Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 23.11.2023 12:47. Дата последних изменений - 01.12.2023 16:59

Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494, 1 кг

Идентификатор закупки UA-2023-11-23-008330-a  
ID d5389add1ffc4931bea75c9571c3c5ab  
Идентификатор плана UA-P-2023-11-22-003354-c  
Ожидаемая стоимость
148`500.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Поставка товару здійснюється протягом та для потреби 2024 року в межах замовленої партії товару. Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного договору про закупівлю зобов’язується здійснити поставку товару протягом строку дії договору, але в жодному разі не пізніше 2 (двох) робочих днів з моменту отримання від Покупця офіційного листа-заявки щодо поставки відповідної партії товару. Покупець направляє лист-заявку щодо поставки відповідної партії товару у письмовому вигляді засобами електронного зв’язку з Постачальником (e-mail), зазначеними у договорі про закупівлю. Поставка товару здійснюється за адресою: Україна, Вінницька область, м. Вінниця. Постачальник (уповноважена особа Постачальника) повідомляє Покупця (уповноважену особу Покупця) у письмовому вигляді засобами електронного зв’язку (e-mail,) не менше ніж за 2 (два) робочі дні про дату та орієнтовний час поставки товару (партії товару). При поставці товару (партії товару) обов’язкова особиста присутність Постачальника (уповноваженої особи Постачальника). Повноваження уповноваженої особи Постачальника мають бути підтверджені належним чином (відповідно до вимог чинного законодавства) оформленою довіреністю. Сторони погодили, що особиста відсутність Постачальника (уповноваженої особи Постачальника) при здійсненні поставки товару (партії товару) надає право Покупцю відмовитись від приймання товару (партії товару). Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості товар (відповідно у Специфікації (Додаток 1 до цього договору про закупівлю) шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у договорі про закупівлю, протягом 15 робочих (банківських) днів з дати поставки партії товару належної якості на склад Покупця на підставі видаткової накладної чи/або після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату. Покупець не здійснює оплату за поставлений товар (партії товару), та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Покупця у випадку ненадання Постачальником видаткової накладної чи/або рахунку на оплату, чи/або його неналежного оформлення, чи/або у разі поставки неякісного товару. Днем оплати поставленого Постачальником товару (партії товару) є дата списання коштів з відповідних рахунків Покупця. Платіжні документи за даним Договором оформляються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів. У випадку ненадання Постачальником Покупцю належним чином оформленої та зареєстрованої в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування (в незалежності від причин, по яких така реєстрація податкових накладних/розрахунку коригування не проведена, в тому числі блокування реєстрації їх податковими органами) у встановлений в даному пункті Договору строк для проведення розрахунків, Покупець здійснює оплату отриманого товару у розмірі 80% від загальної суми, належної до сплати ним за отриманий від Постачальника товар (партії товару). Залишок суми за отриманий товар (партії товару) (20% від загального розміру, належної до сплати) Покупець сплачує Постачальнику протягом 3 (трьох) календарних днів після отримання від Постачальника належним чином оформленої та зареєстрованої в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Вінницьке вище професійне училище Департаменту поліції охорони  
Ожидаемая стоимость 148`500.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
23.11.23
Прием предложений
до 28.11.23
Квалификация
с28.11.23
Предложения рассмотрены
с29.11.23
Завершен
01.12.23

