (відповідно у Специфікації (Додаток 1 до цього договору про закупівлю) шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у договорі про закупівлю, протягом 15 робочих (банківських) днів з дати поставки партії товару належної якості на склад Покупця на підставі видаткової накладної чи/або після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату. Покупець не здійснює оплату за поставлений товар (партії товару), та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Покупця у випадку ненадання Постачальником видаткової накладної чи/або рахунку на оплату, чи/або його неналежного оформлення, чи/або у разі поставки неякісного товару. Днем оплати поставленого Постачальником товару (партії товару) є дата списання коштів з відповідних рахунків Покупця. Платіжні документи за даним Договором оформляються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів. У випадку ненадання Постачальником Покупцю належним чином оформленої та зареєстрованої в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування (в незалежності від причин, по яких така реєстрація податкових накладних/розрахунку коригування не проведена, в тому числі блокування реєстрації їх податковими органами) у встановлений в даному пункті Договору строк для проведення розрахунків, Покупець здійснює оплату отриманого товару у розмірі 80% від загальної суми, належної до сплати ним за отриманий від Постачальника товар (партії товару). Залишок суми за отриманий товар (партії товару) (20% від загального розміру, належної до сплати) Покупець сплачує Постачальнику протягом 3 (трьох) календарних днів після отримання від Постачальника належним чином оформленої та зареєстрованої в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Вінницьке вище професійне училище Департаменту поліції охорони  
Очікувана вартість закупівлі 148`500.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
23.11.23
Подання пропозицій
до 28.11.23
Кваліфікація переможця
з 28.11.23
Пропозиції розглянуті
з 29.11.23
Завершена
01.12.23

Специфікація закупівлі

1)
Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494, 1 кг
Класифікація за ДК 021:2015: 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Вінницька область, Вінниця
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.01.2024 - 31.12.2024
Умови поставки: Поставка товару здійснюється протягом та для потреби 2024 року в межах замовленої партії товару. Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного договору про закупівлю зобов’язується здійснити поставку товару протягом строку дії договору, але в жодному разі не пізніше 2 (двох) робочих днів з моменту отримання від Покупця офіційного листа-заявки щодо поставки відповідної партії товару. Покупець направляє лист-заявку щодо поставки відповідної партії товару у письмовому вигляді засобами електронного зв’язку з Постачальником (e-mail), зазначеними у договорі про закупівлю. Поставка товару здійснюється за адресою: Україна, Вінницька область, м. Вінниця. Постачальник (уповноважена особа Постачальника) повідомляє Покупця (уповноважену особу Покупця) у письмовому вигляді засобами електронного зв’язку (e-mail,) не менше ніж за 2 (два) робочі дні про дату та орієнтовний час поставки товару (партії товару). При поставці товару (партії товару) обов’язкова особиста присутність Постачальника (уповноваженої особи Постачальника). Повноваження уповноваженої особи Постачальника мають бути підтверджені належним чином (відповідно до вимог чинного законодавства) оформленою довіреністю. Сторони погодили, що особиста відсутність Постачальника (уповноваженої особи Постачальника) при здійсненні поставки товару (партії товару) надає право Покупцю відмовитись від приймання товару (партії товару). Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості товар (відповідно у Специфікації (Додаток 1 до цього договору про закупівлю) шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у договорі про закупівлю, протягом 15 робочих (банківських) днів з дати поставки партії товару належної якості на склад Покупця на підставі видаткової накладної чи/або після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату. Покупець не здійснює оплату за поставлений товар (партії товару), та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Покупця у випадку ненадання Постачальником видаткової накладної чи/або рахунку на оплату, чи/або його неналежного оформлення, чи/або у разі поставки неякісного товару. Днем оплати поставленого Постачальником товару (партії товару) є дата списання коштів з відповідних рахунків Покупця. Платіжні документи за даним Договором оформляються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів. У випадку ненадання Постачальником Покупцю належним чином оформленої та зареєстрованої в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування (в незалежності від причин, по яких така реєстрація податкових накладних/розрахунку коригування не проведена, в тому числі блокування реєстрації їх податковими органами) у встановлений в даному пункті Договору строк для проведення розрахунків, Покупець здійснює оплату отриманого товару у розмірі 80% від загальної суми, належної до сплати ним за отриманий від Постачальника товар (партії товару). Залишок суми за отриманий товар (партії товару) (20% від загального розміру, належної до сплати) Покупець сплачує Постачальнику протягом 3 (трьох) календарних днів після отримання від Постачальника належним чином оформленої та зареєстрованої в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3300 кілограм

Тендерна документація

Проект договору
Проект договору про закупівлю (суміш сухофруктів).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.11.2023 12:47
Версія документу від: 23.11.2023 12:47
ID: 7b1da14d4df845fab0c7519a97a265f5
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.11.2023 12:47
Версія документу від: 23.11.2023 12:47
ID: ebff44f6921b465a83f3211831bcfe80

Параметри тендеру

Опис критеріїв

Технічні характеристики предмета закупівлі
Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494, 1 кг
Критерій відноситься до предмету закупівлі Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494, 1 кг
Технічні характеристики
Вид сушених фруктів: суміш сухофруктів
Відповідність ДСТУ: ДСТУ 8494

Дати та строки

Дата публікації 23.11.2023 12:47  
Початок періоду прийому пропозицій 23.11.2023 12:47  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 28.11.2023 14:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Вінницьке вище професійне училище Департаменту поліції охорони  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 08571794  
Юридична адреса Україна  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 28.11.2023 14:00
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
138`204.00
Гривня з ПДВ
2
ФОП "ГОНЧАР БОРИС ІВАНОВИЧ"
ID: d4686884eb744544afaf3e4bdb941590
148`300.00
Гривня з ПДВ
3
143`220.00
Гривня з ПДВ
4
ФОП Сущук Анастасія Михайлівна
ID: 45a77c0c6c2e4710a76e256f161ea8aa
128`865.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
128`865.00
Гривня з ПДВ
Переможець
29.11.2023 12:06
2
138`204.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
3
143`220.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався
4
148`300.00
Гривня з ПДВ
Не розглядався

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ФОП Сущук Анастасія Михайлівна
Код ЄДРПОУ: 3528207244
128`865.00
Гривня з ПДВ
29.11.2023
12:06

Укладені договори

Номер договору
619
Дата підписання
01.12.2023
Дата початку дії
01.01.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
128`865.00 Гривня без ПДВ