Спецификация закупки

1)
Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494, 1 кг
ДК 021:2015: 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Вінницька область, Вінниця
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 01.01.2024 - 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Поставка товару здійснюється протягом та для потреби 2024 року в межах замовленої партії товару. Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного договору про закупівлю зобов’язується здійснити поставку товару протягом строку дії договору, але в жодному разі не пізніше 2 (двох) робочих днів з моменту отримання від Покупця офіційного листа-заявки щодо поставки відповідної партії товару. Покупець направляє лист-заявку щодо поставки відповідної партії товару у письмовому вигляді засобами електронного зв’язку з Постачальником (e-mail), зазначеними у договорі про закупівлю. Поставка товару здійснюється за адресою: Україна, Вінницька область, м. Вінниця. Постачальник (уповноважена особа Постачальника) повідомляє Покупця (уповноважену особу Покупця) у письмовому вигляді засобами електронного зв’язку (e-mail,) не менше ніж за 2 (два) робочі дні про дату та орієнтовний час поставки товару (партії товару). При поставці товару (партії товару) обов’язкова особиста присутність Постачальника (уповноваженої особи Постачальника). Повноваження уповноваженої особи Постачальника мають бути підтверджені належним чином (відповідно до вимог чинного законодавства) оформленою довіреністю. Сторони погодили, що особиста відсутність Постачальника (уповноваженої особи Постачальника) при здійсненні поставки товару (партії товару) надає право Покупцю відмовитись від приймання товару (партії товару). Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості товар (відповідно у Специфікації (Додаток 1 до цього договору про закупівлю) шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у договорі про закупівлю, протягом 15 робочих (банківських) днів з дати поставки партії товару належної якості на склад Покупця на підставі видаткової накладної чи/або після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату. Покупець не здійснює оплату за поставлений товар (партії товару), та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Покупця у випадку ненадання Постачальником видаткової накладної чи/або рахунку на оплату, чи/або його неналежного оформлення, чи/або у разі поставки неякісного товару. Днем оплати поставленого Постачальником товару (партії товару) є дата списання коштів з відповідних рахунків Покупця. Платіжні документи за даним Договором оформляються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів. У випадку ненадання Постачальником Покупцю належним чином оформленої та зареєстрованої в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування (в незалежності від причин, по яких така реєстрація податкових накладних/розрахунку коригування не проведена, в тому числі блокування реєстрації їх податковими органами) у встановлений в даному пункті Договору строк для проведення розрахунків, Покупець здійснює оплату отриманого товару у розмірі 80% від загальної суми, належної до сплати ним за отриманий від Постачальника товар (партії товару). Залишок суми за отриманий товар (партії товару) (20% від загального розміру, належної до сплати) Покупець сплачує Постачальнику протягом 3 (трьох) календарних днів після отримання від Постачальника належним чином оформленої та зареєстрованої в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 3300 кілограм

Тендерная документация

Проект договора
Проект договору про закупівлю (суміш сухофруктів).docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.11.2023 12:47
Версия документа от: 23.11.2023 12:47
ID: 7b1da14d4df845fab0c7519a97a265f5
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.11.2023 12:47
Версия документа от: 23.11.2023 12:47
ID: ebff44f6921b465a83f3211831bcfe80

?:tender item config

Oписание критериев

Технічні характеристики предмета закупівлі
Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494, 1 кг
Критерий относится к предмету закупки Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494, 1 кг
Технічні характеристики
Вид сушених фруктів: суміш сухофруктів
Відповідність ДСТУ: ДСТУ 8494

Даты и сроки

Дата публикации 23.11.2023 12:47  
Начало периода приема предложений 23.11.2023 12:47  
Окончание периода приема предложений 28.11.2023 14:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Вінницьке вище професійне училище Департаменту поліції охорони  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 08571794  
Юридический адрес Україна  

Реестр предложений

Дата и время раскрытия 28.11.2023 14:00
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
138`204.00
Гривна с НДС
2
ФОП "ГОНЧАР БОРИС ІВАНОВИЧ"
ID: d4686884eb744544afaf3e4bdb941590
148`300.00
Гривна с НДС
3
143`220.00
Гривна с НДС
4
ФОП Сущук Анастасія Михайлівна
ID: 45a77c0c6c2e4710a76e256f161ea8aa
128`865.00
Гривна с НДС

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
128`865.00
Гривна с НДС
Победитель
29.11.2023 12:06
2
138`204.00
Гривна с НДС
Не рассматривался
3
143`220.00
Гривна с НДС
Не рассматривался
4
148`300.00
Гривна с НДС
Не рассматривался

Сообщение о намерении заключить договор

Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ФОП Сущук Анастасія Михайлівна
Код ЕГРПОУ:3528207244
128`865.00
Гривна с НДС
29.11.2023
12:06

Заключенные договоры

Номер договора
619
Дата подписания
01.12.2023
Дата начала действия
01.01.2024
Дата завершения действия
31.12.2024
Цена договора
128`865.00 Гривна без НДС